Gå til innhold

Gutter: hva er deres sms flørt vaner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært en del innlegg type "er han interessert.. han svarer ikke på sms" eller "er han keen? han sender bare hver 4rde dag?" etcetc.

Så her kommer generelle spørsmål: Hvordan er deres sms-vaner når dere dater en jente dere er interesserte i? Sender dere henne sms hver dag? Kan det fort gå noen dager mellom hver gang? Sender dere kun når dere har noe å spørre om? Teller dere hvem som har sendt sms sist etc? Synes dere det er masete å få en "tenker på deg" melding i ny og ne? osvosv

Gjest Bjørn82
Skrevet

Jeg setter stor pris på meldinger jeg får.. Men det er sånn at jeg ikke alltid er like flink til å svare.. Først og fremst fordi jeg kan være litt opptatt på jobb, trening eller noe annet når jeg mottar meldingen. også glemmer jeg å svare når jeg endelig har tid..

Jeg har aldri ført noen telling over hvor mange meldinger jeg har fått eller sendt i sånne sammenhenger.. Men bruker å få med en liten unnskyldning dersom jeg ikke svarer før dagen etter.. (Ja det hender at jeg ikke kommer på å svare før dagen etter eller når jeg har fått en purremelding hehe)

AnonymBruker
Skrevet

Åhh, takk for at du spør! Håper det kommer noen fornuftige svar! Er selv i situasjonen hvor jeg lurer på om det kanskje muligens er noe på gang med en fyr.. men jeg kan ikke fordra dette "spillet" og jeg analyserer og overanalyserer for å så legge det hele dødt..og PLUTSELIG tar han kontakt igjen og jeg må begynne å analysere på nytt.. blir gaaal!

• Liker 1
Skrevet

Jeg setter stor pris på meldinger jeg får.. Men det er sånn at jeg ikke alltid er like flink til å svare.. Først og fremst fordi jeg kan være litt opptatt på jobb, trening eller noe annet når jeg mottar meldingen. også glemmer jeg å svare når jeg endelig har tid..

Jeg har aldri ført noen telling over hvor mange meldinger jeg har fått eller sendt i sånne sammenhenger.. Men bruker å få med en liten unnskyldning dersom jeg ikke svarer før dagen etter.. (Ja det hender at jeg ikke kommer på å svare før dagen etter eller når jeg har fått en purremelding hehe)

Men svarer du noen gang bare for å være hyggelig - når du egentlig ikke bryr deg?

• Liker 1
Gjest Bjørn82
Skrevet

Men svarer du noen gang bare for å være hyggelig - når du egentlig ikke bryr deg?

Jeg svarer jo ikke dersom det ikke er noe jeg bryr meg om.. Men det hender at jeg burde svart selv om jeg ikke svarer.. Men kan være så opptatt at jeg ikke har tid til å skrive melding tilbake der og da.. Men så er jeg litt surrehue i tillegg så jeg kan glemme å svare i mange timer.. Faktisk ikke før dagen etter.. De som kjenner meg bruker å sende meg purremeldinger hvis det er noe jeg burde svare på. Jeg ser ikke noe negativt i å motta to-tre smsèr fra en person som vil ha tak i meg fordi de bryr seg eller vil snakke med meg.

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg svarer som jeg føler for det. Kan dog glemme av og svare i laaange perioder om jeg er veldig opptatt med noe :D

Skrevet

Veldig varierende. Noen dager har jeg en så overlesset arbeidsdag at jeg ikke engang får lest meldinger, andre dager glemmer jeg mobilen et sted eller har rett og slett gått tom for strøm. I enkelte tilfeller har mitt distré sinn gjort meg mobilløs i flere dager på rad.

Så er det også noe i det med menn og å tenke på to ting samtidig. Om man for eksempel er oppslukt foran Playstationen bør du ikke forvente at man sjekker mobilen i tide og utide (hvem i huleste husker å slå på lyden igjen etter jobb?)

Altså, det jeg vil frem til er at du ALDRI må finne på å bedømme interessen fra en mann ut fra hvor kjapp han er på å svare på meldinger. Vi har nok av andre faktorer du kan vurdere oss på. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Får man en "tenker på deg"-sms så er det jo rimelig rett frem, er det ikke?

Med det mener jeg, da vet man hva hun føler.

Men sånn ellers så er jeg nok så tydelig på hva jeg mener og føler på sms. Hvorfor gå rundt grøten?

Skrevet

Har vært en del innlegg type "er han interessert.. han svarer ikke på sms" eller "er han keen? han sender bare hver 4rde dag?" etcetc.

Så her kommer generelle spørsmål: Hvordan er deres sms-vaner når dere dater en jente dere er interesserte i? Sender dere henne sms hver dag? Kan det fort gå noen dager mellom hver gang? Sender dere kun når dere har noe å spørre om? Teller dere hvem som har sendt sms sist etc? Synes dere det er masete å få en "tenker på deg" melding i ny og ne? osvosv

Det kommer helt an på hvordan hun reagerer.

For meg er gjensidighet veldig viktig.

AnonymBruker
Skrevet

Veldig varierende. Noen dager har jeg en så overlesset arbeidsdag at jeg ikke engang får lest meldinger, andre dager glemmer jeg mobilen et sted eller har rett og slett gått tom for strøm. I enkelte tilfeller har mitt distré sinn gjort meg mobilløs i flere dager på rad.

Så er det også noe i det med menn og å tenke på to ting samtidig. Om man for eksempel er oppslukt foran Playstationen bør du ikke forvente at man sjekker mobilen i tide og utide (hvem i huleste husker å slå på lyden igjen etter jobb?)

Altså, det jeg vil frem til er at du ALDRI må finne på å bedømme interessen fra en mann ut fra hvor kjapp han er på å svare på meldinger. Vi har nok av andre faktorer du kan vurdere oss på. :)

Hva med å bedømme ut hva når, hva slags etc sms HAN sender (uoppfordret)? Jeg er nemlig ikke blant de jentene som pøser på med sms, men tvert imot kan la vær å høre fra meg bare fordi jeg vil at gutten skal vise interesse.

• Liker 1
Skrevet

Eg sender hun en sms i blant og sier feks at eg savner hun. Hvor mye sms sender avhengier egentlig av hvor mye hun sender. Eg bruker ikkje tiden min på å skrive sms dersom hun ikkje tar noen inisativ også. Liker best å snakke face to face så eg sender kanskje ikkje nokk meldinger xD.

Skrevet

Hva med å bedømme ut hva når, hva slags etc sms HAN sender (uoppfordret)? Jeg er nemlig ikke blant de jentene som pøser på med sms, men tvert imot kan la vær å høre fra meg bare fordi jeg vil at gutten skal vise interesse.

Jeg tror det funker veldig bra på de guttene som liker å jakte. Eg hadde tenkt at du ikkje var interrisert og sluttet å sende meldinger.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det funker veldig bra på de guttene som liker å jakte. Eg hadde tenkt at du ikkje var interrisert og sluttet å sende meldinger.

Men sånn sett vanskelig å vite om en gutt ikke sender fordi han ikke er interessert, eller fordi han tror at jeg ikke er interessert da. I følge den der "han er faktisk ikke interessert" boken som alle vi jentene på dette forumet tydeligvis har lest, så står det jo svart på hvitt at hvis en gutt ikke tar kontakt (uavhengig av om du har vist interesse eller ei), så er han ikke keen.

Skrevet (endret)

Men sånn sett vanskelig å vite om en gutt ikke sender fordi han ikke er interessert, eller fordi han tror at jeg ikke er interessert da. I følge den der "han er faktisk ikke interessert" boken som alle vi jentene på dette forumet tydeligvis har lest, så står det jo svart på hvitt at hvis en gutt ikke tar kontakt (uavhengig av om du har vist interesse eller ei), så er han ikke keen.

Det er meget mulig flertallet av menn tar kontakt med damen selv om hun ikkje viser noe interresse, eg kan bare snakke for meg selv. Eg tar jo kontakt først og tar inisativ noen ganger, men hvis hun ikkje begynner å ta inisativ tilbake så mister eg interressen ettervært.

Når man leser datingbøker så er det ikkje slik at det som står der er allmen lov og at det gjelder for alle, men at det funker på flertall av menn tror eg på. På meg funker det dårlig hvis du ikkje viser interresse tilbake. Da føler eg bare at eg kaster vekk tiden min på en som ikkje virker interrisert. Eg syntes jo det er veldig heit med en dame som tør å vise interresse :)

Endret av Bankai L
Skrevet

Men sånn sett vanskelig å vite om en gutt ikke sender fordi han ikke er interessert, eller fordi han tror at jeg ikke er interessert da.

Her må jo du prøve å lese hvilke signaler som blir gitt da. Dersom mannen har signalisert interresse noen ganger så tenker iallefall eg at det burde si noe om hvor han står. Du kan jo tenke deg dersom det var du som sendte en hau med meldinger først uten at han tok noe inisativ. Hvordan hadde du isåfall tolket og taklet det? Eg er kanskje ikkje flink nokk til å på en måte ikkje gi opp når hun er "kostbar", men eg kan jo si at dersom en dame liker meg og driver å spiller kostbar så syntes ikkje eg så mye om det. Syntes man skal legge av seg sånne spill ettervært så man blir eldre.

Gjest NozMonster
Skrevet

sånn erfaringsmessig så er det vel bare jenter som overanalyserer alle meldinger til den store gullmedalje.

noen gutter misliker å sende sms, mens andre bombanderer deg!

jeg synes det er så slitsomt med venninner som tror at alt går til helvete, og at han er så lei, hvis han bare skriver at det ikke passer å møtes idag.

Skrevet

Hvis jeg har tatt kontakt med henne, og jeg mener at det da er hennes tur, så tar ikke jeg kontakt igjen før hun har kontaktet meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...