Gjest pysepusen Skrevet 28. juni 2011 #1 Del Skrevet 28. juni 2011 Vi holder på å prøve ut grøter nå ettersom det viser seg at grøten lillegutt spiser ikke er så bra likevel (Mattilsynets link) Har prøvd Hipp og Nestlé sine og smaken fra Nestlé liker han visst best, men er det bare jeg som synes de er innmari seige? Er det noen som ikke er det? Til nå har jeg bare tatt oppi ekstra vann, men da forsvinner jo litt av smaken? Noen triks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Luna Skrevet 28. juni 2011 #2 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg bare blander vann og pulver til grøten er den konsistensen jeg vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Luna Skrevet 28. juni 2011 #3 Del Skrevet 28. juni 2011 Forresten, fikk ikke med meg ut fra linken hvilke grøter det er som inneholder dette....vet du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 28. juni 2011 #4 Del Skrevet 28. juni 2011 Takk! Det er Småfolk sin for 1 år og 1 1/2 år... akkurat de vi var fornøyd med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #5 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg synes også grøtene kan være litt seige. Men jeg blander riktig mål vann og grøt, så har jeg i enten hjemmelaget sviskemos, grønnsaksmos eller fruktmos. Da blir konsistensen bedre, og grøten er fortsatt "riktig". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 28. juni 2011 #6 Del Skrevet 28. juni 2011 Det går også an å prøve vanlig havregrøt nå som gutten er så stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 28. juni 2011 #7 Del Skrevet 28. juni 2011 Det går også an å prøve vanlig havregrøt nå som gutten er så stor Jada, han får det og semulegrøt også, men når vi er på farten er det innmari greit med noe som kan blandes med vann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 28. juni 2011 #8 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg liker ikke de grøtene som er laget av hvete ihvertfall, de synes jeg har rar konsistens. Vi bruker stort sett havregrøt fra nestlé, men jeg bare blander den passelig, følger ikke det som står på pakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 29. juni 2011 #9 Del Skrevet 29. juni 2011 Grøtene som inneholder mye hvete blir stort sett seige ja - de som er basert på havre får bedre konsistens. Når jeg har hvetegrøt blander jeg den ganske tynn - får den stivner litt når når den står, og da blir den ikke så seig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå