AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #1 Skrevet 27. juni 2011 Hvilken episode av venner for livet er din favoritt/anbefaler du?
MalloryK Skrevet 27. juni 2011 #2 Skrevet 27. juni 2011 Episoden hvor Ross har på seg lærbukser :-) The One With All The Resolutions Episode 5.11 2
MarianneE Skrevet 29. juni 2011 #3 Skrevet 29. juni 2011 Episoden hvor Ross har på seg lærbukser :-) The One With All The Resolutions Episode 5.11 Den er hysterisk morsom! Favoritt episode? Nææh... for vanskelig og velge.
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 29. juni 2011 #4 Skrevet 29. juni 2011 (endret) Når Rachel og Ross har krangler om "we were on a BREAK" og Ross ikke vil ta på seg skylden. Så sier Rachel noe sånt som "And just so you know, it's not that common, it doesn't happen to everyone, and it IS a big deal." Bare elsker uttrykket til Ross der Lurer på om jeg ikke må begynne på en friendsmaraton edit :skrivefeil Endret 29. juni 2011 av Iza'bella
Gjest Applecore Skrevet 29. juni 2011 #5 Skrevet 29. juni 2011 Den episoden der Denise Richards dukker opp og fortryller alle med håret sitt
MarianneE Skrevet 29. juni 2011 #6 Skrevet 29. juni 2011 Den episoden der Denise Richards dukker opp og fortryller alle med håret sitt Og den med Brad Pitt er og bra! Og den som heter "The one where noone is ready"
MissStiles Skrevet 30. juni 2011 #7 Skrevet 30. juni 2011 Jeg synes den med Ross gir massasje er litt morsom!
Capricorn Skrevet 30. juni 2011 #8 Skrevet 30. juni 2011 (endret) Der hvor Ross har gjort feil i en selvbruningsmaskin Tror jeg skal ha en Friends-helg i morra jeg. Edit: Kom på den morsomste tror jeg. Den hvor de er i Las Vegas og Ross tegner bart på Rachel. Endret 30. juni 2011 av capricorn74 3
MarianneE Skrevet 2. juli 2011 #9 Skrevet 2. juli 2011 Der hvor Ross har gjort feil i en selvbruningsmaskin Tror jeg skal ha en Friends-helg i morra jeg. Å, den er fantastisk!
Gjest Emera Skrevet 2. juli 2011 #10 Skrevet 2. juli 2011 Der hvor Ross har gjort feil i en selvbruningsmaskin Akkurat den hadde jeg tenkt å skrive! Når han får dusjen på samme side hver gang.
Kakemomsen Skrevet 2. juli 2011 #11 Skrevet 2. juli 2011 Hm, det var et godt spørsmål. Synes det er såå mange morsomme episoder! Synes episoden hvor Ross skal flørte er ganske morsom.. Og når Joey napper øyebrynene:D Eller når han skal være 19 år.. HAHAHaXD For ikke å snakke om "tilbakeblikkene" da Chandler, Rachel, Ross og Monica var yngre xD
MalloryK Skrevet 2. juli 2011 #12 Skrevet 2. juli 2011 Ja, igrunn vanskelig med favorittepisode, er heller favorittklipp. "She wrote 18 pages, front and back!"
Gjest NozMonster Skrevet 2. juli 2011 #14 Skrevet 2. juli 2011 Når Rachel og Ross har krangler om "we were on a BREAK" og Ross ikke vil ta på seg skylden. Så sier Rachel noe sånt som "And just so you know, it's not that common, it doesn't happen to everyone, and it IS a big deal." Bare elsker uttrykket til Ross der Lurer på om jeg ikke må begynne på en friendsmaraton edit :skrivefeil han ynker seg så morsomt! så sier han " ITS FINE BY MEEEE!!! " ellernoe sånt signerer denne, denne episoden er blant de morsomte! den episoden hvor joey jobber som guide på dinosaurus-museumet er også ganske morsom! jeg digger den scenen i lunchen hvor ross og joey trosser reglene om at de med blå bleezer og hvite frakker ikke skal sitte sammen. så reiser ross seg å sier " Hi, Im Ross. I am devorced 3 times" også reiser hun mørkhudede damen med de svæææære puppene seg opp å sier "Hi Im Rhonda, and These are`nt real!" og den episoden hvor alle finner ut som monica og chandlers kjærleik! " but they dont know, that we know, that they know we know..........."
Gjest NozMonster Skrevet 2. juli 2011 #15 Skrevet 2. juli 2011 åååh, kom på en til! den hvor joey tar på absolutt alle klærne til chandler på en gang!
Christiane_W Skrevet 3. juli 2011 #17 Skrevet 3. juli 2011 "Could I BE wearing anymore clothes"? :skratte:
Lyra Skrevet 7. juli 2011 #18 Skrevet 7. juli 2011 Den (eller det er vel 2) der de viser hva som hadde skjedd om Ross fortsatt var gift, Monica fortsatt var tykk, Chandler hadde slutta i jobben sin, Joey fortsatt var "Dr Drake Ramoray", Rachel ikke hadde rømt fra bryllupet og Phoebe var forretningskvinne. Digger også den der Phoebe er forkjølt og finner ut at det gir henne sexy stemme
MalloryK Skrevet 7. juli 2011 #19 Skrevet 7. juli 2011 Ja, jeg elsker feite Monica! Har faktisk begynt på nytt med hele Friends, nå er jeg på sesong 7
Gjest Safe Skrevet 7. juli 2011 #20 Skrevet 7. juli 2011 Den der Rachel og Joey jobber sammen og mora til Rachel kommer inn og sier "Hvor er hunden min?" og Joey kommer naken ut fra tekjøkkenet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå