Gå til innhold

Noe galt med NSB bestilling av billetter, eller?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal bestille en billett fra Kr.sand til Oslo. Men alt er utsolgt. Hvordan kan det bli utsolgt så kjapt? Skal reise om to uker til. Noen andre som opplever dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan godt være utsolgt, 2 uker er ikke lenge i togland. I tillegg er det jo mye toglinjearbeid den veien, toget går ikke lenger enn til Drammen så må man bli busset videre. Det kan jo være det har vært med på å begrense kapasiteten?

AnonymBruker
Skrevet

Kan godt være utsolgt, 2 uker er ikke lenge i togland. I tillegg er det jo mye toglinjearbeid den veien, toget går ikke lenger enn til Drammen så må man bli busset videre. Det kan jo være det har vært med på å begrense kapasiteten?

Sjekket for en times tid siden, da var alt ok. Kan jo ikke bli utsolgt på så kort tid? Er snakk om alle togavganger på flere uker. Merkelig.

Skrevet

Ja det høres litt mer merkelig ut. Ring NSB i morra og hør hva som skjer.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som skjer???? Alle billetter er jo utsolgt. Reiser folk så mye med toget da?? :kjefte:

Skrevet

Da er det nok bare noe galt med systemet :troest:

• Liker 2
Skrevet

Jeg reiser mye med tog og bestiller på nett, og det hender at systemet noen ganger får "hikke". Spesielt sent på kvelden, har jeg merket meg.

Da får man melding om at alle billetter er utsolgt.

Funker normalt ok etter en stund igjen.

Skrevet

Sjekket nå, er fremdeles miniprisbilletter på strekningen for f.eks. 13. juli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...