Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest mye forskjellig om Stevia, noen sier det ikke fås kjøpt i Norge, andre sier at det er butikker som selger det?

Mitt spørsmål er da: Noen som vet om butikker i Stavanger/Sandnes jeg fysisk kan gå inn i og få kjøpt Steviapulver?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om noen norske butikker, men ellers er internett din venn! :)

Skrevet

Jeg vet ikke om noen norske butikker, men ellers er internett din venn! :)

Ja har forstått det, men jeg liker ikke å vente :P Men dersom ingen vet om norske butikker så må jo det bli løsningen....

Gjest Nanne70
Skrevet

Så vidt jeg har kunnet finne ut, er Stevia ikke tillatt solgt som næringsmiddel i Norge. Det selges likevel fra norske nettleverandører som munnhygieneprodukt, "beregnet til dyrefor" osv.

Skrevet

Ja har forstått det, men jeg liker ikke å vente :P Men dersom ingen vet om norske butikker så må jo det bli løsningen....

Velg DHL som shipping om du bestiller fra iHerb, det tar 2-3 dager før pakken er fremme.

Jeg bestilte fra iHerb på mandag og fikk den på døra for 5 min. siden. :)

AnonymBruker
Skrevet

den er dyrere på altshop enn på iherb. (32.32 £ på altshop vs 16£ iherb)

Skrevet

Jeg endte opp med å kjøpe på altshop, så får jeg heller kjøpe en billigere plass neste gang. Men den holder vel en stund? Har forstått at det ikke er mye som trengs? Og jeg baker ikke hver dag for å si det sånn :P

Skrevet (endret)

stevia er veldig søt i forhold til vanlig sukker(ca 35ganger så søtt ) Så ja-den holder leeenge !

Endret av Kårky
Skrevet (endret)

Ja, det tar litt tid å få varene fra iHerb med vanlig luftpost, ca 10-15 dager.

Derimot er prisen helt uslåelig:

Jeg kjøper Now Food's steviapulver til $ 5,95, som både er best og billigst etter min mening:

Now-Foods-Organic-Stevia-Extract

Med rabattkode HEJ824 får du 5 dollar avslag på første kjøp.

Forsendelse koster bare 4$-6$ avhengig av vekt, opptil 2 kg.

iHerb har ellers en glimrende service. De pleier å erstatte varer som måtte bli ødelagt under forsendelse.

Og de har ellers et stort og fristende varetilbud. Jeg kjøper nå alt av såpe, sjampo og en del matvarer derfra, og selv med forsendelse er det billigere enn å kjøpe i Norge!

Blant annet kjøper jeg fettredusert Tofu fra iHerb.

Der koster tofu bare $ 1,79 i motsetning til ICA Supermarked, som selger tofu til 34 kr!

Endret av Fubelfal

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...