Wouxun Skrevet 27. juni 2011 #1 Skrevet 27. juni 2011 Tjoho... Da har jeg endelig bestemt meg for hvilken farge jeg skal farge håret mitt med, så jeg vasket håret og gjorde meg klar, men...... I bruksanvisningen sto det ingenting om at håret skulle være tørt eller vått når jeg skulle ta i fargen Og siden jeg aldri har farget håret selv, ble jeg litt usikker her, og må spørre om råd fra dere som kan det Skal håret være tørt eller vått når fargen skal i håret? Det er en farge fra Garnier Nutrisse jeg skal bruke... Takk for svar fra henne som sitter her med vått hår og venter på svar
Lady Stardust Skrevet 27. juni 2011 #2 Skrevet 27. juni 2011 Jeg tror da det skal være tørt. Jeg pleier iallefall å ta fargen i tørt hår, mener å huske at det er det som står i bruksanvisningen
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 27. juni 2011 #3 Skrevet 27. juni 2011 Det pleier å stå i bruksanvisningen ja Har alltid fargen i tørt hår, og det har de alltid gjort når jeg farger det hos frisør også.
Wouxun Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2011 Jeg tror da det skal være tørt. Jeg pleier iallefall å ta fargen i tørt hår, mener å huske at det er det som står i bruksanvisningen Tusen takk for svar Da tørker jeg håret i en fart her og smører inn fargen Gleder meg til å se hvordan dette går
Wouxun Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2011 Det pleier å stå i bruksanvisningen ja Har alltid fargen i tørt hår, og det har de alltid gjort når jeg farger det hos frisør også. Takker for svar Iler til å tørke håret nå
Gjest Cuntzilla Skrevet 27. juni 2011 #6 Skrevet 27. juni 2011 Det står da alltid i bruksanvisningen? 90% av de permanente fargene jeg har brukt skal i tørt, uvasket hår.
Wouxun Skrevet 28. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 28. juni 2011 Tusen takk for svar alle sammen Ble fornøyd med resultatet etter første gang å farge håret selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå