AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #1 Skrevet 27. juni 2011 Skal bestille en billett fra Kr.sand til Oslo. Men alt er utsolgt. Hvordan kan det bli utsolgt så kjapt? Skal reise om to uker til. Noen andre som opplever dette?
Cho Kon It Skrevet 27. juni 2011 #2 Skrevet 27. juni 2011 Kan godt være utsolgt, 2 uker er ikke lenge i togland. I tillegg er det jo mye toglinjearbeid den veien, toget går ikke lenger enn til Drammen så må man bli busset videre. Det kan jo være det har vært med på å begrense kapasiteten?
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #3 Skrevet 27. juni 2011 Kan godt være utsolgt, 2 uker er ikke lenge i togland. I tillegg er det jo mye toglinjearbeid den veien, toget går ikke lenger enn til Drammen så må man bli busset videre. Det kan jo være det har vært med på å begrense kapasiteten? Sjekket for en times tid siden, da var alt ok. Kan jo ikke bli utsolgt på så kort tid? Er snakk om alle togavganger på flere uker. Merkelig.
Cho Kon It Skrevet 27. juni 2011 #4 Skrevet 27. juni 2011 Ja det høres litt mer merkelig ut. Ring NSB i morra og hør hva som skjer.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #5 Skrevet 27. juni 2011 Hva er det som skjer???? Alle billetter er jo utsolgt. Reiser folk så mye med toget da??
Bertha Skrevet 28. juni 2011 #7 Skrevet 28. juni 2011 Jeg reiser mye med tog og bestiller på nett, og det hender at systemet noen ganger får "hikke". Spesielt sent på kvelden, har jeg merket meg. Da får man melding om at alle billetter er utsolgt. Funker normalt ok etter en stund igjen.
Zzyzx Skrevet 28. juni 2011 #8 Skrevet 28. juni 2011 Sjekket nå, er fremdeles miniprisbilletter på strekningen for f.eks. 13. juli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå