Gjest Syffe Skrevet 28. juni 2011 #1 Skrevet 28. juni 2011 Jeg skal lage pai... Men jeg har ikke paiform. Kan jeg bruke noe annet i stedet for? Kan jeg f.eks bruke sånn rund kakeform?
Dark Star Skrevet 28. juni 2011 #2 Skrevet 28. juni 2011 Jeg skal lage pai... Men jeg har ikke paiform. Kan jeg bruke noe annet i stedet for? Kan jeg f.eks bruke sånn rund kakeform? Jepp, det går helt utmerket. Ta bakepapir over bunnen av forma før du klemmer kanten på, da blir den helt tett, og paien letere å få over på et fat
Gjest Syffe Skrevet 28. juni 2011 #3 Skrevet 28. juni 2011 Jepp, det går helt utmerket. Ta bakepapir over bunnen av forma før du klemmer kanten på, da blir den helt tett, og paien letere å få over på et fat Takk, takk!
Gjest grønnfi Skrevet 28. juni 2011 #4 Skrevet 28. juni 2011 Du kan også bruke vanlige ildfaste former.
Pialill Skrevet 28. juni 2011 #5 Skrevet 28. juni 2011 ildfaste former funker best(bedre enn rund kakeform i hvertfall), gir best resultat Har noe med hvordan varmen sprer seg og skallet på paien blir stekt. spiller jo ingen rolle om paien er firkantet eller rund, smaker jo nett det samme! Men kan være du må tilpasse oppskriften etter størreslen på formen
Tears.of.the.Sun Skrevet 28. juni 2011 #6 Skrevet 28. juni 2011 Jeg har lagd pai i ei browniesform, om du har det? Ellers kan du bruke hva som helst så lenge det er mulig å ha deigen litt opp etter kantene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå