girl95 Skrevet 27. juni 2011 #1 Skrevet 27. juni 2011 Heei. Jeg og kjæresten min har ikke hatt "sex", men jeg tror han vil det. Han tar meg ofte overalt, og prøve å få meg i senge, men tror nok jeg ikke er helt klar enda. For å være presis syntes jeg det er ekkelt med tanke på å suge en kukk. Liksom hvordan kan man suge noe man tisser fra, pluss all den sæden.. SÅ jeg vet ikke helt. JEg liker at han tar på meg, som på puppene, men jeg føler at jeg ikke gir han noe tilbake. JEg vil 100% ikke suge han. Hjeelp ?
Gjest charella Skrevet 27. juni 2011 #2 Skrevet 27. juni 2011 Heei. Jeg og kjæresten min har ikke hatt "sex", men jeg tror han vil det. Han tar meg ofte overalt, og prøve å få meg i senge, men tror nok jeg ikke er helt klar enda. For å være presis syntes jeg det er ekkelt med tanke på å suge en kukk. Liksom hvordan kan man suge noe man tisser fra, pluss all den sæden.. SÅ jeg vet ikke helt. JEg liker at han tar på meg, som på puppene, men jeg føler at jeg ikke gir han noe tilbake. JEg vil 100% ikke suge han. Hjeelp ? Du kan jo gjøre mye annet enn å suge han, handjob feks. Viktig at du ikke gjør noe du ikke er konfortabel med. 2
Cammis Skrevet 27. juni 2011 #3 Skrevet 27. juni 2011 Hei du. Ikke press deg selv til å gjøre ting du ikke vil, det er det dummeste du kan gjøre Kanskje du kan snakke med han om det? Feks, kjæresten min slikker ikke med nedentil, det er jo trist men jeg godtar det for han liker det ikke. Så lenge jeg kan tilfredstille han så gjør det meg glad, så kjæresten din gjør kanskje det samme? Men ofc, kan hende han blir kjempe sint ? Hvem vet, er jo fra person til person. Men dere kan jo ta en dysj sammen, han er jo ren da? Og sæden trenger du vell ikke ha i munnen med det førte? La han sprute på kroppen din elns. 1
Nessy Skrevet 27. juni 2011 #4 Skrevet 27. juni 2011 Ut i fra brukernavnet ditt regner jeg med at du er ca 16 år? At du er ung betyr ikke at du må gjøre ting du ikke har lyst til, hvis du ikke er moden for sex enda så får dere vente. Om han har ett problem med det får du heller finne en annen som vil vente. 2
Cammis Skrevet 27. juni 2011 #5 Skrevet 27. juni 2011 Du kan jo gjøre mye annet enn å suge han, handjob feks. Viktig at du ikke gjør noe du ikke er konfortabel med. Jepp, Handjob + Glidemiddel. Skal love deg, han kommer til å elske det.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #7 Skrevet 27. juni 2011 Du skal ikke gjøre noe du ikke føler deg komfortabel med! Så vent til du føler deg klar. En ting som kan gjøre det bedre er å bruke kondom med smak de første gangene, så får du ikke følelsen av at du suger noe han tisser fra
Obelix Skrevet 27. juni 2011 #8 Skrevet 27. juni 2011 Hvis dere ikke har hatt sex enda, og er uerfarne begge to, så er det vel ikke det mest normale du gjør som debutant det å utføre oralsex Dette må nesten dere andre jenter her svare på, om det var noe dere gjorde veldig tidlig? eller om dere vendte dere til tanken etter vært? 1
Cammis Skrevet 27. juni 2011 #9 Skrevet 27. juni 2011 Oralsexen kom en god stund etter sexen, så det haster jo ikke å suge han ? 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #10 Skrevet 27. juni 2011 Du må selvfølgelig ikke suge hvis du ikke vil! Og som flere over skriver: Det er sjelden det første man begynner med. I mitt tilfelle begynte vi med 69-stillingen (der han slikker deg og du suger han). Da følte jeg at det hele var mer naturlig. Nå synes jeg det er veldig bra å suge, og tenner faktisk litt på det. Men jeg svelger aldri og han må selvsagt være ren. Han bare sier fra rett før han kommer, og så lar jeg han komme i hånda mi eller noe. Ellers vil jeg si at du er fortsatt veldig ung, og trenger absolutt ikke stresse med dette med sex. Det er mange som angrer på at de har debutert for tidlig. Hvis du vil, kan det jo være ok å begynne å utforske hverandre. Det er jo utrolig spennende å ta på hverandre også. Tror det er lurt om du er klar overfor kjæresten din på hva du vil og ikke vil, ellers kan han misforstå og tro at du vil "alt". Gutter er ofte mye mer ivrige på dette, som du sikkert har skjønt. 1
girl95 Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #11 Skrevet 27. juni 2011 Ojaa, for jeg trodde alt dette skjer under sex-en. Det var en som sa at han kunne sprute sæden på kroppen min, hva mener du med det ? Takker for alle svar :D
Obelix Skrevet 27. juni 2011 #12 Skrevet 27. juni 2011 Hm... virker som du er ganske så usikker på dette så du og dere bør kanskje gå veldig sakte frem for å gjøre ting på riktig måte... Legge dere sammen i en seng f.eks... kysse og kline.. bare kose dere.. La han ta på deg og du ta på han.. uten at det skal bli noe mer enn det. (er han helt uerfaren så tror jeg ikke det tar så lang tid før du får se hvor mye sæd som kommer heller..) Så får dere finne ut selv etter hvert hva som passer dere. Men det er viktig at du kommuniserer hva du vil og ikke 1
girl95 Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #13 Skrevet 27. juni 2011 MEn hva skjer med sæden da, liksom er det så mye at det går utover hele senga? Er det ikke veldig ekkelt?
Obelix Skrevet 27. juni 2011 #14 Skrevet 27. juni 2011 regner med typen din har runket en del... du får spørre hva han gjør med den
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #15 Skrevet 27. juni 2011 Dere jo ha et håndkle eller noe i nærheten. Da slipper dere problemet med å få senga full av sæd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå