Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare si at jeg så den i går, og syntes det var en super film!! Mange flinke skusepilelre, bra historie, flott musikk og fin natur.

Anbefales!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så denne for en stund siden, jeg synes rett og slett dette var en Drittfilm! Ikke verdt å se.

Skrevet
Så denne for en stund siden' date= jeg synes rett og slett dette var en Drittfilm! Ikke verdt å se.

Hvorfor? Hadde du lest boken?

Skrevet

Jeg liker sånne gærne damer som ikke gjør som andre vil.

Skrevet

Nei hadde ikke lest boka, men filmen falt ikke i smak i det heletatt!

Vil ikke se den igjen.

Gjest lekebøll
Skrevet
Jeg liker sånne gærne damer som ikke gjør som andre vil.

Ja, det er bedre å skrike på feil plass av og til, enn å smile riktig hele tiden.

Skrevet

Jeg tror man må ha lest boken for å like filmen, ikke nødvendigvis, men tror det hjelper. Jeg har lest boka for et tiårsiden og har lenge gledet meg til filmen. Synes den var sterk og tragisk :blunke:

Skrevet

Jeg har ikke lest boken, men tenkte kanskej Kreps ble skuffet eller noe sånt. Kan jo skje det.

Gjest sexysadie
Skrevet
Så denne for en stund siden' date= jeg synes rett og slett dette var en Drittfilm! Ikke verdt å se.

enig, den var elendig.

Maria Bonnevie ble helt feil som Dina.

Skrevet

Har ikke sansen for Wassmo jeg, så den filmen har jeg ikke sett. (har ikke lest Dinas bok heller).

Skrevet

Har lest boka og sett filmen, og personlig synes jeg filmen er bedre enn boka. Boka synes jeg var skikkelig dårlig, og det er nok fordi den er så spesiell. Filmen er altså hakket bedre, men det frister (desverre) ikke å lese de 2 siste bøkene...

Gjest gurimalla
Skrevet

Har Wassmo-fobi (overdose på 80-tallet), og har ikke lest Dinas bok. Ble mer eller mindre påtvunget filmen sammen med mamma og tante for et par mnd siden og hadde ikke særlig tro på filmen. Jeg ble veldig positivt overrasket, synes den var skikkelig bra.

Skrevet

Jeg leste boka etter at jeg så filmen, og jeg synes boka var mange ganger bedre enn filmen. Jeg synes rett og slett at filmen ble teit. Jeg satt å irriterte meg over den elendige engelskuttalen og flere av skuespillerne( da snakker jeg om småroller, f.eks våre venner fra hotel cæsar som blir bare helt patetisk.)

Dessuten er filmen for voldsom. Den ene voldsomme hendelsen etter den andre, man får liksom ikke tid til å fordøye det.

Men ble positivt overaska da jeg leste boka etterpå...heldigvis kan man kanskje si.

Skrevet

Gøril hadd nok også gjort seg bra, enig med deg i det!

Skrevet

Har lese bøkene, og (som vanleg) - filmen levde ikkje opp til dei. Men det kan ein jo heller ikkje forvente. Synst den var heilt OK, men kjem ikkje til å kjøpe dvd-en eller gå inn for å sjå han fleire gonger, liksom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...