Gå til innhold

Karmiske forhold

Plommetreet

Anbefalte innlegg

Jeg tror på karmiske forhold og er i utgangspunktet ute etter å høre fra folk som tror på karma og reinkarnasjon. Men er selvfølgelig villig til å høre på andre teorier. :)

Jeg har nettopp begynt i ny jobb og har fra dag en hatt en kjempesterk dragning mot en av sjefene mine. Han er ikke sjef sjef, men team lederen min. Han er 23 og jeg er snart 28. Jeg er ikke seksuelt tiltrukket av ham det er jeg ganske sikker på. Jeg sier "ganske" sikker fordi jeg er litt forvirra. Men jeg vil altså være i nærheten av ham hele tiden. Jeg blir glad når vi snakker sammen og jeg gleder meg til å se ham igjen. Det er som om jeg er forelska. Men han er ikke min type som person. Det er helt merkelig.

Jeg har en teori om at vi har kjent hverandre i et tidligere liv og at jeg reagerer fysisk på en åndelig forbindelse vi har. Jeg aner ikke om han føler det samme, men han har helt tydelig ikke noe i mot meg. Han er også klar over at jeg er gift og har møtt mannen min på en hagefest.

Jeg er gift med en miletant ateist og har ikke fortalt ham om denne dragningen da jeg vet han ikke kan forstå denne karmiske forbindelsen jeg mener jeg har med min kollega. Det river meg i filler for jeg deler alt med mannen min!

Er det andre der ute som har vært borti noe liknende? Hvordan utviklet forholdet seg? Noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...