AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #1 Skrevet 27. juni 2011 Er det noen som vet av noen gode steder for privat (tidlig) UL i Trondheim? Gjerne en som er litt billig.
Cinzia Skrevet 27. juni 2011 #2 Skrevet 27. juni 2011 Vi var på Medicus. de var hyggelige, men spesielt billig er det vel ikke. Husker ikke hva vi betalte. Muligens 750 kr...
dreia Skrevet 27. juni 2011 #3 Skrevet 27. juni 2011 Jeg kan anbefale privatpraktiserende gynekolog Kristin Offerdal ved Heimdal Helsehus. Hun er kjempeflink, har blant annet doktorgrad innen fostermedisin og ultralyd og har jobbet som overlege ved St. Olavs. Jeg husker ikke helt hva jeg betalte, men rundt 850 kroner, kanskje?
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #4 Skrevet 28. juni 2011 Medicus er et veldig trivelig sted; med dyktige folk. Og så er det et sted i Kjøpmannsgata tror jeg.
flickan Skrevet 28. juni 2011 #5 Skrevet 28. juni 2011 Min venninne var veldig godt fornøyd med Ultraportalen
Gjest Rampunge Skrevet 28. juni 2011 #6 Skrevet 28. juni 2011 Vet ikke hva prisene er på de forskjellige plassene. Men på Medicus er de veldig flinke!
kvn84 Skrevet 28. juni 2011 #7 Skrevet 28. juni 2011 Jeg var på ultraportalen .. 900,- før uke 12 og 1300,- etter uke 12
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #8 Skrevet 28. juni 2011 Jeg har vært både på Medicus og Ultraportalen. Følte meg godt tatt vare på begge stedene, og prisen var nogenlunde lik, ca tusenlappen. Hos Kristin Offerdal som ble nevnt over, var det ikke en eneste time ledig de førstkommende månedene, ifølge hun som svarte på telefonen der. Fordelen med ultraportalen, var at det var kjempelett å få time på dagen (mulig jeg hadde flaks, da), og at de er åpne på kveldstid, så man slipper å finne unnskyldning til sjefen, og kan ta med seg mannen dit utenom arbeidstid.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #9 Skrevet 28. juni 2011 Jeg har vært både på Medicus og Ultraportalen. Følte meg godt tatt vare på begge stedene, og prisen var nogenlunde lik, ca tusenlappen. Hos Kristin Offerdal som ble nevnt over, var det ikke en eneste time ledig de førstkommende månedene, ifølge hun som svarte på telefonen der. Fordelen med ultraportalen, var at det var kjempelett å få time på dagen (mulig jeg hadde flaks, da), og at de er åpne på kveldstid, så man slipper å finne unnskyldning til sjefen, og kan ta med seg mannen dit utenom arbeidstid.
suzie Skrevet 29. juni 2011 #10 Skrevet 29. juni 2011 Jeg var to ganger på ultraportalen, og var veldig fornøyd. De som er der jobber på st. Olavs også, så jeg følte meg svært trygg på deres kompetanse. Anbefaler dem. Vet ikke noe om prisnivået eller i byen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå