Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2003 #1 Del Skrevet 16. november 2003 Jeg er så lei meg. Jeg har nesten ikke lysst på sex lengre. Vet ikke helt hvorfor. Men når kkjæresten min begynner liksom, så tenker jeg av og til .. "ånei". Synes det er kjempedumt. Noen tips for hva jeg kan gjøre? Jeg har ikke sagt det til kjæresten min. Hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 16. november 2003 #2 Del Skrevet 16. november 2003 Hva med å tenke over hva som blir resultatet om du tenker "åja!"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 16. november 2003 #3 Del Skrevet 16. november 2003 Går du på p-piller, kan det være en årsak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2003 #4 Del Skrevet 16. november 2003 Tror du det kan ha noe med p-pillene å gjøre? Jeg går på¨p-piller. Føler meg skikkelig æl, fordi jeg vil jo ha lysst. Vil jo kose med kjæresten, og det elsker jeg, kosinga... men når han begynner for alvor kommer den følelsen liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allon Skrevet 16. november 2003 #5 Del Skrevet 16. november 2003 hmm..opplever noe av det samme med kjæresten min. hun har nesten ikke lyst hun heller. Går på p-piller..noen råd, bortsett fra å slutte med p-piller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 16. november 2003 #6 Del Skrevet 16. november 2003 Tror du det kan ha noe med p-pillene å gjøre? Jeg går på¨p-piller. Føler meg skikkelig æl, fordi jeg vil jo ha lysst. Vil jo kose med kjæresten, og det elsker jeg, kosinga... men når han begynner for alvor kommer den følelsen liksom. Leser du pakningsvedlegget står det nok at nedsatt lyst er en bivirkning. Du kan jo ta en pillepause og se om det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 16. november 2003 #7 Del Skrevet 16. november 2003 Jeg opplevde en skikkelig opptur på den fronten da jeg sluttet med p-piller i hvert fall. Prøv med annen prevensjon en stund, men si fra til typen din at du ikke har lyst, men tror det kan komme av pillene. Bli enige om at dere skal prøve en stund uten. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå