Gjest HunterLady Skrevet 28. juni 2011 #21 Skrevet 28. juni 2011 Herregud, hvorfor er det så vanskelig å tro på?? Jeg har fått høre at jeg er et fyrverkeri i senga jeg! Fyrverkeri i senga og antall orgasmer har ingenting med hverandre å gjøre 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #22 Skrevet 28. juni 2011 Senga er vel siste stedet jeg skulle ønske meg fyrverkeri...
Gjest HunterLady Skrevet 28. juni 2011 #23 Skrevet 28. juni 2011 Selvsagt får jeg mange orgasmer etter hverandre..så er jeg vel en sjelden rase da:-) Hvorfor skulle jeg lyve om det når jeg er anonym her inne?? Men jeg er enig i at sex også er over og ut når jeg jeg har hatt den ene store når den kommer. Har aldri skjønt at det skulle være så jævlig vanskelig å få...men jeg ser for meg fnisete ungjenter og asekssuelle kvinner som det er nok av! Pratet med hundrevis av kvinner...?? Det hørtes mere utrolig ut enn dette! Har jeg sakt at du lyver? Jeg mener slike som deg finnes i mindretall, ikke at dere ikke eksisterer. Jeg har også kommet flere ganger under sex, men utav 5000 orgasmer med sex, så har dette skjedd bare ca 5 ganger. Hva er så utrolig med å ha pratet med hundrevis av jenter? Jeg kjenner mange folk og har pratet mye om sex i min tid. Aseksuelle kvinner tror jeg heller ikke finnes. Aseksuell er bare de som ikke har funnet ut hvordan sexlivet skal kunne funke, ikke funnet knappen osv.
Gjest Katten. Skrevet 28. juni 2011 #24 Skrevet 28. juni 2011 Det å fake en orgasme er ganske vanskelig for ei jente, om de ikke har stor viten om hva som skjer i kroppen under orgasmen samt fantastiske multitasking-evner. I tillegg har stort sett alle mine partnere beskjed om å si i fra når de kommer - fordi det tenner meg så mye - og ingen behov for å fake. Så la oss ikke angripe min evne til å identifisere en ekte orgasme - det som kan angripes er hvorvidt mine tall er representabel for resten av befolkningen. Som sagt, med tid, god oppvarming både fysisk og psykisk, tilvennelse både fysisk og psykisk samt en person som vet hva han/hun gjør - så vil ihvertfall 1/3 av kvinner oppnå multiorgasmer, mest sannsynlig mer (da jeg ikke tok meg tid til alt med hver nye partner).
Gjest HunterLady Skrevet 28. juni 2011 #25 Skrevet 28. juni 2011 Det å fake en orgasme er ganske vanskelig for ei jente, om de ikke har stor viten om hva som skjer i kroppen under orgasmen samt fantastiske multitasking-evner. I tillegg har stort sett alle mine partnere beskjed om å si i fra når de kommer - fordi det tenner meg så mye - og ingen behov for å fake. Så la oss ikke angripe min evne til å identifisere en ekte orgasme - det som kan angripes er hvorvidt mine tall er representabel for resten av befolkningen. Som sagt, med tid, god oppvarming både fysisk og psykisk, tilvennelse både fysisk og psykisk samt en person som vet hva han/hun gjør - så vil ihvertfall 1/3 av kvinner oppnå multiorgasmer, mest sannsynlig mer (da jeg ikke tok meg tid til alt med hver nye partner). Jeg sier ikke at de har faket, dette vet vel de best selv, og du nest best. Men om det tenner deg ekstremt og de er klar over dette, så det lett å falle for fristelsen om å fake fordi de vet at dette gleder og tilfredsstiller deg så kraftig. 1
Gjest Seniorita Skrevet 28. juni 2011 #26 Skrevet 28. juni 2011 Akkurat nå tenker jeg faktisk på rompa til min kjæres veninne.. Hun er ganske rund og formful og hun kler seg alltid i trange tights eller trange kjoler og skjørt.. Jeg tenker på hvordan jeg skal unngå å stirre på rumpa hennes neste gang jeg ser henne.. Jeg ser den for meg i dagesvis etter at hun har vært på besøk.. Men for å holde dette for meg selv så bruker jeg som oftest å prøve å holde meg så mye vekk fra dem som mulig. Men når det er snakk om overnattingsbesøk så begrenser det seg litt hvor mye jeg har å gjøre nede i garasjen i strekk.. Noen tips fra en kvinne kanskje? (Det tenker jeg akkurat nå) Stakkars dama di, tenker jeg....... 1
Gjest Katten. Skrevet 28. juni 2011 #27 Skrevet 28. juni 2011 Var ikke rettet mot deg, HL - men mot Glukk og Chikako. Selvfølgelig er det lett å falle for fristelsen. Esken min prøvde en gang. Etter sexen forklarte jeg henne at det var skuffende at hun gjorde noe sånt. Hun gjorde det aldri igjen. Jeg tenner ekstremt på andres nytelse, og er dermed veldig obs på signaler de sender ut. Jeg er mye mer fornøyd med en sexøkt hvor jenta ikke kom, men vi hadde det deilig i lag - enn en sexøkt hvor jenta faket. Anyhoos, de 100 jentene du har pratet med, HL, har bare vært uheldig
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2011 #28 Skrevet 28. juni 2011 Fyrverkeri i senga og antall orgasmer har ingenting med hverandre å gjøre Det var neppe noen annen forklaring her da....selv om jeg er med på det meste.
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2011 #29 Skrevet 28. juni 2011 Senga er vel siste stedet jeg skulle ønske meg fyrverkeri... Hehe. Hvorfor det?
Glukk Skrevet 28. juni 2011 #30 Skrevet 28. juni 2011 Var ikke rettet mot deg, HL - men mot Glukk og Chikako. Selvfølgelig er det lett å falle for fristelsen. Esken min prøvde en gang. Etter sexen forklarte jeg henne at det var skuffende at hun gjorde noe sånt. Hun gjorde det aldri igjen. Jeg tenner ekstremt på andres nytelse, og er dermed veldig obs på signaler de sender ut. Jeg er mye mer fornøyd med en sexøkt hvor jenta ikke kom, men vi hadde det deilig i lag - enn en sexøkt hvor jenta faket. Anyhoos, de 100 jentene du har pratet med, HL, har bare vært uheldig Joda, du kan godt være mer fornøyd med sexøkten om jenta kommer enn når hun ikke gjør det. Men om du TROR hun kommer (altså, at hun faker), er du like fornøyd som om hun skulle ha kommet. Derfor er det nok mange som gjør det! Hvis du faktisk får 1 av 3 jenter (eller hvor mange det var) til å komme mer enn 3 ganger, og uten at de faker, så skal du heller få en applaus. Med det sagt så har jeg faket hundrevis av ganger i løpet av livet, og mennene tror jo de er verdens beste elsker.. Og jeg er GOD på å fake, alt fra det bygger seg opp til de siste "krampene" er ute av kroppen min og sammentrekninger og alt det der. Damer vet også hva som skjer med kroppen når en har en orgasme, og klarer også å fake hver eneste lille del av det.
Gjest Katten. Skrevet 28. juni 2011 #31 Skrevet 28. juni 2011 I en evig jakt etter å gi jenter deres optimale nytelse, har jeg veldig mye åpen kommunikasjon med de jeg har jevnlig sex med. Det er vanskelig å forklare, men det handler mye om tillit, få henne til å stole på meg osv, noe jeg er høvelig flink til å opprette. Om ei jente hadde sagt at hun hadde faket mange ganger med meg, hadde det vært et ekstremt tillitsbrudd, og jeg ville ikke brydd meg med å ha mer sex med henne. Gjennom kommunikasjonen med ei jente, havner vi på samme lag om å oppnå noe - enten det er bare orgasme på et generelt nivå, eller bare det å kunne slappe helt av og nyte sexen. Nå høres det ut som jeg er veldig klinisk innenfor sex, men dette er selvfølgelig jenter jeg har tilbragt en del tid med, og ikke ONS. Har bare gitt fire ONSs mer enn tre orgasmer i løpet av en økt, da det handler mye mer om umiddelbar kjemi og hennes fysikk i utgangspunktet. ANYHOO. Poenget mitt er at mine erfaringer tilsier at de fleste jenter - som kan oppnå orgasme med partner (tar som regel en del lengre tid med de som ikke har klart å oppnå det med partner før), kan oppleve multiorgasmer med den riktige partner og oppvarming. Er dog enda vanskeligere med de som føler seg "utslitt/mett/overfølsom" etter kun en orgasme - men ikke umulig
Glukk Skrevet 28. juni 2011 #32 Skrevet 28. juni 2011 I en evig jakt etter å gi jenter deres optimale nytelse, har jeg veldig mye åpen kommunikasjon med de jeg har jevnlig sex med. Det er vanskelig å forklare, men det handler mye om tillit, få henne til å stole på meg osv, noe jeg er høvelig flink til å opprette. Om ei jente hadde sagt at hun hadde faket mange ganger med meg, hadde det vært et ekstremt tillitsbrudd, og jeg ville ikke brydd meg med å ha mer sex med henne. Gjennom kommunikasjonen med ei jente, havner vi på samme lag om å oppnå noe - enten det er bare orgasme på et generelt nivå, eller bare det å kunne slappe helt av og nyte sexen. Nå høres det ut som jeg er veldig klinisk innenfor sex, men dette er selvfølgelig jenter jeg har tilbragt en del