LilleSol Skrevet 28. juni 2011 #1 Skrevet 28. juni 2011 Jeg må ta fagene R1. R2 og Fys1 som privatist i løpet av dette året for å komme inn på ingeniør neste år. Vurderer å lese selv, og bare melde meg opp til eksamen i mattefagene, og ta fys 1 på sonans. (ihvertfall labkurset.) Noen som har gjort det samme og har noen anbefalinger? Er det noe poeng og ta nettvarianten av sonans? Eller er det bare og kaste bort penger? Jeg jobber på dagtid, så har ikke mulighet til å følge de vanlige skoletimene deres dessverre. Tips og råd ønskes
Samulita Skrevet 28. juni 2011 #2 Skrevet 28. juni 2011 Jeg har ikke tatt akkurat de fagene her, men jeg kjenner mange som har tatt dem som privatist (gått på Bjørknes osv.). Hvis du er VELDIG flink i matte, så kan du fint droppe undervisning. Men da skal du være flink, altså. Evt. kan du ta kveldskurs.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #3 Skrevet 29. juni 2011 Dette blir litt utenom det du spør om, men har du vurdert forkurs for ingeniørutdanning? Du kan enten ta det over ett år,halvår eller som treterminsordning hvis du bare mangler matte og fysikk.
Blue India Skrevet 29. juni 2011 #4 Skrevet 29. juni 2011 Nå vet ikke jeg hvilke forutsetninger du har, men jeg vil anbefale deg å få undervisning i R1 og R2 på skole, da dette kan være ganske seige fag å tråle igjennom på egenhånd. Jeg synes fysikk er mye lettere enn R1, og ville heller ha brukt penger på å få matteundervisning. Særlig siden du skal ha både R1 og R2. Du kan jo for eksempel ta kveldskurs? Akademiet tilbyr kveldsundervisning.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #5 Skrevet 29. juni 2011 Jeg må ta fagene R1. R2 og Fys1 som privatist i løpet av dette året for å komme inn på ingeniør neste år. Vurderer å lese selv, og bare melde meg opp til eksamen i mattefagene, og ta fys 1 på sonans. (ihvertfall labkurset.) Noen som har gjort det samme og har noen anbefalinger? Er det noe poeng og ta nettvarianten av sonans? Eller er det bare og kaste bort penger? Jeg jobber på dagtid, så har ikke mulighet til å følge de vanlige skoletimene deres dessverre. Tips og råd ønskes Hos akademiet får du alle fagene til 20k i en pakke. Tror det kan være lurt å benytte det med mindre du har god selvdisiplin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå