Gå til innhold

"Jomfu" kjæreste, - problem?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hjelp, kjære godtfolk!

Jeg har vært sammen med kjæresten min en god stund nå, forholdet vårt går egentlig veldig greit. Han er en ganske sjenert type, så i grunn snakker han ikke så veldig dypt med noen andre jenter enn meg. Jeg vet at han har hatt en del "ungdomsforelskelser" da han var yngre, men han har alltid vært litt for sjenert til å ta det neste steget.

Nå, i en alder av 25 år, har han bare hatt sex med meg. Det hele begynte egentlig med en ONS i fylla, og jeg ante ikke at stakkaren var jomfru helt til da. Men det utviklet seg da, og i dag er vi altså sammen. :-)

Men tror dere dette vil være et problem for han? At han bare har ligget med meg, mens jeg har ligget med flere? Han har ikke spurt meg noe om mine tidligere erfaringer (tror han har en anelse og vil ikke vite det ..)

Men ja. Jeg ser for meg et langvarig forhold med denne karen. Tror dere dette vil være umulig? Jeg skjønner jo at han er gutt og vil kanskje "rase av seg" litt før han roer seg ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Må nevnes at han er råkjekk, det var derfor det var slik et sjokk for meg at han var jomfru. Mange trodde han var homofil. Men ja, siden han uheldigvis er slik en kjekkas vet jeg at mange jenter prøver seg kraftig på han. :tristbla: Stoler selvfølgelig på ham, men jeg ville skjønt det om han var sulten på mer, og, sånn egentlig.

Selv om vi har et rikt og deilig sexliv !! :-)

Endret av Rozie
Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Tja, ikke godt å si. Jeg tror man trenger både relasjonell og seksuell erfaring for å overleve et laaaaaaaaaaaaaaaaaangt forhold, men det finnes ingen fasit på dette.

Personlig tror jeg at han vil tenke tanken før eller siden, men hva han velger å gjøre med disse tankene vet bare han. Han kan kansje bli villedet til å tro at det er voldsomt spennende på andre siden av bekken.

Skrevet

Jo, jeg har tenkt en del på dette. Jeg har flere ganger gått inn i meg selv og forberedt meg på den dagen det kommer. Vurderte først å bare "slippe han løs" noen måneder/år så han kunne få rase av seg litt mer. For jeg ser på dette forholdet som livsvarig. Men igjen, - jeg vet hvor skumle disse "pausene" kan være.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk inn i mitt forrige forhold som 25 år gammel jomfru og jeg hadde aldri behov for å få meg mer seksuell erfaring, for det vi hadde sammen var så spesielt og intimt at jeg kunne ikke forestille meg å dele det med flere. Og det var ikke på noe vis grunnen til at det ble slutt.

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet (endret)

Jeg ville snakket med ham om dette, kansje han (og du) heller kan få eksperimentere i trygge rammer ;)

Det skader ikke at dere er forberedt på dette, og hvis dere planlegger å "bygge hus" sammen så kan det være en ide at dere er åpne og ærlige med hverandre slik at han ikke føler at han må slå til hvis første og "beste" sjanse byr seg.

Å slippe han løs i noen måneder tror jeg har lite for seg, det blir litt vel manisk og det er jo ikke 100% sikkert han har så veldig lyst heller :)

Endret av MikeWaters 2.0
  • Liker 1
Gjest navnelapp
Skrevet

Om dette fungerer eller ikkje avheng heilt og fullt på om han er komfortabel med situasjonen. Kommunikasjon er viktig, men eg trur også du bør vente til han spør om ting. Sidan dokke no er saman, og det fungerer godt, så syns eg du skal skyve dette framfor deg til det eventuelt kjem opp. Det kan jo hende at han ikkje har noko problem med dette, og slår seg heilt og fullt til ro med deg. "Let's cross that brigde when we get to it" er eit godt prinsipp.

Eg kjenner til par der denne diskusjonen har komt opp etter 30 år saman, så nokon garanti har du aldri for at dette ikkje kjem opp mellom dokke. Men la han ta det i sitt tempo når det kjem opp, og ver open. Utidig graving i detaljar syns eg ikkje om, det må du vurdere kva du vil tillate viss han skulle falle i den dumpa.

Mitt beste råd er vel berre å vere ein god kjæreste på alle måtar, og aldri, aldri le av eller latterleggjere teikn på at han er uerfaren. Open og fri kommunikasjon i eit tempo som passar både deg og han er heilt avgjerande for at dette skal lukkast. Lykke til! :)

• Liker 1
Skrevet

Ah, tusen takk for herlige svar! :) Digg!

Tjoo, jeg bør vell egentlig ikke tenke på det før han har tatt det opp, sånn egentlig. Men siden jeg ser for meg at vi kunne ha nærmet oss denne "bygge hus-fasen", føler jeg at jeg må se alle faktorene og sånn først. Har det litt sånn at jeg må tenke over hver minste ting da, sjø.. :happy:

Forresten, Alt Godt, jeg er glad du poengterer det med uerfarenhet. Jeg må på en måte "skryte" litt av han når han prøver nye triks, og bare backe opp han uansett sånn seksuelt. Han var ganske usikker i begynnelsen, men nå begynner han å bli en skikkelig dyktig villtiger. Nesten litt stolt av å være en slags veileder, slik som han har utviklet seg. :cool: Hehe ..

AnonymBruker
Skrevet

Er i samme situasjon som deg (nesten i hvert fall). Både jeg og kjæresten min var begge jomfru da vi ble sammen.

Vi har snakke en del sammen om dette, fordi jeg var for at redd han, som du sier, måtte "rase av seg litt" siden han er gutt. Men han sier han ikke er den typen, og at jeg er den eneste jenta han vil ha. Han sier til og med at han er glad for at han ikke har hatt sex med noen andre.

Jeg var jo også jomfru da vi ble sammen, og jeg føler det på akkurat samme måte. Det jeg og kjæresten min har sammen er spesielt, og det er han jeg vil leve resten av livet med. Jeg har absolutt ikke noe behov for ligge med noen andre, for å få noe mer "erfaring". Og jeg kjenner kjæresten min såpass godt nå, og stoler på han såpass mye, at jeg vet at han mener det han sier :)

Det trenger altså ikke være noe problem at han er jomfru. Så klart er personer forskjellig, og har forskjellige behov. Men du kan jo prøve å snakke med han og finne ut hva han mener om saken? :)

Skrevet

Dette minner meg svært mye om meg selv og min kjæreste. Vi er begge 19 år i dag. (Var 17 da vi ble sammen, om det er av interesse.)

Kjæresten min har heller aldri hatt noen andre enn meg, til tross for hans utrolig vakre ansikt og lange hår. ;)

Jeg har hatt en fyr før han... Min kjæreste hadde aldri kysset noen andre før meg, så jeg ble den første jenta han har kysset også. Noen måndeder etter at vi ble sammen tok jeg jomfrudommen hans.

Etter to år med min kjære er jeg fremdeles lykkelig forelsket og funderer på om han vil bli mannen i mitt liv en dag. Jeg har ikke hatt noen problemer med at jeg var hans første- og hittil eneste kjæreste og sexpartner. Han tilfredsstiller meg og jeg gjør det samme for han.

Det er et privilegium for meg å være den jenta som har fått lov til å forføre han inn i seksualiteten. Personlig har jeg kun bare hatt positive erfaringer med dette. Det er gøy og spennende å se at han har blitt bedre og mer avslappet, flørtete og frekkere i løpet av forholdet.

Når det kommer til å prøve seg på andre jenter har han ikke snakket om. Og jeg tror ikke det er et brennende ønske for han. Men han har nå antydet at han gjerne ville sett meg ha sex med en annen kvinne mens han ser på. :fnise:

Skrevet

Tusen takk til dere også! Råherlig å høre om folk det har gått så bra til! :-)

Jeg får bare håpe jeg er nok for han. Selv skulle jeg faktisk ønske han var min første, og jeg kunne ikke tenkt meg noen flere heller.

Jeg har også fått en del tilbud og "oppfordringer" til utroskap osv av våre felles "venner", men dette har aldri fristet meg. Til og med en jeg var stormforelsket i for noen år siden avviste jeg uten å nøle, - må si det er DEILIG å være så sikker på seg selv :-p

Håper bare kjæresten tenker i like baner :)

Må bare nevne at han var litt douche i begynnelsen av forholdet, dette er jo også hans første forhold, så han var ikke helt "inne" på hvordan man bør oppføre seg og sånn. Mamman hans ga han da en liten skjennpreken uten at jeg visste om det :fnise: - Litt småtragisk, men nå har han visst skjønt det selv, og. Han skjønte liksom ikke helt dette med at det ikke bare var han som kunne føle sjalusi. Men i det siste har han begynt å gi meg referat på alt han har gjort, og han ga med uten at jeg ville det passordet på f.eks. facebook. Men jeg prøver å holde meg høflig unna :-)

Mye lykke til, til dere også! La oss håpe vi får langvarige og herlige forhold fylt med mye sex og kjærlighet, - med kun kjæresten :biggrin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...