Gå til innhold

date en bra/populær dame/mann = styr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg dater noen som er veldig populære og ser veldig bra ut osv, føler jeg at det blir så mye styr, og sjalusi fra min side.. er det bare slikt man må tåle, viss han/henner er veldig "bra"? mye oppmerksomhet fra andre jenter/gutter, noe som evt fører til sjalusi. erfaringer anyone?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

prisen å betale når du velger fra øverste hylle.

• Liker 2
Skrevet

prisen å betale når du velger fra øverste hylle.

Ja, burde vell tåle det da, haha! men bare lurer på om alle bra gutter er så mye drama med, eller om jeg bare har kommet til de med mest? blir jo litt slitsomt i lengden...

AnonymBruker
Skrevet

Hver gang jeg dater noen som er veldig populære og ser veldig bra ut osv, føler jeg at det blir så mye styr, og sjalusi fra min side.. er det bare slikt man må tåle, viss han/henner er veldig "bra"? mye oppmerksomhet fra andre jenter/gutter, noe som evt fører til sjalusi. erfaringer anyone?

Foreslår at du går ned noen nivåer da, til eget nivå. Så slipper du det problemet. Du har tydeligvis ikke nok selvtillitt til å være med en i øverste delen av skalaen. Og det blir ikke bedre når du har bodd med karen i noen år og han finner ut at du begynner å bli litt for dvask og gammel for ham....

Skrevet

Foreslår at du går ned noen nivåer da, til eget nivå. Så slipper du det problemet. Du har tydeligvis ikke nok selvtillitt til å være med en i øverste delen av skalaen. Og det blir ikke bedre når du har bodd med karen i noen år og han finner ut at du begynner å bli litt for dvask og gammel for ham....

Kan nevnes at jeg er 16 år, da :)

Skrevet

Er det mer drama med dem, eller lager du mer drama med dem?

Glem det eget-nivå-pisset. Det funker ikke sånn ute i virkeligheten. Det er et fjortispremiss. I den grad det praktiseres av noen som er eldre enn det, reflekterer det bare modenhetsgrad.

Det finnes ingen universal skjønnhet, bare fortetninger i personlige preferanser.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Dramaet kommer som regel i at jenter ikke forstår at "kjekkasen" valgte dem. De tror ofte at siden han får mye oppmerksomhet, så kommer han definitivt til å finne noen som er bedre enn dem selv. Osv.

• Liker 1
Skrevet

Ja, det blir ofte mye styr med de som er veldig populære og ser veldig bra ut osv.

Om det er verdt det?

Nei.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det blir ofte mye styr med de som er veldig populære og ser veldig bra ut osv.

Om det er verdt det?

Nei.

Steinar40, kongen av korte men konsise svar. :)

Skrevet

Steinar40, kongen av korte men konsise svar. :)

Ja, jeg tror nesten vi må utvide det gamle gode uttrykket, "Du får høre sannheten av unger og fulle folk" med "og Steinar40 på KG" ;):ler:

AnonymBruker
Skrevet

Min eksmann tålte ikke at jeg fikk mye oppmerksomhet. Jeg legger jo ikke merke til det en gang. Hvis noen jenter så på han, fortalte han det alltid. Som om jeg skulle bry meg. Om noe så er det jo bare et kompliment.

• Liker 1
Skrevet

Min eksmann tålte ikke at jeg fikk mye oppmerksomhet. Jeg legger jo ikke merke til det en gang. Hvis noen jenter så på han, fortalte han det alltid. Som om jeg skulle bry meg. Om noe så er det jo bare et kompliment.

Men du kunne selvfølgelig ikke gjøre noe for å unngå all denne oppmerksomheten?

Det er nemlig lett å gjøre egentlig.

Problemet er bare det at dette er noe du ikke ønsker å gjøre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men du kunne selvfølgelig ikke gjøre noe for å unngå all denne oppmerksomheten?

Det er nemlig lett å gjøre egentlig.

Problemet er bare det at dette er noe du ikke ønsker å gjøre.

Som jeg skrev, jeg legger ikke merke til denne oppmerksomheten jeg. Det er folk rundt meg som forteller meg om det.

Skrevet

Det blir vel ganske ofte drama når man dater noen som er hottere enn seg selv, om man ikke har så god selvtillit. "Hvorfor valgte han MEG? Han kan jo få hvem han vil! jeg er jo mye styggere enn hun der!"... og slik ødelegger den "stygge parten" forholdet, fordi han eller hun ikke takler å være med noen som er "bedre" enn seg selv.

• Liker 2
Skrevet

Er det mer drama med dem, eller lager du mer drama med dem?

Glem det eget-nivå-pisset. Det funker ikke sånn ute i virkeligheten. Det er et fjortispremiss. I den grad det praktiseres av noen som er eldre enn det, reflekterer det bare modenhetsgrad.

Det finnes ingen universal skjønnhet, bare fortetninger i personlige preferanser.

Thank you sir!

Får helt spasmer når folk nevner "nivå"

AnonymBruker
Skrevet

Dramaet har kanskje også noe å gjøre med at TS er 16, og dermed ikke henger i de mest modne kretsene?

• Liker 1
Gjest Consensio
Skrevet

Da får du jobbe med din egen sjalusi.

Er selv gift med en mann som er veldig kjekk og ofte blir sjekket opp av jenter, men jeg stoler 100% på mannen min så her i huset blir det ingen problemer.

AnonymBruker
Skrevet

"Eget nivå" opplegget synes jeg passer i virkeligheten, og det varer hele livet. Selvsagt er det ikke svart-hvitt, og det er nok mange som beveger seg blandt forskjellige nivåer, men hvis man skal forholde seg til realiteten, så er det helt klart forskjellige nivåer på folk.

Det kan være noe så overfladisk som utseende: En feit mann bør være realistisk og ikke forvente en kjæreste med kroppen til en supermodell f. eks.

Det kan også gjelde modenhet eller suksess i livet. Like barn leker best, ikke sant.

• Liker 1
Skrevet

"Eget nivå" opplegget synes jeg passer i virkeligheten, og det varer hele livet. Selvsagt er det ikke svart-hvitt, og det er nok mange som beveger seg blandt forskjellige nivåer, men hvis man skal forholde seg til realiteten, så er det helt klart forskjellige nivåer på folk.

Det kan være noe så overfladisk som utseende: En feit mann bør være realistisk og ikke forvente en kjæreste med kroppen til en supermodell f. eks.

Det kan også gjelde modenhet eller suksess i livet. Like barn leker best, ikke sant.

Det finnes mange feite menn med modellkjærester, da de har andre kvaliteter som kjæresten ser enten en overfladisk eller dypere verdi hos- samt at denne modell kjæresten kan også tenne på feite menn.

Det finnes også menn som foretrekker fyldige kvinner og menn som foretrekker tynne kvinner.

Hvorfor par blir sammen avhenger av en myriade av sannsynlige og usannsynlige faktorer, og variasjonene er vidstrakte. Derfor blir "nivå" preiket rimelig blast.

• Liker 1
Skrevet

Som jeg skrev, jeg legger ikke merke til denne oppmerksomheten jeg. Det er folk rundt meg som forteller meg om det.

Vet ikke helt om jeg skal gråte eller le, så da ler jeg ;):ler:

Forutsatt at du ikke har hjernekapasitet på nivå med en amøbe?

... så sier det seg selv at du legger merke til om du får oppmerksomhet eller ikke.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...