Gjest KateW Skrevet 28. juni 2011 #41 Skrevet 28. juni 2011 Skjønner ikke helt hva som gjør at multiorgasme straks og med engang tyder på faking. Men det er bare meg, da...
Gjest HunterLady Skrevet 28. juni 2011 #42 Skrevet 28. juni 2011 Skjønner ikke helt hva som gjør at multiorgasme straks og med engang tyder på faking. Men det er bare meg, da... Er vel ingen her som har sakt at alle med multiorgasmer faker? Men at en god del kvinner faker orgasme er jo ingen newsflash. 2
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2011 #43 Skrevet 28. juni 2011 Jeg tror nok kanskje det du! Du sier du vet forskjellen fordi du har tatt ei som faket, men hun var sikkert bare en dårlig faker Det er faktisk ikke vanskelig multitasking å styre kramper, sammentrekninger i skjede, pust og stønning og alt annet som må til. Nå kommer jeg ganske lett, men det har da hendt en gang eller to at jeg har kjent at orgasmen er laaangt borte og at jeg ikke har tenkt å jobbe for den. Typisk når forhold begynner å skrante og man er litt lei av fyren og sexen, veldig mye sitter i hodet når det gjelder orgasmene mine, jeg kan faktisk nesten tenke meg til en orgasme når jeg er usannsynlig kåt. Jeg har EN gang ikke kommet og gitt blanke i å fake, og da sto han igjen som et gigantisk spørsmålstegn og ble lei seg og gravde og spurte og skulle til å slikke og fingre meg mer. Faking er den letteste løsningen når man ligger og teller takplater og bare vil bli ferdig, men jeg ville selvsagt ikke gjort det til en vane for det er viktig for meg å komme. Jeg kan forresten få multiorgasmer (vaginale). Blir ikke overfølsom, men ganske matt og svak i kroppen. Så lenge jeg ligger på rygg så kan han levere orgasme på orgasme. Min erfaring er at menn tror de er Supermann da. Jeg tror faktsik ikke de ekte orgasmene er å fulle av "liv"...hehe. Ihvertfall ikke hver gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå