Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2003 #1 Skrevet 16. november 2003 Er det typer som skjemmer damene sine bort? Totalt varter dem opp? Gjør deres typer det noen gang? Noen erfaringer? Hva setter dere pris på? Og hva "forlanger" dere av oppvarting?
Gjest lekebøll Skrevet 16. november 2003 #2 Skrevet 16. november 2003 Er det typer som skjemmer damene sine bort? Ja, de finnes, og fyh så ekkelt det er å se på! :o
Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2003 #3 Skrevet 16. november 2003 Ekkelt å se på? Jeg tenker mer på ved spesielle anledninger å sånn kanskje. Synes det e bra å bli skjemt bort litt jeg?!
Gjest lekebøll Skrevet 16. november 2003 #4 Skrevet 16. november 2003 Hehehe, ok, min assosiasjon var mer i retning tøfler.
Gjest sexysadie Skrevet 16. november 2003 #5 Skrevet 16. november 2003 D hadde vært deilig m en type som hadde skjemt meg bort litt. Gitt meg varm kakao når jeg er forkjølet. singellivet er ikke gøy når man er syk.
Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2003 #6 Skrevet 16. november 2003 Jeg blir litt bortskjemt ja, men syns jeg fortjener det. For det går jo begge veier dette. Og han er langt i fra noen tøffel, men veldig omsorgsfull,,,,,slik jeg er selv. Og dessuten er vel ikke omsorg å bli skjemt bort, er det ?
Barbie Skrevet 16. november 2003 #7 Skrevet 16. november 2003 Jeg blir skjemt bort. Ikke på blomster, gaver og slike ting, men på følelser! Jeg får drøssevis med komplimenter hver eneste dag, og han får ikke sagt ofte nok at han elsker meg. Søtt!
Rannva Skrevet 17. november 2003 #8 Skrevet 17. november 2003 Jeg får drøssevis med komplimenter hver eneste dag, og han får ikke sagt ofte nok at han elsker meg. Søtt! Det får jeg også. Og så tenner han i peisen når jeg fryser. Og lar meg varme mine istapp-tær på ham under dyna. (Jeg fryser ganske ofte). Disse småtingene er han flink til å gjøre. Da føler jeg meg elsket og spesiell. Noen ganger er han ekstra gentleman, og åpner dører for meg, og holder frem jakken osv. Men det er ikke hver dag heldiggvis. I et tidligere forhold fikk jeg for mye oppmerksomhet og fikk nesten ikke lage en kopp te selv. Det var utrolig slitsomt.
la Flaca Skrevet 17. november 2003 #9 Skrevet 17. november 2003 Og lar meg varme mine istapp-tær på ham under dyna.quote] *sukk* Det får ikke jeg på min...
Gjest Zalomine Skrevet 17. november 2003 #10 Skrevet 17. november 2003 DET får jeg også gjøre. Istapptær har jeg hver eneste dag, og han lar meg varme dem hver kveld. Min eks sa at jeg ikke fikk varme fingrene på kroppen hans dersom jeg hadde gått ute UTEN hansker, men når jeg hadde vært ute MD hansker (og var omternt like kald) fikk jeg varme dem, for da var det jo ikke helt min feil... Min kjære er ingen tøffel, men en omsorgsfull kjæreste. Som passer på meg når jeg er syk, vil at jeg skal ha det bra. Men som også FÅR masse omsorg. Det er jo direkte deilig med en som sier "legg deg på sofae under pleddet og se tv du, så skal jeg lage mat til deg. Ta det med ro du, du fortjener det, når du har så vondt i magen".
nessi Skrevet 18. november 2003 #11 Skrevet 18. november 2003 Min kjære er ingen tøffel, men en omsorgsfull kjæreste. Som passer på meg når jeg er syk, vil at jeg skal ha det bra. Men som også FÅR masse omsorg. Det er jo direkte deilig med en som sier "legg deg på sofae under pleddet og se tv du, så skal jeg lage mat til deg. Ta det med ro du, du fortjener det, når du har så vondt i magen". Det er så deilig å ha det sånn
Jen Skrevet 18. november 2003 #12 Skrevet 18. november 2003 Min kjære er dessverre ganske uromantisk av seg i hverdagen. Han sier hver dag at han elsker meg, og gir meg klemmer og slikt hele tiden, men er ikke flink til slike "jenteting" som å kjøpe blomster, huske spesielle dager og slikt. Når jeg er syk synes jeg ofte han er en dust, for han kommer ikke på selv at jeg kanskje trenger mat og drikke, så jeg må mase. Hver gang han er syk (og vi vet vel alle hvor syke menn blir ), sier jeg til han at "HUSK nå hvordan det føles å ligge der", men han har ikke blitt så mye flinkere. Så jeg føler meg ikke så mye dullet med, nei. Litt mer kunne vært greit, og han ligger i konstant trening på det området. Men sånn "baby-dulling" hadde jeg ikke taklet. Får frysninger når jeg ser menn dutte og dulle slik med damene sine.
~sikka~ Skrevet 18. november 2003 #13 Skrevet 18. november 2003 Mannen min er en total gentleman og skjemmer meg bort hele tiden - med komplimenter og å hjelpe meg med ting. Han åpner alltid døren for meg og trekker fram stolen :D Synes det er dritkult jeg - selv om jeg ble kjempesint første gangen han åpnet bildøren for meg "Tror du ikke jeg klarer det selv!!!!" .... hehe ... forsto jo at han bare gjorde det for å være snill etter hvert da
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2003 #14 Skrevet 2. desember 2003 jøsss, hørres herlig ut. Jeg får i grunnen litt lite oppvartning. Veldig lite igrunnen. Jeg er så ofte syk at han e bare lei av at jeg mase sånn om det. Han blir nesten sint når jeg blir syk. N+ igjen liksom? Hhehe
Rapitap Skrevet 2. desember 2003 #15 Skrevet 2. desember 2003 dutte og dulle For ett herlig forfriskende uttrykk! :D Min er veldig omtenksom, i perioder.
Suppoline Skrevet 2. desember 2003 #16 Skrevet 2. desember 2003 Jeg blir skjemt bort. Ikke på blomster, gaver og slike ting, men på følelser! Jeg får drøssevis med komplimenter hver eneste dag, og han får ikke sagt ofte nok at han elsker meg. Søtt! Her i huset å! Håper vi ender opp som den nydelige Norvegia reklamen der gubben prøver seg forgjeves på å få et nummer, og kona (les:meg) sier:"Du får vente te fredan"
Gjest care Skrevet 2. desember 2003 #17 Skrevet 2. desember 2003 Ja, de finnes, og fyh så ekkelt det er å se på! :o :o det beste mellom et par er jo nettopp at de kan skjemme hverandre bort
huzky Skrevet 2. desember 2003 #18 Skrevet 2. desember 2003 Variabelt... Iblant skulle jeg ønske at jeg hadde en sånn dulle-dutte-kjæreste jeg også. Men jeg tror ikke jeg hadde orket å være sammen med en som overdriver med dette heller.. Men i vårt forhold er det nok jeg som er tøffelen :oops:
Gjest Madam Felle Skrevet 2. desember 2003 #19 Skrevet 2. desember 2003 Setter umåtelig stor pris på når min kjære tar barna på morningen og jeg kan sove litt lengre. Når han lager middag, og jeg kan bare komme til duk og dekket bord. Dette er ting jeg vanligvis gjør, men som han plutselig glimter til og gjør. masasje ol er ikke helt for meg, og ikke neo direkte dulling og dalling heller foruten når jeg er syk da. da er det ikke noe som er bedre enn å bli dullet og dallet med.
Tusenfryd Skrevet 3. desember 2003 #20 Skrevet 3. desember 2003 Jeg blir skjemt bort. Ikke på blomster, gaver og slike ting, men på følelser! Jeg får drøssevis med komplimenter hver eneste dag, og han får ikke sagt ofte nok at han elsker meg. Søtt! Meg også. Er det ikke herlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå