Gå til innhold

Engangskamera

Fremhevede innlegg

Skrevet

Augustbrud02: Nå har jeg prøvd engangskameraene. De var helt ok. Jeg hadde et blått et med blits. Tok bilder både ute og inn 17 mai. Jeg synes det ble som et vanlig kamera så jeg kommer til å bruke dem i vårt bryllup icon_smile.gif

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tilbakemeldingen. Tror allikevel vi ender opp med Clas Ohlsson-kameraene jeg. Synd ikke det med roser finnes med blitz, for da hadde vi utvilsomt gått for det! Men det ender vel med at vi laget vårt eget bryllupsmotiv på Clas Ohlsson-kameraene. Riktignok litt dyrere, men greie kameraer som blir fine med egne motiver!!

Takk for tilbakemeldingen uansett! icon_smile.gif12

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei, bare et lite råd fra meg som har drevet en del med foto. Bildene du tar med engangskameraer blir ofte ganske så dårlige. Hvis du tar bilder ute, går det nok greit, for da er det jo godt lys. Hvis du skal ta bilder innendørs bør du sørge for at motivet ikke er så langt unna kameraet, for blitzen på kameraet er lite og klarer ikke å lyse mange meter. Et bilde av hele langbordet blir derfor sjelden bra. De som sitter lengst unna, kommer ikke til å synes i mørket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...