Cammis Skrevet 27. juni 2011 #1 Skrevet 27. juni 2011 Hvis dama deres skulle kle seg ut BARE for deg. Hva ville du valgt til henne? feks: Stuepike Politi Skolejente Fairy Dirty lærer Agent Fant nettopp et par sider med noen hotte klær, har lyst å sende linken til typen å la han velge hva han vil ELSKER denne siden, skulle ønske jeg hadde alt. Min lenke
Gjest JAuda Skrevet 27. juni 2011 #2 Skrevet 27. juni 2011 Hvis dama deres skulle kle seg ut BARE for deg. Hva ville du valgt til henne? feks: Stuepike Politi Skolejente Fairy Dirty lærer Agent Fant nettopp et par sider med noen hotte klær, har lyst å sende linken til typen å la han velge hva han vil ELSKER denne siden, skulle ønske jeg hadde alt. Min lenke For meg ville skolejente, eller stuepike funket. Begge har vært uskikkelige og må spankes. :gjeiper:
Tempus Fugit Skrevet 27. juni 2011 #4 Skrevet 27. juni 2011 Politi... Det hadde nok vært min favoritt Så: StuepikeDirty lærer
Gjest mann Skrevet 27. juni 2011 #5 Skrevet 27. juni 2011 VELDIG mye sexy klær på den linken! Anyway,jeg hadde likt best å blitt "arrestert" av en streng politidame. Jeg må stå skrevende mot en vegg mens du ransaker meg osv.Jeg hadde gjort absolutt ALT da!! Liker at jentene tar kontrollen....
Gjest Katten. Skrevet 27. juni 2011 #6 Skrevet 27. juni 2011 Politi! Jeg har alltid hatt litt problemer med autoriteter :D
Gjest LetoAtreider Skrevet 30. juni 2011 #7 Skrevet 30. juni 2011 Stuepike med skikkelige strømper - Maid Lovingly!
Gjest Gorgonzola Skrevet 30. juni 2011 #8 Skrevet 30. juni 2011 Hvis dama deres skulle kle seg ut BARE for deg. Hva ville du valgt til henne? feks: Stuepike Politi Skolejente Fairy Dirty lærer Agent For meg ville skolejente, eller stuepike funket. Begge har vært uskikkelige og må spankes. :gjeiper:
Gjest Christian Skrevet 30. juni 2011 #9 Skrevet 30. juni 2011 Hvis dama deres skulle kle seg ut BARE for deg. Hva ville du valgt til henne? feks: Stuepike Politi Skolejente Fairy Dirty lærer Agent Fant nettopp et par sider med noen hotte klær, har lyst å sende linken til typen å la han velge hva han vil ELSKER denne siden, skulle ønske jeg hadde alt. Min lenke Hei. Jeg liker et veldig enkelt antrekk: NAKEN Det mange jenter/damer ikke forstår, er at de kler seg for seg selv/hverandre. Vi menn vil helst bare kle dere nakne. Det er så enkelt. 1
Cammis Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #10 Skrevet 1. juli 2011 Ofc liker menn nakne kvinner men det er jo selvsagt spennende med noen sexy klær? Blir jo alltids naken til slutt 1
Gjest Christian Skrevet 1. juli 2011 #11 Skrevet 1. juli 2011 Hvis dama deres skulle kle seg ut BARE for deg. Hva ville du valgt til henne? feks: Stuepike Politi Skolejente Fairy Dirty lærer Agent Fant nettopp et par sider med noen hotte klær, har lyst å sende linken til typen å la han velge hva han vil ELSKER denne siden, skulle ønske jeg hadde alt. Min lenke Jeg liker denne saken her http://devilcostumesexy.com/hello-world.html
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #12 Skrevet 1. juli 2011 Hvis dama deres skulle kle seg ut BARE for deg. Hva ville du valgt til henne? feks: Stuepike Politi Skolejente Fairy Dirty lærer Agent Fant nettopp et par sider med noen hotte klær, har lyst å sende linken til typen å la han velge hva han vil ELSKER denne siden, skulle ønske jeg hadde alt. Min lenke Likte alt på listen din minus politi. Det viktigste for meg er at kostymet til dama er påkosta. Kostymer i plastikkaktig stoff, med dårlig passform og dårlig kvalitet er mer turn of enn turn on. Liker tjenestepikeuniform, skolepike eller sekretær kostymer best. Liker best rollespill hvor jeg er sjefen og hun er underdanig, men det meste er jo gøy. De klærne på lenken din så forsåvidt bra ut.
Cammis Skrevet 2. juli 2011 Forfatter #14 Skrevet 2. juli 2011 Hehe ja, du kan velge og vrake på den siden
Gjest missis Skrevet 2. juli 2011 #15 Skrevet 2. juli 2011 Hvordan kjøper man fra den siden? I og med at det er en utenlandsk side så går det vel ikke an å returnere vare..
Gjest HunterLady Skrevet 2. juli 2011 #16 Skrevet 2. juli 2011 Jeg skal kle meg ut som politi en dag.. Favorittkostymet mitt Litt morsomt fordi jeg automatisk blir dominant i senga av det!
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2011 #17 Skrevet 2. juli 2011 Rød kjole som C. Diaz har i the mask. Forskning viser faktisk av menn flest tenner på kvinner i knallrød minikjole. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2011 #18 Skrevet 2. juli 2011 Rød kjole som C. Diaz har i the mask. Forskning viser faktisk av menn flest tenner på kvinner i knallrød minikjole. Forsking viser til og med at menn tenner på kvinner.
Gjest Katten. Skrevet 2. juli 2011 #19 Skrevet 2. juli 2011 Forsking viser til og med at menn tenner på kvinner. Skeptisk.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #20 Skrevet 3. juli 2011 Du hadde ikke med sekretær? Hos oss har vi en greie med at jeg sette opp håret, tar på briller, hvit bluse, high-waist skjørt, stayups og pumps... Henta han på jobb en gang i dette antrekket, og den første runden ble tatt i bilen på en plass bak en bygning på veien hjem..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå