muffin26 Skrevet 27. juni 2011 #1 Skrevet 27. juni 2011 Jeg har en del arr og ujevn hud etter mange år med akne. Er det noen her som er erfaring med nu derm eller laser. Hva vil fungere best? Leste på bloggen til yasi om nu derm, men hun hadde jo ganske fin hud i utgangspunktet. Dere som slet med kvisearr hvordan ble du kvitt dem?
ninuska_ Skrevet 27. juni 2011 #2 Skrevet 27. juni 2011 Tråden er ryddet for avsporinger, ninuska_, moderator
Pysa Skrevet 1. juli 2011 #3 Skrevet 1. juli 2011 Fikk resept på aberela tilsatt hydrokinon, som bleket arrene mine, og tok pigmentflekkene også. Kostet 700 kr for en tube. Jeg vurderte laser før dette, men er nå så fornøyd at jeg istedet hentet ny resept for å ta det lille som er igjen av kvisearr. Leste hudlege Bondevik sa at denne kombinasjonen tilsvarer det som er i obagiproduktene, men det er jo mye billigere, da.
muffin26 Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2011 Fikk resept på aberela tilsatt hydrokinon, som bleket arrene mine, og tok pigmentflekkene også. Kostet 700 kr for en tube. Jeg vurderte laser før dette, men er nå så fornøyd at jeg istedet hentet ny resept for å ta det lille som er igjen av kvisearr. Leste hudlege Bondevik sa at denne kombinasjonen tilsvarer det som er i obagiproduktene, men det er jo mye billigere, da. fikk du dette hos fastlegen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå