Gå til innhold

Mars/april 2012

Klematis

Anbefalte innlegg

Jeg har bare jentenavn, jeg. Og så venter vi en gutt... Blir spennende å se hva det blir, det skal jo bli med hele veien videre.

Ellers må jeg si at jeg stadig ser magen min i speilet og fniiiser, er så glad for det som endelig driver og skjer... :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det blir spennende å se hva man ender opp med av navn.

Er det flere her som sliter med at magesekken ligger opp under puppene, slik at den minste matbit gir en følelsen av å ha mat langt opp i halsen?

Og sure oppstøt av ingenting? :sjenert:

Er ikke rart at vekta ikke går så veldig opp slik tilstanden er her hvertfall...Jaja. Er vel liten far for å forspise seg på julekaker da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke lest gjennom hele tråden her, tenkte jeg skulle få gjort det seinere. Men har termin 21 mars, så hører vel til her?! Lurer sånn på hvor dere får de baby greiene under innlegget deres? Er ny her på KG nemlig, ikke så veeldig datanørd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får ikke dette her til jeg.. hihi.. jaja, får la vær. . .

Ser forresten du har sure oppstøt?! Det har jeg hatt siden uke 16 ca. Er så irriterende. grr. men heldigvis hjelper melk fortsatt da, så har kunnet utsette de ekle tygge pastillene som ellers tar knekken på "gravidbrennen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg endelig fikk det til! Men den ble feil (bare med to dager) når jeg trykket inn termindatoen. Jaja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blir feil, fordi det er amerikansk svangerskapslengde. Er 2 dager feil her også.

Forresten er det kjipt når magen er dyttet så høyt opp at frokosten fremdeles er i halsen. Eneste gangen jeg føler meg noen lunde ok, er FØR jeg har spist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halsbrannen har begynt her også. Og dessuten blir jeg skikkelig svimmel og andpusten av små anstrengelser. Frister veldig å bare bli sittende på sofaen frem til fødsel.

I går fikk mannen endelig kjenne spark. Den lille var plutselig veldig aktiv og da fikk han sittet lenge med hånden på magen min og kjent små dult :rodmer:

Og storebror ville se på magen og klappe på den idag. Han lurt fælt på hvor det var blitt av navlen min :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke bare er meg. Her var frokosten fremdeles langt oppe i halsen når guttungen var hentet fra barnehagen!

Navlen har omtrent takket for seg her også, noe som har bekreftet det jeg trodde. Jeg fikk et lite brokk der etter forrige svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil navlen gå tilbake til normalt etter fødsel?

Min har ihvertfall gjort det begge de to andre gangene. Hva er brokk i navlen, Saeria?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare en svakhet i bukhinneveggen, slik at fettvev, eller annet vev buler litt ut. For min del ser det ut som en liten kul, og jeg kan dytte det som kjennes ut som fettvev på plass igjen. Selv kjenner jeg at det er et lite hull under huden som denne fettkulen stikker ut av. Det er bare et bittelite brokk som har plass inni navlen. Ikke vondt i det hele tatt.

http://nhi.no/forside/navlebrokk-37998.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i terminklubben Alh. :klemmer:

Jeg har vært supertrøtt hele uken, men i dag er jeg endelig våken igjen. Derfor har jeg vært ute i skogen å saget ned juletre :fnise:

Synes det er litt greit å kunne utnytte det at magen ikke er altfor stor enda. Litt kjekt å være med på ting også, ikke alltid føle seg som en strandet hval.

Vi har fått ny bil her i huset, så gleden er stor! Gikk fra en halvgammel golf fra 2002 (med MYE problemer) til en WW Passat 2009 med 4x4. Vi har en grusomt bratt bakke opp til huset, så deilig å vite at vi ENDELIG kommer opp, på tross av føret.

Ikke særlig stas å gå opp en glatt bakke i mørket med stor mage, eller med baby.. woho life is good :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med ny bil! Vi er også nødt til å kjøpe ny bil før den lille kommer. Vi hadde håper å kunne kjøpe nytt hus først, da, for vi har ganske liten garasje nå. Kjekt å vite hvor stor bil det faktisk er mulig for oss å ha før vi kjøper den :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bil ja... Min kjære vil ikke ha bil, og jeg har ei heller lappen (i en alder av 22...). Men så bor vi veldig sentralt. Vi får se når babyen kommer. Jeg tror han kryper til korset og kjøper bil ganske raskt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis, Lucky...:)

Her fikk mannen seg lappen ganske fort etter jeg ble gravid med G. Jeg har den ikke og blir 32. Så det er nooooen av oss førerkortløse voksne mødre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...