csj061 Skrevet 28. juni 2011 #1 Skrevet 28. juni 2011 Jeg har lest mye forskjellig om Stevia, noen sier det ikke fås kjøpt i Norge, andre sier at det er butikker som selger det? Mitt spørsmål er da: Noen som vet om butikker i Stavanger/Sandnes jeg fysisk kan gå inn i og få kjøpt Steviapulver?
Surriball Skrevet 28. juni 2011 #2 Skrevet 28. juni 2011 Jeg vet ikke om noen norske butikker, men ellers er internett din venn!
csj061 Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2011 Jeg vet ikke om noen norske butikker, men ellers er internett din venn! Ja har forstått det, men jeg liker ikke å vente Men dersom ingen vet om norske butikker så må jo det bli løsningen....
Gjest Nanne70 Skrevet 29. juni 2011 #4 Skrevet 29. juni 2011 Så vidt jeg har kunnet finne ut, er Stevia ikke tillatt solgt som næringsmiddel i Norge. Det selges likevel fra norske nettleverandører som munnhygieneprodukt, "beregnet til dyrefor" osv.
Mohini Skrevet 29. juni 2011 #5 Skrevet 29. juni 2011 Ja har forstått det, men jeg liker ikke å vente Men dersom ingen vet om norske butikker så må jo det bli løsningen.... Velg DHL som shipping om du bestiller fra iHerb, det tar 2-3 dager før pakken er fremme. Jeg bestilte fra iHerb på mandag og fikk den på døra for 5 min. siden.
Sugerøret Skrevet 29. juni 2011 #6 Skrevet 29. juni 2011 anbefaler også Iherb.com det finnes i flytendes ,med slik dråpe sak.den er fin : http://www.iherb.com/Search?kw=stevia&x=1 husk å bestille for under 200 så slipper du tullet med tollen oh forresten ,du får stevia her også : http://www.friendlyshop.nu/index.php/en/vmchk/Stevia
Ele.sunn Skrevet 1. juli 2011 #7 Skrevet 1. juli 2011 Det går an også å bestille i Norge, på Altshop: http://sunn-mat.blogspot.com/2011/06/handle-billig-pa-nett-iherbcom.html De har rask levering, og tror at de har åpnet butikk også, i Oslo...
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #8 Skrevet 1. juli 2011 den er dyrere på altshop enn på iherb. (32.32 £ på altshop vs 16£ iherb)
csj061 Skrevet 2. juli 2011 Forfatter #10 Skrevet 2. juli 2011 Jeg endte opp med å kjøpe på altshop, så får jeg heller kjøpe en billigere plass neste gang. Men den holder vel en stund? Har forstått at det ikke er mye som trengs? Og jeg baker ikke hver dag for å si det sånn
Sugerøret Skrevet 3. juli 2011 #11 Skrevet 3. juli 2011 (endret) stevia er veldig søt i forhold til vanlig sukker(ca 35ganger så søtt ) Så ja-den holder leeenge ! Endret 3. juli 2011 av Kårky
Fubelfal Skrevet 9. juli 2011 #12 Skrevet 9. juli 2011 (endret) Ja, det tar litt tid å få varene fra iHerb med vanlig luftpost, ca 10-15 dager. Derimot er prisen helt uslåelig: Jeg kjøper Now Food's steviapulver til $ 5,95, som både er best og billigst etter min mening: Now-Foods-Organic-Stevia-Extract Med rabattkode HEJ824 får du 5 dollar avslag på første kjøp. Forsendelse koster bare 4$-6$ avhengig av vekt, opptil 2 kg. iHerb har ellers en glimrende service. De pleier å erstatte varer som måtte bli ødelagt under forsendelse. Og de har ellers et stort og fristende varetilbud. Jeg kjøper nå alt av såpe, sjampo og en del matvarer derfra, og selv med forsendelse er det billigere enn å kjøpe i Norge! Blant annet kjøper jeg fettredusert Tofu fra iHerb. Der koster tofu bare $ 1,79 i motsetning til ICA Supermarked, som selger tofu til 34 kr! Endret 13. juli 2011 av Fubelfal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå