Gå til innhold

Hvor kan han masseres (Oslo)?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min slitne, smågretne (for tiden) Cameleon har bursdag snart. Tenkte å gi ham en skikkelig overhaling, det vil si kjøpe ham en runde massasje. God, gammeldags knaing. Eller aromaterapi? I så fall må det være hos en person som tar litt hardt i ham, ikke sånn stryking som jeg har vært utsatt for et par ganger... Noen som har et hett tips om et sted sentralt i Oslo hvor jeg kan kjøpe et gavekort? Som ikke koster fletta? Full kroppsmassasje, topp til tå. Halvannet time eller så. Hvis noen har et navn også, strålende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et veldig hyggelig sted på Grünerløkka (Toftesgt) som heter Vel & Være. Det er en mann som driver det. Han er flink. Ikke er det fryktelig dyrt heller og han tar den tiden som skal til.

Jeg kjøpte massasje-kurs for par der i bursdagsgave til min elskede. Det var bare oss to og instruktøren og det var veldig deilig, sensuelt og nyttig. Kan absolutt anbefales!

Skrevet

Anbefaler Vestkantbadet!

Var der ifjor med mannen min og vi fikk deilig massasje begge to i ca. 45 min. Det var godt det, midt i julestria!!

Skrevet

Jeg vil også anbefale vel&være på Grunerløkka!

Skrevet

Jeg går mer eller mindre fast på vestkantbadet. Der har de mann & damedager, og man kan komme en time før og ta romerbad også.

45 min koster 450,-, en time koster 590,-

Sjekk http://www.vestkantbadethelsesenter.no for mer info om andre typer massasje og hud/kroppsbehandlinger.

Anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...