Nicolas Skrevet 13. mai 2002 #1 Del Skrevet 13. mai 2002 Hej! Er innom igjen, å luzker rundt! hmmmmm...... noen zom titter innom i løpet av dagen da? Zkal ztikke innom, jeg iallefall! ze om det blir noe AcTiOn! Og for de zom har zett min nye profil..... Fin ikke zant? Zkaffet egen ID på KG, Zupert! Hopper uti Bazzenget, og V e n T e R på @lfa...går ikke opp...før DU har kommet! HilZen Hockeyhyrden til @lfa! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 13. mai 2002 #2 Del Skrevet 13. mai 2002 Hvorfor i all verden har du krøpet inn på karriere og utdanning da, Nicolas? Har du gått deg vill? Klemmer deg masse (...og håper at du liker å få klemmer av meg også - selv om du er mest @lfa sin???) Forhåpningsfull hilsen fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 13. mai 2002 #3 Del Skrevet 13. mai 2002 Nicolas, jeg elsker profilen din! Men du? Jeg flytter oss inn på snikk snakk, jeg... Var sikkert dit du hadde tenkt deg, var det ikke? Unzul at jeg er litt zen i dag... har vært på zopping, zønner dere Zoppet zko, zko er viktig zå mazze zom vi tuzler rundt her langz bazzenget. Men går du opp igjen nå zom jeg har kommet, Nicolaz??? Væren, du kan få klem av Nicolas, hvis jeg får av Kris... Klem til alle! (mest til hockey-hyrden, da...) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 13. mai 2002 #4 Del Skrevet 13. mai 2002 Greit, @lfa, du kan få av Kris hvis det er OK for ham. Han må jo få bestemme selv, men jeg er sikker på at du får. Siden det er deg! *klemmer @lfa-vennen min* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 13. mai 2002 #5 Del Skrevet 13. mai 2002 Kris, kan jeg få klem? Ok, nå var jeg vel høflig som spurte så fint? I mellomtiden så klemmer jeg bare tilbake på Væren *masse klem*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicolas Skrevet 13. mai 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 13. mai 2002 Koz å ze, deg @lfa og væren! hmmm...hadde jeg forvillet meg? innom Karriere og Utdanning?? upz! Viktig med zko, ja, @lfa! Bra at du kom, tidznok...ellerz hadde jeg nok blitt en innegrodd Zvizk... *klemmer alle* *ztikker ut, en tur....kommer tilbake, med forhåpentligviz NyE Zko! * ZnaKkeZ, om en time...eller var det to???? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 13. mai 2002 #7 Del Skrevet 13. mai 2002 Zvizke-hyrde??? Det hørez ikke like bra ut zom hockey hyrde..... Zå det var nok bra jeg kom... vil du jeg zkal komme flere ganger, eller? Unnzuld.... er litt merkelig FÅR tiden... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicolas Skrevet 13. mai 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 13. mai 2002 hej igjen! Å jo da, dette er mannen zom zkulle ut å finne zeg nye zko, til zjuttonde maj... Gjett hva jeg fant i ztedet???? joda... ei T-shjorte...zom Jeg MÅTTE ha... Mangler jeg T-shirt??? Nei..... Ikke akkurat det jeg trengte mezt nei!!! ZkO..jeg zkulle ha Zko...ja,ja får prøve i morgen igjen da... Væren! @lfa! dere må pazze dere for ZkrukkeTrollet!!!!! HoPper Oppi Bazzenget igjen..jeg! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 13. mai 2002 #9 Del Skrevet 13. mai 2002 Ja, @lfa-vennen, den siste der var virkelig fårete! *klem*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 13. mai 2002 #10 Del Skrevet 13. mai 2002 Grattis med ny T-skjorte, Nicolas! Få se den... Å, den var skikkelig fin! Ikke rart du bare MÅTTE ha den! Sko finner du i morgen, vet du! HJELP!!! Skrukketrollet tar oss, @lfa!!! Uaæhh!!!!!! Klem!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicolas Skrevet 13. mai 2002 Forfatter #11 Del Skrevet 13. mai 2002 hej! Koz å ze dere LiVe igjen! *hygger meg i bazzenget med Væren og @lfa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 13. mai 2002 #12 Del Skrevet 13. mai 2002 Zkrukk??? Åååå... nei.... zkrukketrollet var det, ja... Nicolaz, jeg kjøpte 2 par, du kan låne ett par av meg hviz du ikke finner... Og hviz du tilfeldigviz liker høy hæl... Hei Væren 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 13. mai 2002 #13 Del Skrevet 13. mai 2002 I lige måde, kjære hockeyhyrden vår! Det var deilig med en live-dukkert i bassenget igjen! *svømmer rundt på ryggen med en pæregrønn paraply-drink med langt sugerør oppå magen*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 13. mai 2002 #14 Del Skrevet 13. mai 2002 Har vi det deilig, eller har vi det deilig???12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicolas Skrevet 13. mai 2002 Forfatter #15 Del Skrevet 13. mai 2002 Thanx for ditt komplimang Væren! ja, gjett da, den er Zkikkelig RåZtilig! (t-zjorta!) Heeelt Ulik mine andre zjorter! Au!!! fikk litt vondt i mage....muzklene av mitt Lille?? latteranfall... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 13. mai 2002 #16 Del Skrevet 13. mai 2002 Jeg vil ogzå ha paraply-drink... Kan noen mixe en til meg? *pliiiiz* *smiler et bredt fåregliz* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 13. mai 2002 #17 Del Skrevet 13. mai 2002 Glemte å gratulere med ny t-zkjorte... Grattiz med ny t-zkjorte, hockeyhyrden min! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicolas Skrevet 13. mai 2002 Forfatter #18 Del Skrevet 13. mai 2002 Mixzer en elegant Paraply drinkz til @lfa! Verzego! hmmmm...dette var deilig!!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 13. mai 2002 #19 Del Skrevet 13. mai 2002 Ja, nå har vi det bare nyyyyyydelig, dere! Lurer på hvor elskeren min har gjort av seg? Ligger han i lysthuset og znorker, mon tro??? KRIS!!! El du del??? Komme og susse lille vennen sin på magen!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 13. mai 2002 #20 Del Skrevet 13. mai 2002 Tuzen thanx for drinxzen, Nixlaxen. Ummm... deilig å nyte livet med en pararplydrinxz på magen. *plaxer litt vann opp i drinxen til Væren, for hun begynner å bli litt vel full allerede* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå