girl95 Skrevet 27. juni 2011 #1 Skrevet 27. juni 2011 Heei. JEg har lenge lurt på hva som egentlig skjer på bryllupsnatten, men har bare aldri giddet å spørre noen. Har hørt at man har samleie, men er det et "must" å ha sex under bryllupsnatten. Jeg mener liksom man har på seg en stoor kjole, pluss masse annet tilbehør, hvordaan? Eller er det noe annet som skjer under bryllupsnatten? siden jeg allerede har kommet inn på "sex" praten så kunne jeg godt fortsette. Når gutten skal inn i jenta, må jo hullet åpne seg. *pinlig* haha. men altså hva om hullet ikke åpner seg? Gjør det vont når penisen kommer inn gjennom hullet?
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #2 Skrevet 27. juni 2011 Ingen må noe som helst, det er helt opp til hver enkelt. Når det er sagt er det nok veldig vanlig å ha sex på bryllupsnatten. At man har stor kjole, kanskje underkjole, korsett, strømper osv er jo ikke noe problem, det tar man jo bare av seg. Tror kanskje du trenger å lære litt mer om sex, jeg, ikke om bryllupsnatta.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #4 Skrevet 27. juni 2011 På bryllupsnatta skjer som regel det paret vil skal skje. Noen er slitne etter en lang fest, mens andre har sex. Vi var så glade etter en fin dag at sex føltes veldig naturlig. Tok oss først en god dusj og kosa så lenge med hverandre. Også kan det gjøre vondt når gutten skal inn i jenta ja... Gjelder bare å være forsiktig og passe på at det ikke er helt tørt inni der. Går så fint så.
girl95 Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2011 Hvordan vet man at det ikke er for tørt, og hvordan kan man fø det vått? Er litt uerfaren og nysgjerrig
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #6 Skrevet 27. juni 2011 Dere skal ikke ta denne diskusjonen under seksualitet istedet for bryllup da... 1
Gjest Eurodice Skrevet 27. juni 2011 #7 Skrevet 27. juni 2011 (endret) Jeg tror dette bare er et tulleinnlegg. Så uvitende går det bare ikke an for noenlunde voksne å være. Nicket er girl95, det vil si at denne jenta er 15-16 år. Endret 27. juni 2011 av Belladonna
girl95 Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #8 Skrevet 27. juni 2011 Neei dette er ingen tulleinnlegg. Er det galt at jeg tenker på hvordan bryllupsnatten kommer til å bli, må jo vite noe... Så ja jeg tuller ikke :/ kanskje du syntes det er rart at jeg tenker på bryllup nå, jeg skal neppe gifte meg nå men det er greit å vite det slik at det er i boks :D Var faktisk litt redd, derfor spurte jeg..
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #9 Skrevet 27. juni 2011 Vent på den `rette` gutten som du føler deg komfortabel med, er forelsket i, og dere er trygge på hverandre:) Da kommer det til å gå så bra så Viktig at du er nysgjerrig, og ikke føler deg presset;)
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #10 Skrevet 27. juni 2011 Hmm, det kan svi litt første gangen man har sex (da gutten går gjennom jomfruhinna), men det er over på et blunk og er ikke noe å grue seg til. Har du lyst på gutten vil du sannsynligvis være våt mellom beina også. Jeg vil tro at de aller fleste har sex på bryllupsnatta med mindre de er altfor slitne etter bryllupsdagen og bare vil sove, hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå