Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte å jobbe som renholder på fredag og jeg har hatt 2 arbeidsdager til nå.

Fotsålene mine skriker etter hjelp og jeg tenkte derfor å kjøpe meg et fotbad med massasjefunksjon.

Er det noen som har prøvd dette fra OBH Nordica og kan fortelle meg om det har noen effekt på slitne føtter?

Nye innesko skal jeg investere i når første lønning kommer, siden Ecco-sandalene mine har takket for seg, men frem til da må jeg ha noe som hjelper de stakkars undersåttene mine. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke testet akkurat den du linker til her, men jeg har denne hjemme selv, fra Wilfa. Den har ihvertfall en meget god effekt på slitne og overtrøtte føtter ;)

Det følger med flere massasjeplater som en kan bruke etter ønske.. I tillegg er det 3 ulike innstillinger en kan justere på; oppvarmet, oppvarmet + bobler, oppvarmet + bobler + infrarød lys :) Et supert apparat som har gjort veldig godt for mine føtter. Føler jeg tar den frem og bruker den hele tiden :gjeiper: Føttene trenger å skjemmes litt bort..

Jeg vet dessverre ikke noe om den du linker til, men jeg vil tro den gjør jobben sin =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...