sophiaM Skrevet 28. juni 2011 #1 Skrevet 28. juni 2011 Jeg har blitt helt avhengig av serumet til MD! Da jeg kjøpte det var det hos en hudpleiesalong, og de tok betalt med 700,- kjenner det svir litt av å tenke på det. Men som sagt, jeg er avhengig og huden min skriker av glede Så det jeg lurer på er om det lønner seg å bestille på nett, eller om det kommer til å havne på samme pris på grunn av toll og frakt osv osv. Noen med erfaringer? På forhånd takk ^^
Lurifaksen Skrevet 28. juni 2011 #2 Skrevet 28. juni 2011 Jeg har blitt helt avhengig av serumet til MD! Da jeg kjøpte det var det hos en hudpleiesalong, og de tok betalt med 700,- kjenner det svir litt av å tenke på det. Men som sagt, jeg er avhengig og huden min skriker av glede Så det jeg lurer på er om det lønner seg å bestille på nett, eller om det kommer til å havne på samme pris på grunn av toll og frakt osv osv. Noen med erfaringer? På forhånd takk ^^ Du sparer helt garantert. Feel Unique betaler tilbake toll-kostnader, og der får du serumet til 35GBP (312kr). Feel Unique tar ikke penger for frakt heller, så det eneste "tollgebyret" du må ut med for pakken er 78,- kr - noe som Feel Unique betaler tilbake, om du spør.
sophiaM Skrevet 28. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2011 Du sparer helt garantert. Feel Unique betaler tilbake toll-kostnader, og der får du serumet til 35GBP (312kr). Feel Unique tar ikke penger for frakt heller, så det eneste "tollgebyret" du må ut med for pakken er 78,- kr - noe som Feel Unique betaler tilbake, om du spør. Er det sikkert at man får ekte vare der da? Og at det ikke har gått ut på dato osv? Og hvordan spør jeg om de kan betale tilbake tollen?
Lurifaksen Skrevet 28. juni 2011 #5 Skrevet 28. juni 2011 Er det sikkert at man får ekte vare der da? Og at det ikke har gått ut på dato osv? Og hvordan spør jeg om de kan betale tilbake tollen? Feel Unique er en skikkelig seriøs (nett)butikk, så man trenger ikke være redd for å få uekte vare derifra nei. At en og annen vare kan være utgått på dato er derimot ikke utenkelig, det skjer jo "overalt", men jeg er sikker på at Feel Unique isåffal hadde sendt deg et nytt produkt. De er såppass seriøse og enkle å ha med å gjøre. For å få tilbake toll, så tar du vare på kvitteringen når du henter ut pakken. Der står det hva man har betalt i toll osv. Denne tar man bilde av, og sender til FU på mail og legger ved en liten tekst hvor man skriver ordrenr, sum og hva man betalte i toll. Så er pengene på konto innen 1-20 dager
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #6 Skrevet 28. juni 2011 Jeg vil nevne at FeelUnique har tullet seg i det siste. Jeg har handler fra dem i et par år nå, og har alltid fått tilbake tollkostnader... til i år. Mange har klaget og mast over at de ikke engang svarer på mail. Jeg har nå sendt dem over 15 mailer om å få tilbake toll som jeg betalte, og de svarer ikke engang. Da jeg sendte en "luremail" der jeg spurte om noe annet, fikk jeg svar. Så pass på - jeg ville ikke ha satset på å få toll tilbake. Mange jeg kjenner har ikke fått tilbake på en god stund og alle er pottesure.
Gjest Daenerys Skrevet 28. juni 2011 #7 Skrevet 28. juni 2011 Men du må betale 110 kr i fortollingsgebyr, og 25% moms på varens verdi, altså legge ut i underkant av 200 kr. Så må du ta vare på kvitteringen, sende inn bilde, og forhåpentligvis får du tilbake pengene er jo uansett billigere enn i butikk!
kash Skrevet 28. juni 2011 #8 Skrevet 28. juni 2011 Du sparer ikke så utrolig mye på å kjøpe denne type vare på nett. Jeg selv ville heller gått i hudpleiesalong der jeg vet hva jeg får og jeg er garantert at datoen virkelig stemmer overens med den som er på flasken/tuben. Om det skulle være noe galt med produktet har du i hvertfall noen å henvende deg direkte til og ikke noen du må håpe på å få svar tilbake fra på e-mail. Feel Unique betaler ikke tilbake tilbake toll kostnader, har bestillt varer der i fra to ganger i år, og har ikke fått tilbake det jeg la ut for toll kostnadene!
Lurifaksen Skrevet 29. juni 2011 #9 Skrevet 29. juni 2011 Du sparer ikke så utrolig mye på å kjøpe denne type vare på nett. Jeg selv ville heller gått i hudpleiesalong der jeg vet hva jeg får og jeg er garantert at datoen virkelig stemmer overens med den som er på flasken/tuben. Om det skulle være noe galt med produktet har du i hvertfall noen å henvende deg direkte til og ikke noen du må håpe på å få svar tilbake fra på e-mail. Feel Unique betaler ikke tilbake tilbake toll kostnader, har bestillt varer der i fra to ganger i år, og har ikke fått tilbake det jeg la ut for toll kostnadene! Det er ikke alle som har muligheten til å betale 7-800kr for en liten flaske med serum f.eks Det er jo helt motbydelige priser, jeg ville latt være å kjøpe hos hudpleier kun av prinsipp. Hvorfor skal de ta seg SÅ godt betalt for produktene lurer jeg på. Er det ikke nok med de pengene de tar for resten av opplegget? FeelUnique sender ikke ut produkter utgått på dato, og OM man er så uheldig å få det, så sender de deg 98% sikkert et nytt produkt gratis. Jeg fikk idag 4 pakker i postkassa fra FU, var ikke plass til noe mer oppi der En ukes leveringstid opp til nord-norge er ikke dårlig heller.
Gjest Badabing Skrevet 30. juni 2011 #10 Skrevet 30. juni 2011 Jeg har kjøpt på ebay i flere år, og synes jeg har spart mye på det. Bare sjekk hvilken størrelse det faktisk er på de produktene du kjøper, jeg har endt opp med å kjøpe i ministørrelse..
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #11 Skrevet 30. juni 2011 Dette serumet er enda billigere på prettyskin4less.com (284 kr.) Dessuten skriver de ned verdien på pakken hvis du ber dem om det, så du slipper å bekymre deg for toll og tilbakebetaling. Jeg har handlet fra dem mange ganger og alltid fått ekte vare, så det er en trygg side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå