AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #2 Skrevet 27. juni 2011 Sjekk de opp på www.imdb.com! Nye: - insidious (grøsser) - trust (drama med Clive Owen) - kongens tale (drama) - winters bone (drama) Andre: - the notebook (drama) - hangover (komedie) - hitch (komedie) - precious (drama) - kongen av Bastøy (norsk drama) - trolljegeren Kos deg=)
Gjest anonym12345 Skrevet 27. juni 2011 #5 Skrevet 27. juni 2011 liker godt komedier:) mannen min liker ikke grøsser filmer så holder meg bort fra det da:P
Mermaid Blues Skrevet 27. juni 2011 #6 Skrevet 27. juni 2011 liker godt komedier:) mannen min liker ikke grøsser filmer så holder meg bort fra det da:P Så en knallgod komedie for en stund siden, The Ref (1994). Lo så jeg nesten ramla ut av sofaen på slutten (ja, jeg lever meg litt vel mye inn i ting noen ganger ). Ellers synes jeg , Monty Python-filmene, og er morsomme Om du også liker animasjon er Flushed Away (2006), Over the hedge (2006) og Shrek-filmene fine
Mermaid Blues Skrevet 27. juni 2011 #7 Skrevet 27. juni 2011 Glemte en, den er ikke noe mesterverk, men veldig sjarmerende: Run Fatboy Run (2007). Ikke feil at Dylan Moran spiller en av hovedrollene heller, den mannen kan gjøre ALT morsomt :gjeiper:
Bloodflowers Skrevet 27. juni 2011 #8 Skrevet 27. juni 2011 Requiem for a dream Utrolig bra og sterk film! Anbefales av meg også! Andre filmer: - Mr. Nobody (samme hovedrolle som Requiem, men den er kanskje litt dyp?) - Goya's Ghosts (ikke la deg lure av tittelen, drama om Francisco Goya) - Love and other drugs er jo søt - Letters to Juliet (romantisk komedie) - He's Just not that into you (igjen romantisk komedie) - Boys dont cry (drama) - Dorian Gray (drama, etter "The picture of Dorian Gray av Oscar Wilde)
Gjest anonym12345 Skrevet 28. juni 2011 #9 Skrevet 28. juni 2011 Så en knallgod komedie for en stund siden, The Ref (1994). Lo så jeg nesten ramla ut av sofaen på slutten (ja, jeg lever meg litt vel mye inn i ting noen ganger ). Ellers synes jeg , Monty Python-filmene, og er morsomme Om du også liker animasjon er Flushed Away (2006), Over the hedge (2006) og Shrek-filmene fine Takk Takk. Får starte ner nedlastinga:)
Gjest anonym12345 Skrevet 28. juni 2011 #10 Skrevet 28. juni 2011 Sjekk de opp på www.imdb.com! Nye: - insidious (grøsser) - trust (drama med Clive Owen) - kongens tale (drama) - winters bone (drama) Andre: - the notebook (drama) - hangover (komedie) - hitch (komedie) - precious (drama) - kongen av Bastøy (norsk drama) - trolljegeren Kos deg=) Takk for forslag:))
Linnimellom Skrevet 29. juni 2011 #11 Skrevet 29. juni 2011 liker godt komedier:) mannen min liker ikke grøsser filmer så holder meg bort fra det da:P The hot chick The benchwarmers Grown ups You dont mess with the zohan Hall Pass Theres something about Mary 50 first dates White chicks wedding chrashers Dodgeball Larry the cableguy - health inspector.. mm Ikke de nyeste filmene..men artige er de
lunem Skrevet 29. juni 2011 #12 Skrevet 29. juni 2011 127 hours! Basert på sann historie. Fantastisk film!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå