Imax Skrevet 16. november 2003 #1 Skrevet 16. november 2003 Var det flere som var der enten på fredag eller lørdag? Jeg syntes det var en bra konsert med mye trøkk, men syntes aldri den tok heeelt av. Kan være fordi jeg ikke er super-fan, men bare synes musikken er bra. Og en ting: Er Preble Houmb skeiv eller? Synes en del av faktene hans var temmelig skeive... (helt ok å være skeiv altså, bare lurte...)
Gjest Gjest Jente24 Skrevet 17. november 2003 #2 Skrevet 17. november 2003 Jeg var der på Lørdag. Syns det tok heeeeelt av jeg :D Om du ikke tok helt av, var du vel ganske alene om det i salen Klarte ikke stå stille et øyeblikk. HELT KONGE spør du meg:) hehe Men nå er jeg fan og da En venninne av meg er ikke akkurat fan, men hun var med oss andre. Hun ble kjempepositivt overrasket, syntes den var kjempebra, og at det tok helt av. Om Preble er skeiv? Hehe, tror ikke d da.... han begynte jo å bli rimelig full der på slutten da, og de gutta der har jo kjent hverandre i en evighet, så jeg tror ikke de akkurat er så høytidelige, og at de bryr seg stort om hva andre syns om den. At de er trygg på seg selv og hverandre kanskje..... Vet ikke jeg da, men det driter jeg egentlig i... PREBLE RUUUuULER
VesleBråka Skrevet 17. november 2003 #3 Skrevet 17. november 2003 Preple Houmb er ikke skeiv, jeg mener han er gift med en kvinne, jeg vet at de ivertfall mistet barnet sitt og at de har hatt det tøft etter det. Jeg tror det var en av grunnene til at DumDum roet kraftig ned. Men nå skal jeg ikke uttale meg skråsikkert om tragedier jeg ikke vet alt om.
Gjest Gjest Jente24 Skrevet 18. november 2003 #4 Skrevet 18. november 2003 Mener at han har mistet datteren sin for noen år siden jeg og.... Er den hendelsen "Tyven Tyven" kommer fra om jeg ikke tar helt feil. Om han er gift vet jeg ingenting om da.....
9na Skrevet 19. november 2003 #5 Skrevet 19. november 2003 Mener at han har mistet datteren sin for noen år siden jeg og.... Er den hendelsen "Tyven Tyven" kommer fra om jeg ikke tar helt feil. Dette stemmer det. Dessverre... Og konserten var super! De er jo like bra som da jeg så dem første gang da jeg gikk i åttende klasse! (Snek meg ikke inn, det var på Kalvøya!).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå