Julifru Skrevet 13. mai 2002 #1 Skrevet 13. mai 2002 Er det noen som vet hvor man får tak i billige (alt er relativt...) engangskamera? Bestiller gjerne via nettet!
Augustbrud02 Skrevet 13. mai 2002 #2 Skrevet 13. mai 2002 Clas Ohlson har ålreite engangskameraer til 49 kroner pr stk. Du kan bestille fra den via nettet også: http://www.clasohlson.no/ Her er kameraene: http://www.clasohlson.no/images/products/N.../321701_Xw4.jpg Bare søk etter engangskamera så finner du det. 12
Julifru Skrevet 13. mai 2002 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2002 Takk for tips! Er disse av god kvalitet? Er det noen som har provd de? Jeg synes 400 ISO kan bli litt vel kornete......
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2002 #5 Skrevet 13. mai 2002 Hvorfor ikke kontakte RanneiH. Hun kan skaffe kameraer med bryllupsmotiv. Mye stiligere enn disse standardkameraene. Hennes side http://ranneih.antimon.org/ Jeg har kjøpt dette av henne. Elin.
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2002 #6 Skrevet 13. mai 2002 hva er vitsen med kamera med bryllupsmotiv da? bare fordyrer det hele det jeg kjøpte ok engangskameraer på Fotoknutsen på Oslo city, de kostet 45 kr..
Augustbrud02 Skrevet 13. mai 2002 #7 Skrevet 13. mai 2002 Hva med å lage bryllupsmotiv selv, det skal vi gjøre. Da blir det personlig og stilig. Vi skal ha motiv med ringer, og navnene våre. Skikeklig fint. Forøvrig gir bildene på Clas Ohlson-kameraet helt greie bilder, men kanskje du kan kjøpe et først for å prøve? Forresten kan kameraet med motivet vårt sees her: http://www.geocities.com/kristinkol/bryllu...ebilder.htm12
Sussi Skrevet 13. mai 2002 #8 Skrevet 13. mai 2002 Jeg kjøpte 3 Clas Ohlson kameraer til vårt bryllup i april. Ganske greit & billig. MEN det ene kameraet ble ødelagt da det til slutt etter vel 7 bilder nektet å trekke frem. Det andre streiket blitzen på. Jeg vil anbefale å spandere litt mer på engangskamera av bedre kvalitet. (det er ikke så mye å spare...) For all del...jeg kan ha vært uheldig med mine, eller med bruken (husk der er mange som skal bruke dem) så etterpåklokskapen sier meg at jeg godt kunne spandert på meg litt bedre kamera... bare et lite tips... 12
Niso Skrevet 13. mai 2002 #9 Skrevet 13. mai 2002 Vi kjøpte våre fra Extrafilm - et pakketilbud på 10 kameraer til 598. Dette tilbudet har de dessverre ikke lenger, og heller ikke slike lekre kameraer i sølv og svart, bare rød/blå. Av 10 kameraer ble 7 brukt under middagen og senere på festen. Vi har ikke fremkalt bildene ennå, men alle kameraene ser ut til å ha fungert helt fint, dro i alle fall frem filmen på hvert eneste. Skal komme tilbake med bildekvalitet når filmene er fremkalt (forhåpentligvis i løpet av uken eller begynnelsen av neste).
Montezuma Skrevet 15. mai 2002 #10 Skrevet 15. mai 2002 Vi kjøpte bryllupskameraer fra Bryllupsbutikken til 125,-/stk.12
VinterFru Skrevet 15. mai 2002 #11 Skrevet 15. mai 2002 Vi kjøpte billige engangskamra til vårt bryllup. Og angrere som en hund på de hundre lappene jeg sparte der. Pris og kvalitet har virkelig en sammenheng.12
Tussilago Skrevet 15. mai 2002 #12 Skrevet 15. mai 2002 Rimi har billige engangskameraer nå. 25 kroner. Blå med blits og rosa uten.
Augustbrud02 Skrevet 15. mai 2002 #13 Skrevet 15. mai 2002 Men hvordan er egentlig kvaliteten på dem? Kameraene var fine de, men jeg har ikke tatt sjansen på å kjøpe dem.
Tussilago Skrevet 15. mai 2002 #14 Skrevet 15. mai 2002 Vi skal prøve et av dem å levere inn så vi ser hvordan det blir.
Bonzo Skrevet 15. mai 2002 #17 Skrevet 15. mai 2002 Jeg har også sett på kameraene fra Rimi. Når det gjelder utvalget er dette veldig forskjellig. Jeg er ute etter de med roser og blitz, er det noen som har sett disse i Drammen-Kongsberg området??? Har sett den som er blå, og den som er med sportsutseende med og uten blitz, men rosene har jeg kun sett uten blitz. Venter spent på resultatet.
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2002 #18 Skrevet 15. mai 2002 De med roser finne desverre kun uten blitz.
brud080602 Skrevet 15. mai 2002 #19 Skrevet 15. mai 2002 Var på Rimi stormarked Gjøvik for å prøve å få tak i engangskamera m blitz i dag, men der var de tomme. Ble litt fortvila så jeg ringte til de andre Rimi butikkene her og fikk til slutt tak på den ene. De sa at det var ikke samme mengde i alle butikker så hvis jeg skulle ha så måtte jeg legge av til i morgen. Hvor mange kamera skal dere ha? Vi skal ha 90 gjester så jeg holdt av 10 stk.12
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2002 #20 Skrevet 16. mai 2002 Jeg ville ikke tatt sjansen på kjøpe disse Rimi-kameraene uten å ha prøvd de først, og langt mindre bruke dme i bryllupet. Prisen står som oftest i forhold til kvalitet, så jeg vil råde dere til å prøve dem ut før dere satser på å bruke dem! Test dem i mørke rom, lyse stedet o.s.v. Kjedelig om man ikke gjør det og alle bildene fra selve dagen blir mislykket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå