surreminken Skrevet 27. juni 2011 #1 Skrevet 27. juni 2011 (endret) Etter flere år med småbarn og forsømmelse av meg selv, inkl hud, hår kropp og også mentalt, skal forvandlingen starte Misforstå meg rett, jeg forguder ungene mine, men fra nå av skal jeg også prioritere meg selv mer- jeg vil føle meg fresh igjen!! Så i dag starter jeg opp på Obagi crx system i håp om å få en jevnere hudtone. Nu Derm er litt skummelt, men ville sikkert funket aller best på pigmentflekkene jeg fikk under siste svangerskap. Jeg tester ut dette først så får vi se til høsten hvordan det går. Jeg er veldig spent- noen som har erfaringer med crx? Neste steg er å finne en utmerket frisør som kan fikse det tynne, pistrete, slitte håret mitt med ettervekst ned til øra.. Om noen har kjenskap til en frisør som er flink til å se hva en kler og KAN yrket sitt, så rop ut. Endret 27. juni 2011 av surreminken
muffin26 Skrevet 27. juni 2011 #2 Skrevet 27. juni 2011 Yasi har gått på obagi nu derm, på bloggen hennes kan du følge henne uke for uke. Vet dessverre ikke noe om den obagi crx.obagi nu derm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå