Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker så få jenter, er ikke så opptatt av utseende. Ofte synes jeg mange jenter er veldig dømmende og grusomme til å baksnakke. Jeg trives mye bedre med gutta så har veldig få kvinnebekjentskaper.

Noen har jeg dog, og de liker jeg kjempegodt. De er ofte litt guttejenter da. Husker spesielt en episode der den ene jenta prøvde å dra igang baksnakking,jenta som jeg kjente og liker bare så bort og viste null interesse for å bli med på baksnakkingen. Den andre jenta ble veldig flau. De to jentene som snakket sammen er nokså close, den som ble baksnakket mer perifer. Det gjorde meg imponert.

Det er sjelden jeg ser, men jeg likte det kjempegodt. Synd at det finnes så få slike jenter. De er ofte veldig vanskelig å få fatt i også.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvertfall hvis du er 14.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvertfall hvis du er 14.

23 faktisk, men mange jenter på min alder oppfører seg som om de er 14.

• Liker 1
Skrevet

23 faktisk, men mange jenter på min alder oppfører seg som om de er 14.

Den alderen som i tidligere tider var 14 år har nå blitt til 25 år.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den alderen som i tidligere tider var 14 år har nå blitt til 25 år.

Enig, det er mye vanskelige kvinnemennesker. Finnes dog lyspunkter, men sjelden.

Skrevet

Det er sjelden jeg ser, men jeg likte det kjempegodt. Synd at det finnes så få slike jenter. De er ofte veldig vanskelig å få fatt i også.

Hei, jeg er her ! haha :)

Skrevet

Mange jenter,særlig de som er veldig 'pene' er veldig

opptatt av utseende,klær,fest og generelt leve livet...

Ingenting galt med det,gjør det jo selv titt og ofte,men

når du har passert 30 og fått reflektert litt over livet,

både de gode og dårlige sidene ved det så savner du en

person med samme holdninger og synspunkter som en selv

fort,dvs.eks. en person som en kan diskutere aktuelle

saker i samfunnet,eller livet generelt uten at en nesten

må 'hale' ordene ut av vedkommende..

De fleste i 20 årsalderen har ikke nådd et slikt punkt

ennå,lever i sin egen lille 'boble' om du vil har jeg

inntrykk av for å generalisere litt,og det er vel så

mange gutter som er sånn og,se bare på de hjernedøde

karene som råner rundt i biler i alle regnbuens farger,og

spiller 'dunk,dunk' musikk...

AnonymBruker
Skrevet

Har også hatt det sånn. Spesielt merkbart på vgs da selvsagt, men utover 20-årene er det fortsatt litt sånn. Jenter som bare holder på med klær og mote, fest, og sladder.

Det er sjeldent man møter en jente på min alder (23), som faktisk holder på med noe interessant, men det er vel slik at man møter flere av disse jentene som "flyr rundt", av åpenbare grunner hehe. De er ganske synlige.

Jenter som er oppegående og interessant er vanskeligere å finne. De holder vel seg til sine små begrensede kretser.

Skrevet

Prøv å plukk ut de du kan både lære deg å tolerere OG like! Ikke tving deg til å være venn med folk du ikke har noe til felles med, men tolerer de fleste.

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Har også hatt det sånn. Spesielt merkbart på vgs da selvsagt, men utover 20-årene er det fortsatt litt sånn. Jenter som bare holder på med klær og mote, fest, og sladder.

Det er sjeldent man møter en jente på min alder (23), som faktisk holder på med noe interessant, men det er vel slik at man møter flere av disse jentene som "flyr rundt", av åpenbare grunner hehe. De er ganske synlige.

Jenter som er oppegående og interessant er vanskeligere å finne. De holder vel seg til sine små begrensede kretser.

Mitt inntrykk er at de fleste menn(gutter) i 20årene er ute etter nettopp denne type jenter og føler seg truet av jenter som har egne interesser og ikke har primadonnanykker og tror de er prinsesser :haar: Forresten har jeg vært borti(ikke bortPÅ) endel mannfolk også i denne alderen som ser ut til å ha primadonnanykker og tror de er prinser :roll:

AnonymBruker
Skrevet

føler meg så med deg TS...er også den jenta som henger mest med gutter og passer inn så mye bedre blandt gutter enn jenter. Men merker at jeg får veldig motstrid og kjenner at jeg blir ofte trussel mot jenter generelt, der jeg bor, selv om jeg ikke har gjort noe mot dem. :sukk: guttejenter er jo egentlig de som ofte blir godtatt av de fleste jenter, men kanskje greia er det at jeg ser ikke ut som en? Jeg kler meg ikke kjempe jentete osv. Har bare langt blondt hår, er tynn og ser bra ut. er ikke den stereotypiske guttejenta ala feit og korthår. :sjenert:

jeg vil si jeg har mer livserfaring enn de fleste jentene på min alder vil jeg tro, det er også en av grunnene hvorfor jeg ikke henger med jenter ihvertfall ikke på min egen alder.

Når skal jentene lære blandt annet at utseende er ikke alltid alt, rettet mot de som e pen med selvtillit også? man må gi ut av seg selv og elske seg selv før noen andre kan det.

mote og hvilken klær man går i betyr ingen verdensting så lenge man har personlighet å vise frem under dette!

Hvorfor ha fasade å la andre forstå at man faktisk er usikker på seg selv. Sånne bitchy jenter er egentlig veldig usikker og har som oftest dårlig selvtillit under alt dette :tristbla:

hilsen jente 20.

AnonymBruker
Skrevet

Mitt inntrykk er at de fleste menn(gutter) i 20årene er ute etter nettopp denne type jenter og føler seg truet av jenter som har egne interesser og ikke har primadonnanykker og tror de er prinsesser :haar: Forresten har jeg vært borti(ikke bortPÅ) endel mannfolk også i denne alderen som ser ut til å ha primadonnanykker og tror de er prinser :roll:

gutter som vil ha disse jentene er sikkert selv like usikre som de jentene, eller så er dem ute etter å få seg et ligg eller gjenstand å vise frem, nekter å tro at man virkelig kan falle for en som ikke er seg selv og liker seg selv for den man i virkeligheten er..?! :filer:

Hilsen jente 20

AnonymBruker
Skrevet

er ikke den stereotypiske guttejenta ala feit og korthår. :sjenert:

Du tenker på traktorlesber. Guttejenter er ofte ganske søte og nette synes nå jeg.

AnonymBruker
Skrevet

gutter som vil ha disse jentene er sikkert selv like usikre som de jentene, eller så er dem ute etter å få seg et ligg eller gjenstand å vise frem, nekter å tro at man virkelig kan falle for en som ikke er seg selv og liker seg selv for den man i virkeligheten er..?! :filer:

Hilsen jente 20

TS her

Det skal sies at finnes jenter som vokser opp og modnes. Kjenner ei jeg ikke kunne fordra pga hun var slik, hun fikk seg en type som fikk strammet henne opp litt. De siste gangene jeg har vært med henne har hun vist seg å være kjempejente.

Men det er en del bitches som aldri vokser opp også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...