tid med, og ikke ONS. Har bare gitt fire ONSs mer enn tre orgasmer i løpet av en økt, da det handler mye mer om umiddelbar kjemi og hennes fysikk i utgangspunktet. ANYHOO. Poenget mitt er at mine erfaringer tilsier at de fleste jenter - som kan oppnå orgasme med partner (tar som regel en del lengre tid med de som ikke har klart å oppnå det med partner før), kan oppleve multiorgasmer med den riktige partner og oppvarming. Er dog enda vanskeligere med de som føler seg "utslitt/mett/overfølsom" etter kun en orgasme - men ikke umulig Ok, ok Men jeg tror allikevel at noen av de damene har faket. Ellers høres du digg ut i senga.
Gjest womenwomen Skrevet 28. juni 2011 #33 Skrevet 28. juni 2011 Eller kanskje de 3 første var falske? Kvinner som selv sliter med å få orgasme ( er ) , vil alltid beskylde andre kvinner som har lett for å få orgasme , for faking ! Er ikke det typisk ? Forklare andres deilige sexliv , som de mangler selv tydeligvis , med at de faker det ? Sikkert for å trøste seg selv , så de selv ikke skal føle de mangler noe : ) Av den grunn liker jeg ikke å svare på spørsmål fra andre kvinner eller veninner om jeg får orgasme under eks penetrering . Nettopp forde jeg vet så mange andre sliter med det . Vil jeg helst ikke avsløre at , joda , jeg kommer hver gang . Sansynligvis vil de tro jeg faker eller lyver .HVIS de selv ikke er likedan vell og merke . Så jeg går aldri rundt å foreteller noe om mitt sexliv . Annet enn som anonym inne på KG : ) Menn som ikke er vant til at damer kan komme fort eller flere ganger , tror sikkert også at man faker eller blir litt forfær over deg . Og synes tydeligvis at det er rart at du kom så fort . Og lenge før han . Jeg driter nå i hva partner tror . Blir han godt kjent med meg , vil han jo se at jeg bare er slik . Kåt og våt og glad i sex året rundt og mister ALDRI lysten . Selv ikke etter 10 års samboerskap med samme mann , får min lyst til å dale nedover ... Den bare er der . Uansett om vi er nyforelsket eller begynt å gå lei av hverandre . Så er min sexualitet nesten uforandret og like sterk . Forde min sexlyst er mest FYSISK . Og ikke så avhengig av følelser for vedkommende , for å nyte sex . Nyter også sex med fremmede menn , som jeg ikke er interesert i , annet enn for sex . 1
Gjest Katten. Skrevet 28. juni 2011 #34 Skrevet 28. juni 2011 Statistikken er i mot meg, så mest sannsynlig er det nok noen som har faket - men jeg nekter å inne det :D
Glukk Skrevet 28. juni 2011 #35 Skrevet 28. juni 2011 Kvinner som selv sliter med å få orgasme ( er ) , vil alltid beskylde andre kvinner som har lett for å få orgasme , for faking ! Er ikke det typisk ? Forklare andres deilige sexliv , som de mangler selv tydeligvis , med at de faker det ? Sikkert for å trøste seg selv , så de selv ikke skal føle de mangler noe : ) Av den grunn liker jeg ikke å svare på spørsmål fra andre kvinner eller veninner om jeg får orgasme under eks penetrering . Nettopp forde jeg vet så mange andre sliter med det . Vil jeg helst ikke avsløre at , joda , jeg kommer hver gang . Sansynligvis vil de tro jeg faker eller lyver .HVIS de selv ikke er likedan vell og merke . Så jeg går aldri rundt å foreteller noe om mitt sexliv . Annet enn som anonym inne på KG : ) Menn som ikke er vant til at damer kan komme fort eller flere ganger , tror sikkert også at man faker eller blir litt forfær over deg . Og synes tydeligvis at det er rart at du kom så fort . Og lenge før han . Jeg driter nå i hva partner tror . Blir han godt kjent med meg , vil han jo se at jeg bare er slik . Kåt og våt