Linnea Adriana Skrevet 27. juni 2011 #1 Skrevet 27. juni 2011 Hei jeg var ferdig med og skrive et tekstdokument i Word. Skulle skynde meg og lagre, jeg er ganske vant med at det kommer opp første setningen i Word dokumentet jeg skal lagre. Jeg trykte lagre. Men jeg var for rask og jeg hadde kommet borti en av de andre dokumentene mine så navnet ble det samme og det dukumentet jeg skrev i dag ble lagret over et jeg skrev på fredag. (fordi jeg kom borti navnet på det dokumentet jeg skrev på fredag) Jeg vil så gjerne ha notatene jeg skrev på fredag. Kan noen her hjelpe meg? Setter pris på alle kommentarer. (Håper på svar så fort som mulig da jeg har hørt at det skal være noe en kan trykke på for og angre, så har tenkt og prøve og la være og stresse med og gjøre masse i Word før jeg vet om det er noen angrekanpper jeg kan trykke på.. Men er vedlig stressa. )
Gjest Tirkes Skrevet 27. juni 2011 #2 Skrevet 27. juni 2011 Hold inne CTRL og trykk Z. Da angrer du en gang. Trykk igjen og du angrer flere ganger (flere skritt bakover.)
Gjest Tirkes Skrevet 27. juni 2011 #3 Skrevet 27. juni 2011 AaA her leser jeg for fort. Jeg er litt redd for at de notatene dine fra fredag er overskrevet. Men mindre det går an å rote frem igjen, men det vet jeg ikke hvordan man gjør.
Linnea Adriana Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2011 (endret) Hold inne CTRL og trykk Z. Da angrer du en gang. Trykk igjen og du angrer flere ganger (flere skritt bakover.) Det går ikke. Si at dokumentet jeg skrev nå i dag handlet om Røde hunder og overskriften var hvordan behandle sykdommen røde hunder, og det jeg skrev på fredag var notater som handlet om loddsalg på kongsvinger skole med samme navn Loddsalg på kongsvinger skole. Jeg hadde skrevet om røde hunder og da jeg skal lagre røde hunder med fæl touch screen, trykker jeg på Loddsalg på kongsvinger skole og lagrer. Dokumentet om røde hunder blir hetende loddsalg på kongsvinger skole. Klikker jeg på Ctrl så går jeg bare bakover i dokumentet røde hunder jeg klikker meg bakover og det handler bare om røde hunder og slettes ikke noe loddsalg. Edit ser nå at du hadde svart på nytt, og at inlegget mitt høres noe kvast ut, er glad for forslag, er bare så stressa det var skikkelig mange notater og emd masse masse ting jeg skulle huske og ha med akuratt sånn og sånn;) Endret 27. juni 2011 av Linnea Adriana
Linnea Adriana Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2011 Uff det er bare så irriterende, jeg var så glad på fredag for at jeg hadde fått alt det viktigste notert, ordrett. Håper neon ehr vet svaret? for noe av det mest irriterned jeg vet er og miste ting jeg har skrevet, for jeg klarer aldri og huske nøyaktig hva jeg har skrevet ordrett, riktig rekkefølge, samme setning ol.
Gjest Raindrops Skrevet 27. juni 2011 #6 Skrevet 27. juni 2011 Jeg prøvde å google det, men jeg tror det blir vanskelig, om ikke så godt som umulig, å gjenopprette en fil som du har overskrevet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå