AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #2 Skrevet 27. juni 2011 At jeg lurer på hvordan på hvordan det kommer til å gå med Godset? 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #4 Skrevet 27. juni 2011 Akkurat nå tenker jeg faktisk på rompa til min kjæres veninne.. Hun er ganske rund og formful og hun kler seg alltid i trange tights eller trange kjoler og skjørt.. Jeg tenker på hvordan jeg skal unngå å stirre på rumpa hennes neste gang jeg ser henne.. Jeg ser den for meg i dagesvis etter at hun har vært på besøk.. Men for å holde dette for meg selv så bruker jeg som oftest å prøve å holde meg så mye vekk fra dem som mulig. Men når det er snakk om overnattingsbesøk så begrenser det seg litt hvor mye jeg har å gjøre nede i garasjen i strekk.. Noen tips fra en kvinne kanskje? (Det tenker jeg akkurat nå)
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2011 #5 Skrevet 27. juni 2011 Akkurat nå tenker jeg faktisk på rompa til min kjæres veninne.. Hun er ganske rund og formful og hun kler seg alltid i trange tights eller trange kjoler og skjørt.. Jeg tenker på hvordan jeg skal unngå å stirre på rumpa hennes neste gang jeg ser henne.. Jeg ser den for meg i dagesvis etter at hun har vært på besøk.. Men for å holde dette for meg selv så bruker jeg som oftest å prøve å holde meg så mye vekk fra dem som mulig. Men når det er snakk om overnattingsbesøk så begrenser det seg litt hvor mye jeg har å gjøre nede i garasjen i strekk.. Noen tips fra en kvinne kanskje? (Det tenker jeg akkurat nå) Ja, det var det jeg tenkte. Overhodet ikke noe positivt å lett få orgasme, selv om mange strever med det!
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #6 Skrevet 27. juni 2011 Ja, det var det jeg tenkte. Overhodet ikke noe positivt å lett få orgasme, selv om mange strever med det! Nei det var ikke snakk om å få orgasme.. Men å unngå både å stirre og bli opphisset.. Det passer jo ikke særlig godt når man har en kjæreste man elsker og synes er jævlig sexy å bli opphisset av veninnens sexy rumpe.. Jeg klarer bare ikke å la være å se på den når jeg har muligheten.. Den er stor spretten og rund i samme slengen.. Er ikke noe jeg vil forklare min kjære heller vil jeg være tilstede og bli fristet til å se på den.. Denne venninnen gjør ofte mye av seg.. Hun skal vise dans og abligøyer.. Hun er skikkelig utadvent og helt sprø til å bruke kroppen å fortelle med.. =/
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2011 #7 Skrevet 27. juni 2011 Nei det var ikke snakk om å få orgasme.. Men å unngå både å stirre og bli opphisset.. Det passer jo ikke særlig godt når man har en kjæreste man elsker og synes er jævlig sexy å bli opphisset av veninnens sexy rumpe.. Jeg klarer bare ikke å la være å se på den når jeg har muligheten.. Den er stor spretten og rund i samme slengen.. Er ikke noe jeg vil forklare min kjære heller vil jeg være tilstede og bli fristet til å se på den.. Denne venninnen gjør ofte mye av seg.. Hun skal vise dans og abligøyer.. Hun er skikkelig utadvent og helt sprø til å bruke kroppen å fortelle med.. =/ Ok. Takk for din story :-)
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2011 #9 Skrevet 27. juni 2011 Vel, da skjønner jeg ikke dette maset om orgasme! Ikke får jeg noen mann heller..
Gjest Katten. Skrevet 27. juni 2011 #10 Skrevet 27. juni 2011 Dess flere orgasmer jenta får, dess diggere er det for meg 1
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2011 #12 Skrevet 28. juni 2011 Var da voldsomt til orgasmemas. Egentlig tror jeg det beste her som ellers i forhold at kvinner er mest mulig avventende..og ikke viser for stor interesse. Selv om det er et jævla mas om denne orgasmen ja...
Glukk Skrevet 28. juni 2011 #13 Skrevet 28. juni 2011 Hva tenker menn? Tror de tenker "wow, jeg er flink i senga!". Det de ofte burde tenke er "wow, hun er flink til å fake orgasmer!". 1
Gjest HunterLady Skrevet 28. juni 2011 #14 Skrevet 28. juni 2011 Hva tenker menn? Tror de tenker "wow, jeg er flink i senga!". Det de ofte burde tenke er "wow, hun er flink til å fake orgasmer!". Yes! Det med serieorgasmer hos kvinnfolk er det mye uvitenhet rundt tror jeg. Klart at noen kan oppnå dette (også menn), men de er nok av den sjeldne rase. Selv har jeg pratet med hundrevis av kvinner om dette, og samtlige fikk én orgasme per samleie. Og som oftest er det menn som maser på dama at hun må komme flere ganger, fordi han av en eller annen idiotisk grunn tror dette er vanlig, mens dama selv streber ikke etter dette. Det er da mer enn godt nok å få én herlig og intens orgasme. Så sterke orgasmer som jeg får, så er det slik at jeg nesten gåri koma etterpå. Sex er direkte avtennende for min del, etter jeg har kommet.
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2011 #15 Skrevet 28. juni 2011 Yes! Det med serieorgasmer hos kvinnfolk er det mye uvitenhet rundt tror jeg. Klart at noen kan oppnå dette (også menn), men de er nok av den sjeldne rase. Selv har jeg pratet med hundrevis av kvinner om dette, og samtlige fikk én orgasme per samleie. Og som oftest er det menn som maser på dama at hun må komme flere ganger, fordi han av en eller annen idiotisk grunn tror dette er vanlig, mens dama selv streber ikke etter dette. Det er da mer enn godt nok å få én herlig og intens orgasme. Så sterke orgasmer som jeg får, så er det slik at jeg nesten gåri koma etterpå. Sex er direkte avtennende for min del, etter jeg har kommet. Selvsagt får jeg mange orgasmer etter hverandre..så er jeg vel en sjelden rase da:-) Hvorfor skulle jeg lyve om det når jeg er anonym her inne?? Men jeg er enig i at sex også er over og ut når jeg jeg har hatt den ene store når den kommer. Har aldri skjønt at det skulle være så jævlig vanskelig å få...men jeg ser for meg fnisete ungjenter og asekssuelle kvinner som det er nok av! Pratet med hundrevis av kvinner...?? Det hørtes mere utrolig ut enn dette!
Gjest Koseklumpen Skrevet 28. juni 2011 #16 Skrevet 28. juni 2011 Jeg er også en av de som kan få flere små orgasmer før jeg får en veldig stor. Jeg kan få flere orgasmer med fingrer og tunge før han penetrerer meg og da kan jeg få et par til. Den veldig kraftige orgasmen får jeg ikke så ofte da. Før kjæresten har jeg ikke klart å komme flere ganger. Da har det bare blitt med en eller kanskje to svake innimellom.
Gjest Katten. Skrevet 28. juni 2011 #17 Skrevet 28. juni 2011 *Snip* Nja, min personlige erfaring er at ca 1/3 av kvinner kan komme mer enn fire ganger under samleie, uten problemer. Rundt 1/10 klarer kun å komme en gang, for så å måtte si seg ferdig grunnet ekstreme følelser etter orgasmen osv. Ordentlig oppvarming (fysisk og psykisk - av og til en massasje for å øke blodtilførselen), tilvenning til g-punkts-stimuli og en person som vet hva han gjør, pleier å være the highway til multiorgasmer. Selv er det den fjerde orgasmen som pleier å være den sterkeste
Glukk Skrevet 28. juni 2011 #18 Skrevet 28. juni 2011 Nja, min personlige erfaring er at ca 1/3 av kvinner kan komme mer enn fire ganger under samleie, uten problemer. Rundt 1/10 klarer kun å komme en gang, for så å måtte si seg ferdig grunnet ekstreme følelser etter orgasmen osv. Ordentlig oppvarming (fysisk og psykisk - av og til en massasje for å øke blodtilførselen), tilvenning til g-punkts-stimuli og en person som vet hva han gjør, pleier å være the highway til multiorgasmer. Selv er det den fjerde orgasmen som pleier å være den sterkeste Eller kanskje de 3 første var falske? 1
chikako Skrevet 28. juni 2011 #19 Skrevet 28. juni 2011 Nja, min personlige erfaring er at ca 1/3 av kvinner kan komme mer enn fire ganger under samleie, uten problemer. Rundt 1/10 klarer kun å komme en gang, for så å måtte si seg ferdig grunnet ekstreme følelser etter orgasmen osv. Ordentlig oppvarming (fysisk og psykisk - av og til en massasje for å øke blodtilførselen), tilvenning til g-punkts-stimuli og en person som vet hva han gjør, pleier å være the highway til multiorgasmer. Selv er det den fjerde orgasmen som pleier å være den sterkeste Forteller de deg det hver gang de får orgasme da? Hvordan vet du hva som er orgasmen og hva som er andre gode følelser?
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2011 #20 Skrevet 28. juni 2011 Eller kanskje de 3 første var falske? Herregud, hvorfor er det så vanskelig å tro på?? Jeg har fått høre at jeg er et fyrverkeri i senga jeg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå