Gå til innhold

"Mancandy"

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men så snart man spør så påstår kvinnene at "...nei, det er det indre som teller for meg som kvinne...".

For noe vrøvl! De som er mest fikserte på utseende er faktisk kvinner, ikke menn!

Det er denne tråden et klart og tydelig bevis på.

Gjest Raindrops
Skrevet

Men så snart man spør så påstår kvinnene at "...nei, det er det indre som teller for meg som kvinne...".

For noe vrøvl! De som er mest fikserte på utseende er faktisk kvinner, ikke menn!

Ja uff, noe så frekt som å like å se på pene ting. Makan. Skulle skammet oss hele gjenge.

• Liker 1
Skrevet

Det er det indre som teller i en pratner, men vi kan da få lov til å se på noe pent i blant og? Selvom man liker pene menn, betyr det ikke at man ville giftet seg med noen av dem!

Skrevet (endret)

Virker som hvilken rolle disse skuespillerne spiller har mye å si for hvor attraktive dere finner disse karene jenter, eller tar jeg feil? Dette er kanskje årsaken til at mange "fjortisser" forelsker seg i skuespillere, som feks de fra twillight trilogien osv?

Der tror jeg vi menn er veldig forskjellig! Vi blir ikke så "påvirket" av rollen de pene kvinnelige skuespillerne spiller, men rangerer dem KUN etter hvor fysisk attraktive vi syntes dem er, uavhengig om de har en "sexy" rolle i filmen/serien!

For ta et eksempel; jessica alba kunne godt spilt den værste møkka kjerringa i en film, men jeg hadde fortsatt syntes hun var rå deilig :gjeiper:

Ok, vi påvirkes kanskje litt av rollen vi også, men ikke til så stor grad, tror jeg da;)

Endret av danbanan
Skrevet

Det er jo ikke noe rart, ha er jo et mesterverk av et mannfolk :gjeiper:

Helt enig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...