m_h Skrevet 16. november 2003 #1 Skrevet 16. november 2003 Jeg bur på en veldig liten plass og lurer på om dere vet noen internett sider der jeg kan kjøpe biotherm produkter? Har så utrulig lyst på den biovitamin,noen som vet hva som er prisen på den?
Madison Skrevet 16. november 2003 #2 Skrevet 16. november 2003 Parfymerier, estetique f.eks :D (skrev jeg det riktig tro :oops: )
sinicola Skrevet 16. november 2003 #3 Skrevet 16. november 2003 Biotherm kan du kjøpe på www.strawberrynet.com!
Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2003 #4 Skrevet 16. november 2003 Hvorfor lurer du? Biotherm er noe dritt mener jeg! (Prövd mange produkter) Juks og fanteri.
Gjest care Skrevet 16. november 2003 #5 Skrevet 16. november 2003 Hvorfor lurer du? Biotherm er noe dritt mener jeg! (Prövd mange produkter) Juks og fanteri. Jeg har helt andre erfaringer, jeg elsker bioterm. Bl. a shampoo og balsamen er helt super - anbefales.
m_h Skrevet 16. november 2003 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2003 Har bare hørt mye bra om det jeg..og har så utrolig lyst på bioVitamin,men fant den desverre ikke innpå strawberrynet.com(men takk for hjelpen )... Noen som har prøvd den?Jeg har normal hud,noen tips til hva jeg bør prøve av fuktighetskrem?
Gjest Poirot Skrevet 16. november 2003 #7 Skrevet 16. november 2003 Biotherm Citrus synes jeg er veldig god!
tigerpus Skrevet 16. november 2003 #8 Skrevet 16. november 2003 Hvorfor lurer du? Biotherm er noe dritt mener jeg! (Prövd mange produkter) Juks og fanteri. Uenig! Jeg har brukt masse forskjellige Biotherm-produkter i over 10 år og er kjempefornøyd. Tiger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå