Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen prøvd koffertene man får kjøpt på Europris? Jeg tenker spesielt på koffertene som er i en slags "myk plast" materiale. Med myk plast så mener jeg at det ikke er helt stiv plast, men en bøyelig plasttype. Jeg har kjøpt en slik og er nå litt bekymret for at den kan gå i stykker under transport.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde min i 6 år uten at den gikk i stykker!

Skrevet

min erfaring er at alt fra europris går i stykker.. kofferter også. skjønner ikke at folk gidder å handle noe derfra

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei! Har jobbet i Morris (kofferforhandler) i noen år, og må dessverre si at sjansen for å få den ødelagt er stor. Polycarbonate heter materialet som brukes i de mykere plastkoffertene - og jeg er villig til å vedde mye på at de du får tak i på Europris er godt blandet ut med ABS-plast. Dette svekker materialet og gjør at det ikke tåler like mye. Det som da skjer når kofferten blir kastet rundt på flyplassen, og andre kofferter stablet oppå din koffert - er at den vil sprekke. Så klart du kan være heldig og slippe dette, men sannheten er at du får det du betaler for når det kommer til kofferter. Har sett nok av eksempler på dette gjennom de mange flyskadene vi får inn.

Gjest Tirkes
Skrevet (endret)

Har noen prøvd koffertene man får kjøpt på Europris? Jeg tenker spesielt på koffertene som er i en slags "myk plast" materiale. Med myk plast så mener jeg at det ikke er helt stiv plast, men en bøyelig plasttype. Jeg har kjøpt en slik og er nå litt bekymret for at den kan gå i stykker under transport.

Jeg har noen fra Europis i "light" serien, veldig lite egenvekt, som jeg var veldig fornøyd med. Har vart meg tre rimelig hardføre utenlandsturer og flygninger nå, uten så mye som en sytråd på ville veier. Tegner bra.

(Jeg er av typen som sitter og hopper på kofferten for å få dem igjen, så de får litt juling både av meg og bakkepersonell).

(Edit: dog de er ikke i plasttypen, men ble positivt overrasket over de koffertene der)

Endret av Tirkes
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har koffert fra europris, og den takla turene sine kjempebra den. Den er også i sånn bøyelig materiale, og jeg tror egentlig at det hjelper den på tur, for den bøyer seg litt og gir etter for trykk. Jeg hadde en koffert tidligere som må ha fått en smell i flyet, for ut kom den i allefall med en stooor sprekk midt på lokket og var ubrukelig. Den var meget hard. Men ikke vet jeg, har god erfaring med ting fra europris jeg.

Skrevet (endret)

Har hatt en stor trillekoffert fra Europris. Og den var forsåvidt grei den, helt til håndtaket brakk tvers av da jeg skulle rekke et tog i London. Ikke kult, og jeg kommer aldri til å kjøpe en koffert derfra igjen. Jeg ønsket meg en ordentlig koffert til jul og fikk en flott Samsonite-koffert med 10 års-garanti.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Jeg tror ikke jeg ville kjøpt en hard koffert på Europris, men jeg har en koffert med mykt skall derfra, og den har holdt mange flyturer, i mange år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...