Gå til innhold

Jenter, svelger dere på ONS?

Fremhevede innlegg

Gjest Jente 23
Skrevet

Er det mange av dere jentene som svelger når dere suger gutter dere møter på byen? Jeg gjør det hver gang, men har inntrykket av at det er litt tabu.

Jeg vet man kan bli smittet, men sjansene er jo MYE mindre enn ved f.eks. ubeskyttet sex. Man kan jo bli smittet av å sitte på t-banen også :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det mange av dere jentene som svelger når dere suger gutter dere møter på byen? Jeg gjør det hver gang, men har inntrykket av at det er litt tabu.

Jeg vet man kan bli smittet, men sjansene er jo MYE mindre enn ved f.eks. ubeskyttet sex. Man kan jo bli smittet av å sitte på t-banen også :)

Har gjort det, men skammer meg over dumskapen! Ville ALDRI gjort det idag. Fy så ekkelt det egentlig er! Regner med dere ikke bruker kondom i det heletatt da? Det hente jeg droppet det også, men jeg syns det er totalt idiotisk også.

• Liker 1
Skrevet

Ehm, altså, på t-banen kan du bli smitta av influensa, ikke kjønnssykdommer...

Men, nei, ville aldri svelga på ONS, ei heller ha sex uten kondom med noen jeg ikke kjenner. Det er bare dumt.

• Liker 3
Skrevet

Gross. Nei, det ville jeg aldri ha gjort.

Skrevet

Aldri hatt ONS, aldri skal jeg heller :)

• Liker 2
Skrevet

Samme her!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men hvis du hadde det?

Skrevet

Aldri hatt ONS, kjem aldri til å ha det heller, men viss eg skulle det, hadde eg aldri i verda svelgja. Ikkje at det fristar å gjere uansett.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke? :klo:

Det er helt naturlig. Liker dere ikke å gjøre det godt for mannen, å se at han nyter?

• Liker 1
Skrevet

Men hvis du hadde det?

Hvis jeg hadde.. Hmm.. Nei tror ikke jeg hadde gjort det. Tok også sin tid før jeg svelget min kjærest sæd :) Synes det hørres litt "skittent" ut å svelge på ONS, spessielt hvis det er flere ONS på en dag/uke elns.

Skrevet

Hvorfor ikke? :klo:

Det er helt naturlig. Liker dere ikke å gjøre det godt for mannen, å se at han nyter?

Jo, tror nesten alle liker at mannen har det godt, men tror ikke alle liker at random manner skal ha det så godt. :P

• Liker 1
Skrevet

OG, hvis jeg skulle hatt ONS, hadde jeg nok tenkt mere på meg selv enn han. Hvorfor gi alt for og tilfredstille han å ikke få noe tilbake? Hva hvis når han var ferdig å sprute så måtte han gå eller noe..Waste of time :P

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er din jobb som kvinne å tilfredsstille mannen, ikke omvendt?

Skrevet

Det er din jobb som kvinne å tilfredsstille mannen, ikke omvendt?

What the heck? Min jobb å tilfredsstille mannen? Tror ikke det du, hvorfor skal vi gjøre alt? Hvorfor kan ikke menn tilfredsstille damer?

Som sagt så liker jo kvinner å tilfredsstille menn men liker også å få tilbake, eller få noe i det hele tatt.

Kvinner er ikke menns slaver:)

• Liker 1
Skrevet

Mener ikke at jeg er noe egoist i senga elns, men .. Vi kvinner fortjener å få noe vi også.

AnonymBruker
Skrevet

Menn tilfredsstille damer med sin kjærlighetsstav. ;) hehe

Men seriøst, dt gjør han jo når dere har sex. Om han kommer så er det god for deg også?

Gjest HunterLady
Skrevet

Gjorde det før, men ville ikke gjort det idag.

Gjest HunterLady
Skrevet

Aldri hatt ONS, kjem aldri til å ha det heller, men viss eg skulle det, hadde eg aldri i verda svelgja. Ikkje at det fristar å gjere uansett.

Aldri hatt ONS, drikker ikke, liker ikke å gi eller få oralsex.

Hmmm :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Aldri hatt ONS, drikker ikke, liker ikke å gi eller få oralsex.

Hmmm :gjeiper:

Men urin svelger du? Du er jommen ra... eh, unik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...