og glad i sex året rundt og mister ALDRI lysten . Selv ikke etter 10 års samboerskap med samme mann , får min lyst til å dale nedover ... Den bare er der . Uansett om vi er nyforelsket eller begynt å gå lei av hverandre . Så er min sexualitet nesten uforandret og like sterk . Forde min sexlyst er mest FYSISK . Og ikke så avhengig av følelser for vedkommende , for å nyte sex . Nyter også sex med fremmede menn , som jeg ikke er interesert i , annet enn for sex . Jeg beskylder ingen (spesifikk person) for å fake, men jo, det er mange som faker orgasmer. Og mange menn som går på kroken.
Gjest womenwomen Skrevet 28. juni 2011 #36 Skrevet 28. juni 2011 Joda, du kan godt være mer fornøyd med sexøkten om jenta kommer enn når hun ikke gjør det. Men om du TROR hun kommer (altså, at hun faker), er du like fornøyd som om hun skulle ha kommet. Derfor er det nok mange som gjør det! Hvis du faktisk får 1 av 3 jenter (eller hvor mange det var) til å komme mer enn 3 ganger, og uten at de faker, så skal du heller få en applaus. Med det sagt så har jeg faket hundrevis av ganger i løpet av livet, og mennene tror jo de er verdens beste elsker.. Og jeg er GOD på å fake, alt fra det bygger seg opp til de siste "krampene" er ute av kroppen min og sammentrekninger og alt det der. Damer vet også hva som skjer med kroppen når en har en orgasme, og klarer også å fake hver eneste lille del av det. Sånne damer som deg , er ansvarlig for at andre kvinner som ALDRI har faket , kan bli mistenkt for det , likevell . Selv om orgasmen var ekte . Dette har jeg opplevd selv . Hvorfor kan du ikke komme på ordentlig , istede for å fake ? Da du tydeligvis vet hvordan en orgasme er i virkeligheten , burde du jo klare å få en ekte også ? Når du faker , er det din egen skyld at du ikke får den sexen du liker selv best , og dermed ikke oppnår orgasme . Du er din egen ulykkes- smed . Begynner du først å fake , må du nok bare fortsette med det resten av ditt liv ? Har du tenkt på det ? Hvorfor VELGER du selv å leve uten orgasme med din partner resten av livet ? Hvorfor er det LETTERE for deg å velge å fake , istede for å be om den sexen du syns er deiligst og lettest å få orgasme av ? Er du så FEIG at du ikke tør å be om det du vil ha i sengen ? Feiging kalles det . Du er ikke mye moden eller voksen ,som velger en slik feig utvei . Selv har jeg ALDRI hatt problemer med å si direkte hva jeg vil ha i sengen . Dermed sliper jeg å fake . Jeg kan nyte allt på ordentlig . DU ER EN TAPER , lite voksen og moden for alderen ....foreteller det meg . 1
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2011 #37 Skrevet 28. juni 2011 Kvinner som selv sliter med å få orgasme ( er ) , vil alltid beskylde andre kvinner som har lett for å få orgasme , for faking ! Er ikke det typisk ? Forklare andres deilige sexliv , som de mangler selv tydeligvis , med at de faker det ? Sikkert for å trøste seg selv , så de selv ikke skal føle de mangler noe : ) Av den grunn liker jeg ikke å svare på spørsmål fra andre kvinner eller veninner om jeg får orgasme under eks penetrering . Nettopp forde jeg vet så mange andre sliter med det . Vil jeg helst ikke avsløre at , joda , jeg kommer hver gang . Sansynligvis vil de tro jeg faker eller lyver .HVIS de selv ikke er likedan vell og merke . Så jeg går aldri rundt å foreteller noe om mitt sexliv . Annet enn som anonym inne på KG : ) Menn som ikke er vant til at damer kan komme fort eller flere ganger , tror sikkert også at man faker eller blir litt forfær over deg . Og synes tydeligvis at det er rart at du kom så fort . Og lenge før han . Jeg driter nå i hva partner tror . Blir han godt kjent med meg , vil han jo se at jeg bare er slik . Kåt og våt og glad i sex året rundt og mister ALDRI lysten . Selv ikke etter 10 års samboerskap med samme mann , får min lyst til å dale nedover ... Den bare er der . Uansett om vi er nyforelsket eller begynt å gå lei av hverandre . Så er min sexualitet nesten uforandret og like sterk . Forde min sexlyst er mest FYSISK . Og ikke så avhengig av følelser for vedkommende , for å nyte sex . Nyter også sex med fremmede menn , som jeg ikke er interesert i , annet enn for sex . Takk skal du ha! Jeg opplever også at sex handler om fysiske forhold og jeg kjenner min kropp godt. Nyter også alltid sex. Jeg husker jeg var sammen med en mann som tydeligvis ikke trodde at kvinner kunne få orgasme lett. Han bare holdt på og holdt på selv når jeg hadde fått min 10 orgasme og også etter de store. For det meste med oralsex. Det føltes som "voldtekt...Til slutt ble jeg sint. Og jeg opplyste at jeg hadde fått mine orgasmer også, så han burde både merke det og høre det! Det tok ikke lang tid før det ble slutt heller da. 1
Gjest Cuntzilla Skrevet 28. juni 2011 #38 Skrevet 28. juni 2011 Statistikken er i mot meg, så mest sannsynlig er det nok noen som har faket - men jeg nekter å inne det :D Jeg tror nok kanskje det du! Du sier du vet forskjellen fordi du har tatt ei som faket, men hun var sikkert bare en dårlig faker Det er faktisk ikke vanskelig multitasking å styre kramper, sammentrekninger i skjede, pust og stønning og alt annet som må til. Nå kommer jeg ganske lett, men det har da hendt en gang eller to at jeg har kjent at orgasmen er laaangt borte og at jeg ikke har tenkt å jobbe for den. Typisk når forhold begynner å skrante og man er litt lei av fyren og sexen, veldig mye sitter i hodet når det gjelder orgasmene mine, jeg kan faktisk nesten tenke meg til en orgasme når jeg er usannsynlig kåt. Jeg har EN gang ikke kommet og gitt blanke i å fake, og da sto han igjen som et gigantisk spørsmålstegn og ble lei seg og gravde og spurte og skulle til å slikke og fingre meg mer. Faking er den letteste løsningen når man ligger og teller takplater og bare vil bli ferdig, men jeg ville selvsagt ikke gjort det til en vane for det er viktig for meg å komme. Jeg kan forresten få multiorgasmer (vaginale). Blir ikke overfølsom, men ganske matt og svak i kroppen. Så lenge jeg ligger på rygg så kan han levere orgasme på orgasme. Min erfaring er at menn tror de er Supermann da.
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2011 #39 Skrevet 28. juni 2011 Hånden på hjerte, jeg for nesten alltid serie orgasme. Fikk det ikke i ung alder når jeg hadde samleie med menn. Hadde serieorgasmer da jeg fingret meg sel... Men mannen min er kjempe dyktig;-) Jeg får som regel orgasme før han kommer. Og da kan jeg holde på en stund til ... Kanskje på orgasme tre eller fire så kommer han :-))) Jeg avslutte ofte med å holde på med meg selv og har to - tre orgasmer til. Han er kjempe fasinert over hvor ofte jeg for orgasmer. Jeg elsker sex.
Gjest Katten. Skrevet 28. juni 2011 #40 Skrevet 28. juni 2011 De fleste jentene glemmer også å knipe rumpemuskelen sammen (jeg har ofte en liten finger der ), i tillegg kan man som regel se det på øynene. Nå snakker jeg om partnere jeg har hatt sex med over en periode og som man begynner å kjenne kroppen til. Sliter, som sagt, mye mer med å få ONS til å ha multiorgasmer. Dessuten vil sex med meg aldri bli kjedelig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå