Fimlen Skrevet 27. juni 2011 #1 Skrevet 27. juni 2011 Da har jeg endt opp med å kjøpe foundation og pudder fra Clinique, og jeg er svært fornøyd med produktene. Jeg lurer likevel på om jeg også bør bruke en primer under, da jeg særlig på sommeren blir veldig blank og oljete i ansiktet. Jeg vurderte å bestille Clinique sin primer, men jeg synes at denne er litt i dyreste laget. Er det noen som kan anbefale en primer som passer fet hud og som vil være med på å gi huden et mattere preg som varer (hindre at huden blir blank utover dagen), i tillegg til at den ikke er så kostbar?
Lurifaksen Skrevet 28. juni 2011 #2 Skrevet 28. juni 2011 Da har jeg endt opp med å kjøpe foundation og pudder fra Clinique, og jeg er svært fornøyd med produktene. Jeg lurer likevel på om jeg også bør bruke en primer under, da jeg særlig på sommeren blir veldig blank og oljete i ansiktet. Jeg vurderte å bestille Clinique sin primer, men jeg synes at denne er litt i dyreste laget. Er det noen som kan anbefale en primer som passer fet hud og som vil være med på å gi huden et mattere preg som varer (hindre at huden blir blank utover dagen), i tillegg til at den ikke er så kostbar? Ja :D Bodyography Veil Foundation Primer. Den er som sendt fra oven <3 Jeg blir så å si ikke noe blank av denne, den gjør meg matt hele dagen Og foundation-påføring blir en lek etter å ha påført primer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå