Dobbeltseng Skrevet 27. juni 2011 #1 Skrevet 27. juni 2011 Dette kommer opp hver gang jeg prøver å installere spillet. Jeg har spilt det før, husker ikke om jeg har spilt det på denne dataen. http://imageshack.us/photo/my-images/361/aaaaaaaiw0.png/ Hva må jeg gjøre?
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #2 Skrevet 28. juni 2011 Hmmm..."Disk error" betyr at programmet fant noe feil med harddisken din. Så gjør følgende: 1) Sjekk om harddisken du installerer til faktisk er full. Høyreklikk->properties på diskikonet, så ser du det. 2) Om det er en del plass igjen, så kan det hende at harddisken begynner å feile. Er det andre programmer du får tilsvarende eller andre uforklarlige feilmeldinger i? Får du feilmeldinger når du f. eks kopierer noe til harddisken din? Hvis ja på ovenstående, så styrker det mistanken. Uansett bør du kjøre en diskscanning av harddisken, i xp gjøres dette slik: diskscanning i win xp Også lurt å ta backup av viktige ting (det bør man uansett alltid) Huk av for "thourough scan", "surface scan" eller alt som tilsier at den tar en grundig sjekk og evt. reparasjon (har ikke xp lenger, husker ikke helt hva betegnelsene for dette var sånn i farta) Er jo ikke helt sikkert at det er noen diskfeil, men ved feilmeldinger som dette er det lurt å sjekke om det er noe galt.
Dobbeltseng Skrevet 28. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2011 Hmmm..."Disk error" betyr at programmet fant noe feil med harddisken din. Så gjør følgende: 1) Sjekk om harddisken du installerer til faktisk er full. Høyreklikk->properties på diskikonet, så ser du det. 2) Om det er en del plass igjen, så kan det hende at harddisken begynner å feile. Er det andre programmer du får tilsvarende eller andre uforklarlige feilmeldinger i? Får du feilmeldinger når du f. eks kopierer noe til harddisken din? Hvis ja på ovenstående, så styrker det mistanken. Uansett bør du kjøre en diskscanning av harddisken, i xp gjøres dette slik: diskscanning i win xp Også lurt å ta backup av viktige ting (det bør man uansett alltid) Huk av for "thourough scan", "surface scan" eller alt som tilsier at den tar en grundig sjekk og evt. reparasjon (har ikke xp lenger, husker ikke helt hva betegnelsene for dette var sånn i farta) Er jo ikke helt sikkert at det er noen diskfeil, men ved feilmeldinger som dette er det lurt å sjekke om det er noe galt. Hvordan vet jeg hvor spillet vil lagre seg? På den ene disken er det 63GB ledig, på den andre 2,42 GB ledig. Får ikke opp slike meldinger ved andre innstillinger. Prøvde å installere spillet på en annen data, og den samme meldingen kom opp!?
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #4 Skrevet 29. juni 2011 Det er age of empires 2!!! Ikke age of empires!!!!! 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #5 Skrevet 29. juni 2011 Åja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men det har ikke noe å si!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #6 Skrevet 29. juni 2011 Åja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men det har ikke noe å si!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hvordan vet du det????????? Slutt å være ignorant din dumme kjerring. Det har selvsagt noe å si siden de to spillene har ulike egenskaper når det gjelder installasionen. Om man spør om hjelp til pc-greier, sørg i det minste for at du får presisert hvilket program det er snakk om slik at det faktisk går an å hjelpe deg!!!
Heart Skrevet 29. juni 2011 #7 Skrevet 29. juni 2011 Får ikke opp slike meldinger ved andre innstillinger. Prøvde å installere spillet på en annen data, og den samme meldingen kom opp!? "Disk error" behøver ikke nødvendigvis å referere til harddisken på maskinen din. Det kan like gjerne være DVD-platen du installerer fra. Kanskje den er skitten eller skadet? 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #8 Skrevet 29. juni 2011 "Disk error" behøver ikke nødvendigvis å referere til harddisken på maskinen din. Det kan like gjerne være DVD-platen du installerer fra. Kanskje den er skitten eller skadet? :klappe: Jeg satt og ventet på at noen skulle korrigere det i går, men det var ingen som sa noe. Du har nok helt rett tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå