Gå til innhold

Hva er d egentlig v Mops?

Gjest sexysadie

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie

En nabo av meg har en mops som heter Rolf.

Stikk i strid med min pasjon for store hunder har jeg blitt trukket til denne hunden så det suser etter.... :kul:

Hva er det egentlig som er så fascinerende med rasen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest sexysadie

De er skikkelige snåle og jeg har hatet Mops og sett på de som "tantehunder", men så møtte jeg Rolf....smelte , smelte

dog er den svarte Mopsen flottere enn den i fargen Fawn. (gul)¨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er noe spesielt med Mops, men med meg er det sånn at jeg liker alle hunder jeg kjenner. Alle har sin sjarm.

Vel, egentlig blir jeg helt satt ut uansett hvilken rase jeg treffer på da. Men hunderaser som jeg i utgangspunktet ikke har noe forhold til kan fort bli favoritter om jeg treffer på et eksemplar og får god kontakt.

Egentlig er jeg vel en "stor-hund"-person, jeg også. Men jeg har hatt terriere (mens jeg bodde hjemme). De har sin egen sjarm, selv om de har noen uvaner som større hunder ikke har.

Mops er en av de rasene jeg ikke har noe forhold til, men som jeg likevel synes at er litt tøffe. Tror at det har noe med det litt spesielle utseendet å gjøre. Dessuten er de kraftige og litt sære. Sånt liker jeg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Vel.. de er jo ganske like i fargene, da.

Hadde jeg sett bildet for seg selv (uten tekst) og uten av det var en del av denne diskusjonen, så hadde jeg trodd at det var valper og at mastiffen var moren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke noe glad i hunder, men jeg vurderte faktisk en mops for en tid tilbake!

De er så... nusselige!

Dere burde foresten se MIB2.. En mops som er med der.. og den er råtøff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
  Sitat
Jeg er ikke noe glad i hunder, men jeg vurderte faktisk en mops for en tid tilbake!

De er så... nusselige!

Dere burde foresten se MIB2.. En mops som er med der.. og den er råtøff!

Fran the Pug ja.

Han er med i eneren også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...