Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

I dag er en slik dag.

En slik dag hvor alle bare vil meg vondt, og alt er min feil. I dag er jeg stygg og tykk og ekkel og teit. I dag fortjener jeg ingenting, for jeg er en fæl person.

I dag er alt svart, og tårene triller.

I dag er jeg helt alene.

I dag har jeg det fælt.

I dag orker jeg ikke å gjøre noenting av det jeg skulle gjøre, fordi jeg får det sikkert ikke til likevel.

Noen andre som har slike dager?

Føler meg helt på bånn, jeg :cry:

*liten*

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Ja. Mange sånne dager. Det er sliiiitsomt! :(

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er så slitsomt.

Det er da man vil ha en mann som "ser" deg og oppvarter deg og totalt skjemmer deg bort.

Er det noen typer som virkelig skjemmer dama bort?

Noen erfaringer?

Skrevet

Jeg har en god gutt som kommer bort og holder rundt meg hvis han ser at det er noe som plager meg, og det setter jeg stor pris på :D

Jeg har også dager som den du beskriver og det er ikke noe kjekt nei... Håper du har det bedre nå!

God trøsteklem fra musemor :trøste:

Skrevet

Sånne dager er jeg meget godt kjent med! De kom tettere før, tror jeg har fått bedre selvtilitt og tro på meg selv... Har egentlig en sånn kjærste, og sånn dager blir ekstra ille når han er 8 timer med buss og tog unna... Det hjelper litt med en telefonsamtale, men ikke i det hele tatt så masse som å ha han her. (dessuten får jeg dårlig samvittighet, siden det ikke er så masse han kan gjøre eller si...)

Ellers vil jeg anbefale deg å prøve å gå ut en tur, det funker stort sett alltid på meg! (frisk luft er underverk for det meste!!)

Og etter at jeg slutta på p-piller gikk antall sånne dager også ned! (litt å tenke på det også, for enkelte?)

Lykke til, håper dagen blir litt bedre!

Skrevet

Jeg tror vi alle har slike dager jeg, og det er disse "pyton" dagene som gjør at jeg setter enda større pris på det gode dagene :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Her i huset går det opp og ned som en berg og dalbane. Jeg har lært (forsøker ihvertfall) å ta vare på de gode stundene og ikke dvele så mye ved de dårlige.

Jeg er fryktelig glad i min samboer og kunne ikke tenke meg å bytte han bort for alt i verden. Vi har våre feil og mangler begge to, men for meg er det perfekte det uperfekte.

Nå reiser vi på 1 ukes ferie til Tenerife bare ham og jeg - jeg gleder meg! :briller:

Skrevet

Ja, jeg vet hvordan du har det... Hadde det slik i går, og har det slik i dag...Orker ingenting, er lei av alt... Har mest av alt bare lyst til å late meg, ligge på sofaen å spise masse usunt! I går skulket jeg til og med trening...offameg... Får dårlig samvittighet også...! Nei, slike dager er ikke no gøy, men det er så vanskelig å snu om på humøret også!

Det bruker å hjelpe å trene da, man får en god følelse, god samvittighet. Det hjelper av og til å kle seg i litt fine klær også, sminke seg litt ekstra fin, det kan få opp selvtilliten bitte litt iallfall...! Håper det går bedre med deg...! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...