BeautyLicious Skrevet 27. juni 2011 #1 Skrevet 27. juni 2011 Overskriften sier vel det meste? Ja takk til filmtips! Komedier, grøssere, romantiske filmer, chickflicks, action, nye filmer - alt tas i mot med stooor takk :-)
Cammis Skrevet 27. juni 2011 #2 Skrevet 27. juni 2011 Har sletta alle filmene mine på dataen men kommer på noen! - I am number four - Gnomeo and Juliet - The roommate - Limitless Husker ikke mere i farta, er mere en "serie" type jeg
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #3 Skrevet 27. juni 2011 Hard Candy (fiiiiiin film ) http://www.putlocker.com/file/2SO57RURS5C0KWOG
Mermaid Blues Skrevet 27. juni 2011 #4 Skrevet 27. juni 2011 Dette er et fint sted å begynne Nevn noen filmer du har sett som du liker da, så kanskje vi kan anbefale noe i samme gata
BeautyLicious Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2011 Har brukt Imdb ganske aktivt Kan jo nevne noen: - The Notebook - Never Back Down - Forever Strong - Marley And Me - Tucker and Dale vs. Evil - Step Up 1,2 og 3 - Life As We Know It - Letters To Juliet ....
Mermaid Blues Skrevet 27. juni 2011 #6 Skrevet 27. juni 2011 Har brukt Imdb ganske aktivt Kan jo nevne noen: - The Notebook - Never Back Down - Forever Strong - Marley And Me - Tucker and Dale vs. Evil - Step Up 1,2 og 3 - Life As We Know It - Letters To Juliet .... IMDB er innmari praktisk Jeg bruker også rottentomatoes.com aktivt, hvor man får se hvordan brukere vurderer filmer opp mot kritikernes vurdering. Tenker at hvis man skal pløye gjennom hele topp 250-lista på imdb har man jo noen ukers underholdning :gjeiper: (jeg jobber med saken selv, har såvidt bekka 70-noe). Chickflicks er jeg dårlig på, må jeg innrømme, men hvis du liker litt rørende/følelsesvekkende filmer kan jeg jo anbefale "The Elephant Man" og "One flew over the cuckoo's nest". Fantastiske filmer begge to Om du ikke har noe imot filmer som ikke er engelskspråklige vil jeg på det varmeste også anbefale "The White Ribbon" (tysk/østerriksk), "The Secret in their eyes" (argentinsk) og "Spring, summer, autumn, winter...and spring" (sør-koreansk). Liker du komedier vil jeg absolutt anbefale "The Ref". Sykt morsom, uten å være (så veldig) teit. Liker du småskummelt/psykologiske thrillere bør du absolutt se "Se7en", "Black Swan" og "Shutter Island". Action? "The Negotiator", "The Dark Knight", "The Usual Suspects", "Batman Begins", "The Matrix", "Inception". Mulig jeg tipser om veldig åpenbare ting du allerede har sett, men det var de første jeg kom på Og gjerne sjekk tråden som heter noe ala "beste film i de forskjellige sjangrene" - der har jeg henta mange tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå