AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #1 Skrevet 28. juni 2011 Skal til Rogaland om en dag. Tenke å ta enromt mye bilder på turen bare for å være ute under åpen himmel selv om det vil evt. regne i store bøtter. Er det noen som har tips om hvor en kan ta mye bra bilder i fylket? :foto: Prekestolen og Lysfjorden skal jeg holde meg langt unna for det er så mange som har tatt bilder der før. Jeg tenkte også holde meg unna Stavanger...dersom jeg ikke får noe shopping-feber ;-) Begynner å reise fra Haugesund og helt ned til fylkesgrensa med Vest-Agder. Alle forslag motas med stor takk og ikke minst alt er av intresse (natur, landskap, steder, kirker, strender + + mye mer.....) :foto: :foto: :foto: Blir glad for alle forslag som kommer inn. Turen planlegger jeg i morgen ut i fra de tipsene som har kommet inn
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #2 Skrevet 28. juni 2011 Den sandstranda på jæren må du få med deg, og de tre store sverdene rett utenfor stavanger
Lizzee Skrevet 28. juni 2011 #3 Skrevet 28. juni 2011 Den sandstranda på jæren må du få med deg, og de tre store sverdene rett utenfor stavanger "Den" sandstranda? Du mener kanskje Orrestranda utenfor Klepp? Det er den lengste av Jærstrendene. Sverd i fjell finnes i Møllebukta, innerst i Hafrsfjord i Stavanger. Ti TS: det finnes gamle jærhus nedover Jæren. (Garborgheimen i Time kommune f.eks.)Varhaug gamle kirkegård som ligger ut mot havet kan det være fint å fotografere. Se bilder nederst på denne siden. Børauen på Randaberg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå