mariss Skrevet 27. juni 2011 #1 Skrevet 27. juni 2011 Fikk nett vite at jeg fikk 2 på matteeksamen, og er så skuffet at jeg har ikke oord. Har 5 i standpunkt, og store deler av eksamen var ikke knytt opp til pensum en gang. Dette kommer til å ødelegge helt sykt for vitnemålet mitt, og jeg blir så irritert! Jeg hadde øvd masse før eksamen, og gikk for en 5er eller 6er. Hva gjør jeg nå, er det vits i å klage på at stoffet ikke var relevant nok? Kan vell ikke få bedre karakter på det grunnlaget?
Gjest Jalle Skrevet 27. juni 2011 #2 Skrevet 27. juni 2011 (endret) Fikk nett vite at jeg fikk 2 på matteeksamen, og er så skuffet at jeg har ikke oord. Har 5 i standpunkt, og store deler av eksamen var ikke knytt opp til pensum en gang. Dette kommer til å ødelegge helt sykt for vitnemålet mitt, og jeg blir så irritert! Jeg hadde øvd masse før eksamen, og gikk for en 5er eller 6er. Hva gjør jeg nå, er det vits i å klage på at stoffet ikke var relevant nok? Kan vell ikke få bedre karakter på det grunnlaget? Har ingenting å si så lenge du kommer inn på det studiet du ønsker. Siden du normalt har 5 eller 6 regner jeg med at du kommer inn på det meste. Med mindre du skal søke siv.ing NTNU da, da må du ha 4 i matte samlet for å komme inn. Endret 27. juni 2011 av Jalle
fredrikba Skrevet 29. juni 2011 #3 Skrevet 29. juni 2011 Vgs2 som i VG2? I så fall kan du ta faget opp igjen til høsten og få det ført opp i førstegangsvitnemålet.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #4 Skrevet 30. juni 2011 Hvilket mattefag er det snakk om? 2P, 2T, R1, S1?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå