Miss Desiree Skrevet 27. juni 2011 #1 Skrevet 27. juni 2011 Hei! Jeg har lenge sett meg ut en leppestift, som jeg har tenkt å kjøpe i taxfreen når jeg reiser på sommerferie. Jeg vet ikke hvordan den vil se ut på leppene mine, og siden den er ganske dyr, vil jeg helst unngå å komme hjem og oppdage at den ikke ser fin ut på meg. Derfor, er det vanlig å prøve på leppestiften på leppene i taxfreen? Er det lovlig? Vet jo at det blir uhygenisk, men hvis man tørker godt av leppestiften før og etter man er ferdig, blir det vel litt bedre?
Gjest Nanne70 Skrevet 28. juni 2011 #2 Skrevet 28. juni 2011 Kan du ikke ta litt på pekefingeren (etter at du har tørket godt av den) og så prøve litt på leppene? De fleste tester jo leppestift på håndbaken.
Gjest Tirkes Skrevet 28. juni 2011 #3 Skrevet 28. juni 2011 De har testere på taxfree'en som på vanlige parfymeri etc. De gangene jeg har testa har jeg testa på håndbaken. Ellers kan du vel tørke godt av den med en papirserviett eller noe?
Miss Desiree Skrevet 28. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2011 Kan du ikke ta litt på pekefingeren (etter at du har tørket godt av den) og så prøve litt på leppene? De fleste tester jo leppestift på håndbaken. Hehe, det hadde jeg ikke tenkt på Takk for tipset :happy:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå