Gå til innhold

Er noen som har handlet på gojane

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det noen som har handlet klær på nettstedet gojane,hvis ja hvor fort fikk du klærne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har handlet der, men ikke fått plagget enda. Sendte de mail, og de sa at så lenge varen ikke ble stoppet i tollen var det 10 - 15 dagers leveringstid til Norge.

Skrevet

Fikk toppen i dag. Knallfin. Er utrolig fornøyd. 280 kroner tilsammen for denne i rødt.

Gjest India Gyllenhaal
Skrevet
Fikk toppen i dag. Knallfin. Er utrolig fornøyd. 280 kroner tilsammen for denne i rødt.

Bare vent til du har vasket den, så på linken din at det var nesten 100% polyester.

Skrevet

Jeps, håndvasker den jeg. :briller: Da holder det seg så fint så.

Gjest Anonymous
Skrevet

¤Arwen¤: Hvor lang tid tok det fra du bestilte til du mottok varen? Jeg har lagt inn en bestilling i dag, og er litt spent på om den kommer før jul :)

Skrevet

Det gjør den helt sikkert. Tok ca ti dager hos meg tror jeg. problemet er hvis den blir stoppet i tollen, da kan det ta tid.

Skrevet

Hvis du har bestillt alt det kan du regne med at det blir stoppet i tollen, tror nemlig ikke de skriver ned verdien.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes den røde kjolen var kjempefin,kunne tengt meg den selv.gi lyd fra deg hvordan størrelsen er.

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei dere.

Var jeg som bestilte fra gojane. I går kom varene :) Er virkelig fornøyd!! Alt passet perfekt- til og med kjolen (som jeg var veldig spent på). Kommer nok til å benytte de flere ganger!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hadde de skrevet at pakken var mindre verdt utenpå, så du skulle slippe å bli stoppet i tollen?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva skjer hvis det blir stoppet i tollen? Er det kun det at det tar lengre tid, eller koster det ekstra?

Skrevet

For kjøp over kr. 200 må man betale mva, som er 24%. Over 1000,- må man i tillegg batale toll (tror jeg).

Tollregler finnes på www.toll.no

Forøvrig: masse kule klær, jenter! Tror jeg skal prøve å bestille noe derfra, jeg også.

Hvordan var størrelsene?

Skrevet
Hvordan var størrelsene?

Vanlig, hvis du skjønner :ler: Jeg er M til vanlig og M på gojane

Skrevet

Vanlig, hvis du skjønner :ler: Jeg er M til vanlig og M på gojane

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...