Gjest Paff Skrevet 16. november 2003 #1 Skrevet 16. november 2003 For noen mnd tilbake leste jeg i et av damebladene en notis om at det nå har kommet en flott bok om vesker, bl.a med vesker før og nå osv. Jeg har søkt litt på Google og nettsteder som selger bøker men finner bare bøker om hvordan man lager vesker selv. Er det noen som vet hvilken bok jeg snakker om og hvordan jeg kan skaffe meg den?
Gjest Embla s Skrevet 16. november 2003 #2 Skrevet 16. november 2003 Jeg har ikke hørt om en slik bok, men venter ivrig her sammen med Puff :D
Diva Skrevet 16. november 2003 #3 Skrevet 16. november 2003 Venter ivrig jeg og - for dette hørtes spennende ut Men har du / dere prøvd å søke på www.amazon.com ? Skal prøve nå :D
Diva Skrevet 16. november 2003 #4 Skrevet 16. november 2003 Hm. Fant følgende : Alternativ 1 -> se forøvrig det suuuupre tilbudet der om å få boken om sko i tillegg rimelig... Alternativ 2 Alternativ 3 Alternativ 4 Jeg vil ha pengeeeeeer!
natasha Skrevet 17. november 2003 #5 Skrevet 17. november 2003 Hm. Fant følgende : Alternativ 1 -> se forøvrig det suuuupre tilbudet der om å få boken om sko i tillegg rimelig... Jeg har denne boken - anbefales!
Gjest Embla s Skrevet 17. november 2003 #6 Skrevet 17. november 2003 *noterer i brevet til julenissen*
Gjest Paff Skrevet 17. november 2003 #7 Skrevet 17. november 2003 TUSEN TAKK DIVA!!! :D :D Nå har jeg bestilt to av veskebøkene og gleder meg enormt til å få de i posten!! :D :D
Diva Skrevet 18. november 2003 #8 Skrevet 18. november 2003 Bare hyggelige Puff Jeg er helt gal etter sko og vesker og øvrig tilbehør.. sukk. Tror jeg skal bestille litt bøker så fort jeg har råd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå