AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #1 Skrevet 28. juni 2011 Var ute og shoppet i går, så en 3-4 jenter som hadde veeeldig trange dongeribukser. Så trange at det faktisk så kjempestygt ut når jeg gikk bak dem, buksa delte rett og slett rumpa deres i to når de gikk bortover. Slik skal det vel ikke se ut?
nattsvermer Skrevet 28. juni 2011 #3 Skrevet 28. juni 2011 Hmm... Med kameltå foran og, da eller? Men det hørtes ikke særlig pent ut. Var det fjortiser?
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #4 Skrevet 28. juni 2011 Rumpa ble delt i to på tvers, rumpeballen fikk et dyyypt søkk der jeansen gikk inn. Jeg synes det så kjemperart og stygt ut...
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #5 Skrevet 28. juni 2011 Haha, vet ikke om det var kameltå forran, men det var utrolig tight bak i allefall Var unge jenter ja. Er jo såååå mye mer sexy og finere med ei rund rompe i jeans som passer
nattsvermer Skrevet 28. juni 2011 #6 Skrevet 28. juni 2011 Haha, vet ikke om det var kameltå forran, men det var utrolig tight bak i allefall Var unge jenter ja. Er jo såååå mye mer sexy og finere med ei rund rompe i jeans som passer Enig! Men har en følelse av at unge jenter ikke helt ser dette selv. De har jo og en tendens til å kle seg i tights med topp som stopper midt på rumpa eller høyere opp også. Ikke pent det heller!
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #7 Skrevet 28. juni 2011 Enig! Men har en følelse av at unge jenter ikke helt ser dette selv. De har jo og en tendens til å kle seg i tights med topp som stopper midt på rumpa eller høyere opp også. Ikke pent det heller! Nei, det ser rett og slett ut som om de har glemt et plagg da, bukse eller skjørt eller noe.. Noe mangler, definitivt, og det ser ikke bra ut!
loffen Skrevet 28. juni 2011 #8 Skrevet 28. juni 2011 Hvis jeansen var ny så skjønner jeg det. Etter en uke vider jeans seg såpass mye ut, slik at de da passer perfekt, og man slipper å ha på belte. Jeg kjøper jeans så trange at jeg nesten ikke får de på, da slipper jeg at de sagger om en måneds tid. 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #9 Skrevet 28. juni 2011 Ja stemmer Loffen, mine nye jeans sitter så stramt de også, men dette kan jeg love at ikke var nye jeans, veldig slitt i kanten der nede med skoene, tydelig at de har subba litt asfalt i sin tid
loffen Skrevet 28. juni 2011 #10 Skrevet 28. juni 2011 Ja stemmer Loffen, mine nye jeans sitter så stramt de også, men dette kan jeg love at ikke var nye jeans, veldig slitt i kanten der nede med skoene, tydelig at de har subba litt asfalt i sin tid Uffda.. Tenk så trange de måtte ha vært i begynnelsen da!
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #11 Skrevet 28. juni 2011 Jeg får et sånt søkk i endel av buksene mine som ikke har noe stretch i seg.. Rett og slett fordi jeg har gått opp i vekt men har ikke råd til ny garderobe. Så får bare gå rundt med delt rumpe til jeg går ned igjen.
nattsvermer Skrevet 29. juni 2011 #12 Skrevet 29. juni 2011 Jeg får et sånt søkk i endel av buksene mine som ikke har noe stretch i seg.. Rett og slett fordi jeg har gått opp i vekt men har ikke råd til ny garderobe. Så får bare gå rundt med delt rumpe til jeg går ned igjen. Du kan jo bare ha en lang topp om du ikke vil ha delt rumpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå