Steinar40 Skrevet 28. juni 2011 #41 Del Skrevet 28. juni 2011 Hehe, nei, hvis man skal drive og lage noe ut alt mulig rart, er det klart det blir problemer Bare slapp av! Jeg er neppe alene når jeg som mann ville blitt mektig irritert hvis fremmede mannfolk pratet med dama mi på gata. Jeg tror at de fleste mannfolk ville blitt irritert. Og en stor del av irritasjonen ville altså gått i retning dama fordi hun ikke har såpass godt vett at hun avviser disse frekkasene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #42 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg er neppe alene når jeg som mann ville blitt mektig irritert hvis fremmede mannfolk pratet med dama mi på gata. Jeg tror at de fleste mannfolk ville blitt irritert. Og en stor del av irritasjonen ville altså gått i retning dama fordi hun ikke har såpass godt vett at hun avviser disse frekkasene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuntzilla Skrevet 28. juni 2011 #43 Del Skrevet 28. juni 2011 Det er tydeligvis ikke bare 16 år gamle TS som synes det er styr, man har jo også Steinar40.. Jeg synes det er koselig når jenter viser interesse for han jeg er sammen med. Det har jo ingen negativ innvirkning på forholdet whatsoever. Hvis det har det så har man et problem i utgangspunktet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. juni 2011 #44 Del Skrevet 28. juni 2011 Det er tydeligvis ikke bare 16 år gamle TS som synes det er styr, man har jo også Steinar40.. Jeg synes det er koselig når jenter viser interesse for han jeg er sammen med. Det har jo ingen negativ innvirkning på forholdet whatsoever. Hvis det har det så har man et problem i utgangspunktet. Jeg inviterer ikke problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #45 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg inviterer ikke problemer. Hehe. ALLE inviterer til problemer Steinar Hvor åpne vi er for å løse dem avgjør hvor godt vi får det Ingen er perfekte, heller ikke du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuntzilla Skrevet 28. juni 2011 #46 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg inviterer ikke problemer. Du trenger ikke invitere noen problemer, du lager dem jo helt på egen hånd uten at de er der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. juni 2011 #47 Del Skrevet 28. juni 2011 Hehe. ALLE inviterer til problemer Steinar Hvor åpne vi er for å løse dem avgjør hvor godt vi får det Ingen er perfekte, heller ikke du Ja, dette er utfordringen med alle parforhold. Det er 2 ulike individer; 2 ulike viljer med ulikt syn på, og meninger om, saker og ting. Slitsomme greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. juni 2011 #48 Del Skrevet 28. juni 2011 Du trenger ikke invitere noen problemer, du lager dem jo helt på egen hånd uten at de er der. Jeg har levd såpass lenge at jeg vet at problemene kommer, før eller senere. Og da vil ikke jeg sitte i en situasjon der det viser seg at det er umulig å løse dem. F.eks fordi man er for ulike eller fordi den ene er totalt ego. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #49 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg har levd såpass lenge at jeg vet at problemene kommer, før eller senere. Og da vil ikke jeg sitte i en situasjon der det viser seg at det er umulig å løse dem. F.eks fordi man er for ulike eller fordi den ene er totalt ego. Men ser du at du også kan oppfattes som den parten som er "totalt ego"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuntzilla Skrevet 28. juni 2011 #50 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg har levd såpass lenge at jeg vet at problemene kommer, før eller senere. Og da vil ikke jeg sitte i en situasjon der det viser seg at det er umulig å løse dem. F.eks fordi man er for ulike eller fordi den ene er totalt ego. Jeg tviler ikke på at du får problemer i alle forhold du er i fordi du er for ulik den andre eller er totalt ego. Men nå var det om det at den man er sammen med er populær kan være et problem eller ei som var spørsmålet. Slik jeg forstår deg så er det et problem bare fordi du synes det er problem, og ditt største problem er altså at ikke den andre ser på det som et problem. Men når jeg ikke ser på det som et problem og den jeg er sammen med heller ikke gjør det, så er det faktisk ikke et problem heller =) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. juni 2011 #51 Del Skrevet 28. juni 2011 Men ser du at du også kan oppfattes som den parten som er "totalt ego"? Det kan jeg sikkert, men jeg er ikke totalt ego. Jeg er fornuftig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. juni 2011 #52 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg tviler ikke på at du får problemer i alle forhold du er i fordi du er for ulik den andre eller er totalt ego. Men nå var det om det at den man er sammen med er populær kan være et problem eller ei som var spørsmålet. Slik jeg forstår deg så er det et problem bare fordi du synes det er problem, og ditt største problem er altså at ikke den andre ser på det som et problem. Men når jeg ikke ser på det som et problem og den jeg er sammen med heller ikke gjør det, så er det faktisk ikke et problem heller =) Nei, det blir selvfølgelig helt subjektivt. For deg er det ikke noe problem, før du treffer på en som syns det er et problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuntzilla Skrevet 28. juni 2011 #53 Del Skrevet 28. juni 2011 Nei, det blir selvfølgelig helt subjektivt. For deg er det ikke noe problem, før du treffer på en som syns det er et problem. Vel, det får bli hans problem, for jeg holder meg unna han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. juni 2011 #54 Del Skrevet 28. juni 2011 Vel, det får bli hans problem, for jeg holder meg unna han. Høres fornuftig ut Og dette er vel da egentlig også essensen for TS i denne saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuntzilla Skrevet 28. juni 2011 #55 Del Skrevet 28. juni 2011 Høres fornuftig ut Og dette er vel da egentlig også essensen for TS i denne saken. Du mener det er en bra løsning å, som deg, holde seg unna populære mennesker resten av livet? Jaja, jeg er forsåvidt med på tanken at det er verdt å lete etter den man passer best med uansett hvor vanskelig det er, men å legge unødvendige hindre i sin egen vei fordi man er grunnleggende usikker virker ikke så veldig fornuftig. Men nå er TS bare 16, så jeg tenker nok hun fort kan bli tryggere på seg selv og de hun er sammen med i voksenlivet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. juni 2011 #56 Del Skrevet 28. juni 2011 Du mener det er en bra løsning å, som deg, holde seg unna populære mennesker resten av livet? Jaja, jeg er forsåvidt med på tanken at det er verdt å lete etter den man passer best med uansett hvor vanskelig det er, men å legge unødvendige hindre i sin egen vei fordi man er grunnleggende usikker virker ikke så veldig fornuftig. Men nå er TS bare 16, så jeg tenker nok hun fort kan bli tryggere på seg selv og de hun er sammen med i voksenlivet. Det lønner seg ihvertfall ikke å lage ris til egen bak. Folk som er populære, og derfor ikke klarer å oppføre seg, er ikke noe jeg trenger. Og det skulle ikke forundre meg mye om TS kommer til å finne ut noe tilsvarende hvis hun skulle velge å gå den veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #57 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg har vært ute med en usedvanlig kjekk mann ved noen anledninger, vi er bare venner. Men jeg får rett og slett hakeslepp over hvordan enkelte jenter helt åpenlyst hiver seg over ham selv om han er ute med følge. Som hans venn synes jeg det er fascinerende, på et vis, men hadde jeg vært hans date så hadde det vært rimelig ukomfortabelt ja. Enkelte eier ikke skam, rett og slett. Han tiltrekker seg disse jentene som fluer, det er nesten klin umulig å spise middag med ham uten at de kommer bort og starter en flørtende "samtale" på de mest kreative måter. Gjerne mens de sender meg frekke og utfordrende blikk. Og mannen er forøvrig homofil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 28. juni 2011 #58 Del Skrevet 28. juni 2011 Det lønner seg ihvertfall ikke å lage ris til egen bak. Folk som er populære, og derfor ikke klarer å oppføre seg, er ikke noe jeg trenger. Og det skulle ikke forundre meg mye om TS kommer til å finne ut noe tilsvarende hvis hun skulle velge å gå den veien. Det går fint an å være populær og klare å oppføre seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 28. juni 2011 #59 Del Skrevet 28. juni 2011 Det går fint an å være populær og klare å oppføre seg! Nu-uh. Du er populær, men du er fortsatt en skitten liten pike! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 28. juni 2011 #60 Del Skrevet 28. juni 2011 Nu-uh. Du er populær, men du er fortsatt en skitten liten pike! Men DET er noe helt anna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå